Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Zimy ciężko pali  
Autor Wiadomość
kris22008 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 28
Skąd: pruszcz gd
Wysłany: 2013-01-22, 21:42   [D2 00 3.3TDI ] Zimy ciężko pali

witam wszystkich!!!panowie mam taki problem z a8 3.3 tdi ze jak cieplo jest to jest ok ale jak teraz sa mrozy to nie moge odpalic auta swiece dobre a zachowuje sie tak jak by slaby aku slabo kmreci.wlozylem drugi akumulator i to samo,co moze jeszcze byc,kreci tak slabo i nie zapala ale tylko jak jest -10 lub wiecej,jak bylo -4 -5 bylo ok.pomocy
_________________
kris
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-22, 21:55   

Jak slabo kręci to...oba akumulatory padnięte lub rozrusznik do remontu.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-22, 21:59   

Może nie ma dobrej masy, albo jak wspomniano rozrusznik. Sprawdzałeś błędy, może coś się pojawiło?
_________________
 
 
kris22008 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 28
Skąd: pruszcz gd
Wysłany: 2013-01-22, 22:11   

ale jak jak niema mrozu to odpala bez problemu to moze byc tez rozrusznik?
_________________
kris
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-01-22, 22:13   

A jaki tam jest olej w silniku ??? Może olej tak gęsty że przy mrozach silnik nie ma siły zakręcić ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-22, 22:14   

Moze być rozrusznik. Weź pod uwagę że może juz jest słaby i na mrozie wiekszym ma wiecej pracy i nie daje rady.
 
 
kris22008 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 28
Skąd: pruszcz gd
Wysłany: 2013-01-22, 22:15   

bo nawet jak dzis krecilem nylo -14 to ledwo krecil i zapalala sie czerwona kontr.od oleju jak dluzej krecilem
_________________
kris
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-22, 22:17   

Weź jeszcze posprawdzaj błedy. Ciezkie kręcenie to wina Aku-masa-rozrusznik. Nie widze nic innego po drodze.
 
 
kris22008 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 28
Skąd: pruszcz gd
Wysłany: 2013-01-22, 22:18   

kiedys mialem taka sytuacje z rok temu ze nie chcial krecic i poruszalem takimi grubymi kablami z prawej strony od kola i zaczol krecic moze tam cos nie laczy bo to sa takie grube jak by plusowe
_________________
kris
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-22, 22:21   

Może i tak być. Sprawdź czy masz dobry styk kabli zasilających rozrusznik. Ale poluzowane by iskrzyły solidnie...
 
 
kris22008 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 28
Skąd: pruszcz gd
Wysłany: 2013-01-22, 22:24   

jak tak dluzej krece to nawet rozrusznik potrafi sie zawiesic a kabel minusowy od klemy robi sie cieply
_________________
kris
 
 
kris22008 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 28
Skąd: pruszcz gd
Wysłany: 2013-01-22, 22:37   

moze to byc od tego ze masa slaba jak sie robi cieply kabel w trakcie krecenia?
_________________
kris
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-22, 22:58   

Jeśli się kabel nagrzewa to musi być zwiększony pobór prądu przez rozrusznik. Nie kręć do upadłego rozrusznikiem bo się przegrzeje i szczotki się zawieszą.
_________________
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-22, 23:16   

100% rozrusznik padł. Możesz nawet nowe aku założyć i nic nie pomoże.
Leżenie pod samochodem Cię czeka i ciężka praca. :roll:

P.S. Jak nie naprawisz swojego to mam sprawną używkę. ;)
 
 
kris22008 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 28
Skąd: pruszcz gd
Wysłany: 2013-01-23, 20:55   

a ile uzywka kosztuje?i jak go wymienic?co trzeba rozebrac mozesz mi troche to opisac jak to nie problem?
_________________
kris
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.