Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 ] Wymiana tarcz i klocków  
Autor Wiadomość
RONI 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roland
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: WLKP
Wysłany: 2012-12-16, 20:43   [S8 D2 99 ] Wymiana tarcz i klocków

Witam mam pytanko w mojej esce zaczęły bić mi hamulce przednie i będę wymieniał i teraz jakie kupić fabryczne Brembo czy nawiercane, nacinane które lepsze bo na fabrycznych sa rewelacyjne a pisza ze tamte lepsze
_________________
zyje i jezdze naprawde
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-16, 21:16   

te nawiercane nacinane to nie odczuwa straty siły hamowania na nagrzanych tarczach
tylko że locki mogą szybciej paść
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-12-16, 21:29   

A jaki masz kod hamulców lub średnicę tarczy?

Wybrał bym wentylowane wiercone bo w czasie hamowania dłużej zostają zimne. Do tego klocki ferodo premier.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
RONI 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roland
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: WLKP
Wysłany: 2012-12-16, 22:04   

średnicy jeszcze niemierzyłem a tarcze jakiej firmy polecacie zeby od razu sie niewygły
_________________
zyje i jezdze naprawde
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2012-12-17, 01:26   

NIedawno czytalem na forum o klockach i tarczach bo na wiosne czeka mnie wymiana i z tego co tam wyczytalem to polecaja taracze EBC standart i do tego klocki yellowstuff. Znajomy ma taki zestaw zalozony w S6 i poprostu zyleta :) fakt niesa tanie bo tarcza na przod prawie 400zl a klocki ponad 700 ale bezpieczenstwo na 1 miejscu :)
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-12-17, 10:33   

Do normalnej jazdy wystarcza RedStaff. Klocki Howk też są dobre. To są akurat twarde klocki i tarcza do nich też musi być twarda. Także z EBC powinieneś być zadowolony.

Chyba, że chcesz zmienić zacisk na wydajniejszy. To już trochę więcej zabawy.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2012-12-17, 11:28   

Serrgiusz, wiem ze do normalnej jazdy starcza redy ale własnie sa twarde dlatego ja jestem przekonany do yellow. Teraz mam trw i to ogole nie hamuje a jak juz zacznie to szybko sie koncza i sam dym heh..
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-04-28, 05:17   

mialem RedStuff'y na przodzie, z tarczami Org dotoczone/wygladzone na aucie, lub nowe ate, juz nie pamietam.
hamulec brzytwa, bylo super skutecznie.
jedynie pierwsze pare tysiecy piszczaly, potem luz.
jezdze agresywnie po miescie, po np dojechaniu do centrum wawy i spowrotem,
grzeje mi sie tak hebel, ze nie mozna dotknac alufelg przednich,
przytknieta plastikowa latarka - odrazu sier topi i smierdzi :-)

zrobilem z 6tys na tych Redach,
i zaczelo sie bicie - ale to tarcze, byly kiedys przegrzane, i wrocilo im to...
w tatym momenciue klockow zostalo ze 3-4mm, wiec okolo 10tys bym na nich zrobil.
ale ukazaly sie mi ukruszenia, popekana okladzina, tzn wyrazne pajeczynki na klocku,
no popekaly skubane.
i akurat nowe tarcze szly, wiec klocki wywalilem.
produkt dobry, ale zbyt drogi.
te klocki powinny byc polowe tansze.
i zapewne bede, kwestia roku/dwoch,
rynek sie nasyci, i ceny sie urynkowia.

i na gladkich tarczach dostaja po tylku,
wykonczyla je dlugotwala wysoka temp podczas pracy.
czujniki zurzycia - wytopily sie i wypadly z klocka po 1 tys km,
ale to kazde tam u mnie,
teraz kazde nowe - to odrazu obcinam przewody, i mostkuje styki.
te redstaff'y chyba lepiej by pasowaly do tarcz nawiercanych itp
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-28, 08:57   

smoczek napisał/a:
... jezdze agresywnie po miescie, po np dojechaniu do centrum wawy i spowrotem,
grzeje mi sie tak hebel, ze nie mozna dotknac alufelg przednich,
przytknieta plastikowa latarka - odrazu sier topi i smierdzi :-)

Skoro jeździsz tak agresywnie że hamulce się gotują to musisz coś z nimi zrobić....
i nie chodzi mi o zakładanie tarcz lepszych czy gorszych i klocków twardszych bądź miększych....
zmień układ hamulcowy tak aby był wydajniejszy...
zaciski co najmniej Brembo od S8... tarcza 335mm i większe klocki i już będzie trochę lepiej... albo zaciski 6-cio tłoczkowe od Porsche, większe tarcze i większe klocki....
na tył też inny zacisk i większe tarcze z klockami....
do tego wydajniejsza pompa hamulcowa, przewody hamulcowe elastyczne zmień na takie w stalowym oplocie i płyn hamulcowy np. Motul żeby się nie gotował....
i obiecuję, że będzie zdecydowanie lepiej.... i klocków nie będziesz musiał kupować jakichś zajebiście drogich EBC - wystarczą zwykłe tanie TRW a hamować i tak będzie o niebo lepiej niż na fabrycznym zestawie ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-07, 10:33   

nie bede tworzył nowych tematów.
Orientuje sie ktoś gdzie i jak mozna sprawdzić jakie tarcze mam z tyłu ? np po VIN ?

ETKA pokazuje 3 rozmiary
Wiem, że mozna sciągnać i zmierzyć, ale średnio mam na to czas. Potrzebuje zakupić i za jednym zamachem wymienić.
_________________

 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-06-08, 09:55   

Unknown napisał/a:
nie bede tworzył nowych tematów.
Orientuje sie ktoś gdzie i jak mozna sprawdzić jakie tarcze mam z tyłu ? np po VIN ?

ETKA pokazuje 3 rozmiary
Wiem, że mozna sciągnać i zmierzyć, ale średnio mam na to czas. Potrzebuje zakupić i za jednym zamachem wymienić.


Numerek nadwozia i przy okazji napisz jaka firma tarcz i klocków Cię interesuję ;)

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.