Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Cewki i kable WN - czy wymieniać?  
Autor Wiadomość
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-01, 20:05   [D2 FL ALL ] Cewki i kable WN - czy wymieniać?

Mądre głowy piszą aby wymieniać w aucie cewki i kable wysokiego napięcia, podobnie jak świece gdyż te elementy również się zużywają.

Jak ma się to do A8, w szczególności z silnikiem 4.2? Cewki wymieniamy tylko wtedy gdy zaczynają szwankować czy może profilaktycznie wymieniać je co pewien interwał przejechanych kilometrów?
Czy kable idące od modułów zapłonowych do cewek również wymieniamy?
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-01-06, 21:16   Re: Cewki i kable WN - czy wymieniać?

VanDyke napisał/a:
Mądre głowy piszą aby wymieniać w aucie cewki i kable wysokiego napięcia, podobnie jak świece gdyż te elementy również się zużywają.

Jak ma się to do A8, w szczególności z silnikiem 4.2? Cewki wymieniamy tylko wtedy gdy zaczynają szwankować czy może profilaktycznie wymieniać je co pewien interwał przejechanych kilometrów?

Ehhh, to może na początek małe sprostowanie...
cewki a i owszem masz ale kabli wysokiego napięcia nie ma... to przecież cewki na każdej świecy wytwarzają to wysokie napięcie ale że są one bezpośrednio na świecy to kabli WN brak.

Co do ich wymiany... nie kojarzę żadnej instrukcji mówiącej o ich cyklicznej wymianie... wg. mnie cewki wymieniamy jak zaczynają szwankować.

VanDyke napisał/a:
Czy kable idące od modułów zapłonowych do cewek również wymieniamy?

Nie ma u ciebie czegoś takiego.
Moduły zapłonowe są w autach przed-liftem... w po-liftowych sterowanie zapłonem odbywa się bezpośrednio ze sterownika silnika i modułów zapłonowych już tu nie ma.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 11:02   

Dzięki FOSS za wyjaśnienie ;-)
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.