Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Zacisk tył - tłoczek nie wraca  
Autor Wiadomość
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2013-02-23, 18:41   [D2 01 4.2PB/LPG ] Zacisk tył - tłoczek nie wraca

Panowie mam taki problem wymienilem uszczelki w zacisku tylnym jeździłem parę dni i zaczął mi cieknąć płyn ale to z mojej winy bo uszczelke zle założyłem i dziś ładnie wszystko poskładałem i teraz problem bo zacisk słabo odbija i tarcza sie grzeje. Byłem u mechanika i mówi ze to może być wina węża gumowego czy to możliwe czy cos zle złożylem wymieniałem tylko ta harmonijkę i ta uszczelke co jest w środku. Proszę o jakieś podpowiedzi?
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-02-23, 19:24   

zle zlozyles wkrec pol obrotu tloczek przy odkreconym odpowietrzniku tak zeby po zlozeniu tarczy z zaciskiem reczny dzialal w calym zakresie ( na wyciagnietym sprawdzisz jaki ma skok dzwigienka)
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2013-02-23, 20:08   

nie rozumiem jak ja mialem caly zacisk sciagniety i zlozyłem i jak przycisne pedał to tloczek nie wraca tak jak powinien napisz jak od poczatku to zrobić.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-23, 20:46   

Może to być przyczyną co opisuje kolega uszek, ,ale jest jeszcze możliwość że oring na tłoczku ci się zawinął , miałem taki przypadek kiedyś w C3 . 2 komplety klocków zjeżdziłem aż postanowiłem w końcu rozebrać to bo tak jak piszesz temperatura jednej piasty mnie niepokoiła ,okazało się że oring był zawinięty jakieś 0,5 cm , płyn w ogóle nie ciekł tylko tłoczek nie odbijał jak trzeba.
Najlepiej zdemontuj zacisk rozbierz jeszcze raz , złóż porządnie i dokładnie ,jak będziesz wkręcał tłoczek to odkręć odpowietrznik i dopiero wkręć tłoczek do końca a następnie zakręć odpowietrznik . zamontuj zacisk przyciśnij kilkakrotnie pedał hamulca kontrolując oczywiście poziom płynu h. w zbiorniczku i w razie potrzeby uzupełniając go do wymaganego stanu. teraz możesz odpowietrzyć układ .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-03-07, 23:27   

No i jak temat sie ruszył?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-03-08, 21:04   

Chyba nie :mrgreen: czekamy aż klocki się skończą ,albo łożysko padnie od temperatury.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
mr_nuke 

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 21
Skąd: Wu-Ka śląsk
Wysłany: 2015-02-02, 18:16   

Witam,

Podłącze się pod temat.
W moim A8 D2 preFL grzeje się mocniej tarcza z tyłu od strony pasażera, nim zauważyłem klocka już nie było, i metalowa jego część tarła już o tarczę (autem jeździ moja druga połówka).
Wymieniłem tarcze i klocki na Zimmermana, zaciski zregenerowałem, płyn hamulcowy wymieniłem
i po krótkiej przejażdżce znów ta tarcza jest wyraźnie cieplejsza.
Czy możliwe że nowe hamulce muszą się "ułożyć" i dlatego jest taki efekt?

Pozdrawiam mr_nuke
_________________
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-02, 18:26   

Zacisk do zregenerowania bo sie blokuje.
 
 
mr_nuke 

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 21
Skąd: Wu-Ka śląsk
Wysłany: 2015-02-02, 18:32   

Regenerowałem zacisk, zapomniałem dodać, że poprzednio klocek starł się tylko z jednej strony - od strony felgi natomiast ten od wewnątrz wyglądał niemal jak nowy.
_________________
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało :)
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-02, 19:30   

Koledze sie zapiekł na prowadnicach i to na maksa, rozumiem ze wyczyściłeś prowadnice i nasmarowałeś?
 
 
mr_nuke 

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 21
Skąd: Wu-Ka śląsk
Wysłany: 2015-02-02, 19:55   

Prowadnice wyczyściłem, że ani grama starego smaru ani syfu w nich nie było. Posmarowałem delikatnie smarem. Bez klocków i tarczy zacisk leciutko chodził po prowadnicach, choć zastanawiałem się czy nie ma na nich zbyt wielkiego luzu. Same prowadnice nie miały żadnych śladów obtarć itp. mierzyłem je po całej długości i wszędzie trzymały ten sam wymiar. ;(
_________________
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało :)
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-02, 20:16   

A rowek kolega wyczyścił tam gdzie uszczelka kwadratowa jest bo jak został syf to może zaciskać, albo coś z ręcznym jest nie tak.
 
 
mr_nuke 

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 21
Skąd: Wu-Ka śląsk
Wysłany: 2015-02-02, 20:43   

Ręczny wykluczyłem, bo zrzuciłem linkę i dalej się grzało. Jutro rozbiorę jeszcze raz zacisk i sprawdzę ten rowek.
_________________
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-02, 22:24   

może być jeszcze rozwarstwiony przewód gumowy ;)
 
 
mr_nuke 

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 21
Skąd: Wu-Ka śląsk
Wysłany: 2015-02-03, 07:03   

Przewody wymieniałem w zeszłym roku, wizualnie wyglądają bdb
_________________
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.