Autor |
Wiadomość |
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2012-12-24, 21:48 [D2 01 3.3TDI
] Poranny kłopot kod błedu P1835
|
|
|
Witam W Audi A8 3.3TDI z 2001 roku rano po włączeniu zapłonu wszystko jest OK do momentu odpalenia auta. W tym momencie podswietlają sie wszystkie biegi na fisie na kolor czerwony. Wystarczy ,że autko popracuje sobie na wolnych obrotach 30sek. ,1 lub 2minuty (wydaje mi się ,że zależy to od temperatury zewnetrznej),wyłączam silnik,zapalam ponownie i juz potem jest wszystko w porządku. Skrzynia chodzi pięknie bez żadnych zarzutów aż do nastepnego poranka lub kilku godzinnego postoju. Każde ponowne uruchomienie pojazdu czy to po 10min czy po godzinie wszystko jest ok.Dodam tylko ,że teraz są temperatury minusowe a jak było latem to nie wiem bo dopiero kupiłem autko. Olej wymieniony łącznie z filtrem. Olej FEBI 14738 filtr również febi. Po podłączeniu do komputera jest jeden błąd P1835 Pressure Control Valve 5 (N233):Short to Plus
Prosze o rade co zrobić. Co jest przyczyną,ewentualnie jaki jest koszt naprawy. Pozdrawiam Miras
[ Dodano: 2012-12-26, 15:41 ]
Nikt nigdy nie miał nic podobnego? Nikt nie ma wiedzy na ten temat/ :-(
[ Dodano: 2013-01-02, 23:09 ]
No i juz wiadomo. 14stycznia jestem umówiony na wymianę elektrozaworu w płycie sterującej.
Pzdr. |
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2013-02-17, 22:37
|
|
|
No wiec wymiana elektrozaworu nie pomogła. Temat ogarną dopiero pan Sopa z Czernicy Uszkodzony był sterownik elektryczny skrzyni biegów.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2013-02-20, 09:01
|
|
|
Ja szczerze polecam pana Sope. Oni naprawde wiedzą co robią a obsługa klienta jest na mega wysokim poziomie. Ceny wcale nie takie kosmiczne jak niesie wieść. Poniżej stronka tej firmy jak by ktoś miał ochotę skorzystać.
http://www.sserwis.pl/glowna-pl |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-02-20, 09:16
|
|
|
Sopa Serwis naprawia auta na prawach autoryzowanego serwisu. Z Magro Rybnik poważniejsze naprawy u niego wykonują.
Niestety jest jeden problem. Wisi w poczekalni duża kratka z napisem: "Samochodów z instalacją LPG nie przyjmujemy na warsztat." Właśnie dlatego nie wyremontowali mojej skrzyni kiedy się sypła, a mam do nich "rzut beretem".
Ale serwis z czystym sumieniem do polecenia. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-20, 11:00
|
|
|
Gabriel napisał/a: | "Samochodów z instalacją LPG nie przyjmujemy na warsztat." |
A jakie mają uzasadnienie na to?? Kaprys czy jakas inna fanaberia?? Bo ja nie bardzo widze logike w tym stwierdzeniu a to juz odpycha mnie od takich serwisów na dzień dobry... |
|
|
|
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2013-02-20, 14:15
|
|
|
Hmm... Na to pytanie odpowiedz jest prosta,ale nie chce wywoływac niepotrzebnej dyskusji. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-20, 19:09
|
|
|
No ale taka niby renoma co bije nawet ze strony ich a taki zgrzyt :lol: |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-02-20, 20:47
|
|
|
Zadałem takie pytanie właśnie szefowi. Odpowiedział że: "aby skrzynia działała poprawnie to instalacja LPG musi również idealnie pracować w aucie. A klient który płaci za remont skrzyni 6000zł chce aby działała jak należy i co powiedzieć takiemu? Że szarpie bo LPG ma do bani? Nie zrozumie tego co to ma wspólnego, a my mamy problem i włóczenie się po sądach. Spójrz pan ile samochodów czeka w kolejce? Więc po co nam problem?"
A teraz kiedy mocno zmodernizowałem moją instalację LPG (parę gratów wymieniłem np. reduktory i wtryskiwacze) skrzynia działa bardzo płynnie. A fakt, niezle jechałem po kolesiu który to remontował, teraz musiałbym go przeprosić.
tutenhamon napisał/a: | po prostu nie chcą mieć do czynienia z czymś na czym nie znają się B. dobrze |
Z moich doświadczeń wynika że znają się bardzo dobrze.
A odpowiedz na pytanie to:
tutenhamon napisał/a: | po to żeby uniknąć niepotrzebnych kłopotów. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-20, 21:03
|
|
|
Gabriel, Zgodzę się z tym ale inne serwisy nie postepuja tak. Faktem jest że ja remontując nie miałem ale byli tacy co mieli. Rozmawiałem z włascicielem i sprawdził mi kompem cały silnik i wsio co moze miec własnie wpływ na prace skrzyni i powiedział ze jak wyeliminuje wszystkie bledy to wtedy bedzie pewność że cos co sie może dziac dzieje sie własnie w skrzyni. Oczywiscie wyeliminowałem ale nic sie złego nie działo i nie dzieje. Prawidłowo ustawiona instalka nie ma prawa generować zadnych kuku a jesli takie robi to disgnostyka to wykaże na dzień dobry. A od czego się zaczyna sprawdzanie?? Od podłaczenia kompa.
Rozumiem ich tok myslenia ale mimo wszystko mnie to troche dziwi bo mogą niedługo miec coraz mniej klientów
Ale cóż firma prywatna,właściciel robi co chce. |
|
|
|
|
Miras
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: 6hp19 Quattro
Zasilanie: PB
Imię: Miras
Jeżdzę: D3
Wiek: 52 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 44 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 2013-02-20, 23:24
|
|
|
Co do braku klientów to sie mylisz. Tam ich nie braknie. W kolejce stoi kilkanascie aut i to nie takie stare jak nasze a nowsze i nowe i to z tymi autami jest dopiero masa kłopotów , co nie znaczy ze sserwis traktuje stare A8 jako cos gorszego,a wręcz przeciwnie. Prawdziwe auta z jakością skonczyły sie w 2000 roku. Takie jest moje zdanie. Czym nowsze tym większy szmelc. Ten serwis naprawia grupę VW od indywidualnych klientów jak i (co jest smieszne) na zlecenie innych mechaników oraz wielkich dupnych serwisów autoryzowanych co to oni niby nie wiadomo kim są a jak przyjdzie cos zrobić czego juz im komputer nie pokaże to leżą,no i wtedy ładują na lawetę i wiozą do pana Sopy bo on im to naprawi. Po co on ma sie wkurzać nad jakąś gównianą instalacją lpg która będzie siała zamęt w aucie i wpływała na negatywną prace oryginalnych podzespołów samochodu ,a potem klient powie ze auto nie jedzie tak jak powinno a auto naprawiał p.Sopa. Na renomę trzeba sobie zapracować a jak się ją juz ma to trzeba o nią dbac a nie dłubać przy jakims lpg kiepskiej jakosci i do tego kiepsko zamontowanej. Ja nie mówię ,że ty taką masz ale jak gość ma swoje zasady to też należy to uszanować tak jak my szanujemy to ,że Ty jezdzisz na gazie. Twoje małpy ,Twoje zoo ale audi nigdy A8 z gazem nie wypusciło z fabryki i takich norm się SSERWIS trzyma.
Pozdrawiam ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-21, 00:25
|
|
|
Jak wspomnialem to prywatna firma i ich sprawa ja tam nie pojade bo mam dobre LPG :lol: Proponuje zakończyć OT bo od tematu to za daleko odbiegło. |
|
|
|
|
|