|
Autor |
Wiadomość |
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-02-28, 19:02 [D2 00 3.3TDI
] Błąd 17567
|
|
|
Witam. Dziś pucowałem całe autko w środku i na zewnątrz no i tak z ciekawości podłączyłem sobie VAG'a. No i pokazał się nowy błąd czyli
1 Fault Found:
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation
P1159 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Czego to dotyczy co to może być i jak to sprawdzić. Czytałem że to turbina lub przepływka, ale jak to sprawdzić dokładnie? |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-03-02, 18:40
|
|
|
No ok ale w czym mam szukać? Co mam robić? Nie znam za bardzo angielskiego a strona w tłumaczu jest do du* |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-03-02, 20:12
|
|
|
17567/P1159/004441 - Sygnały z MAF-1 i MAF-2: Nieoczekiwana korelacja (jedna z dwóch podaje nieprawidłowe dane).
"Korelacja (współzależność, współwystępowanie) - czyli coś na coś wpływa, coś od czegoś zależy."
Ewentualne objawy:
Straty mocy
Możliwe przyczyny:
Brudny? dolot powietrza - może tutaj chodzi o lewe powietrze albo filtr do wymiany
Mass czujnik przepływu powietrza (G70) wadliwe
Mass czujnik przepływu powietrza 2 (G246) wadliwe
Możliwe rozwiązania:
Czyste powietrze/ wymiana filtra
Sprawdź czujnik przepływu powietrza (G70)
Sprawdź czujnik przepływu powietrza 2 (G246)
Sprawdź recyrkulacje spalin EGR
Sprawdź ciśnienie doładowania
Uwagi specjalne:
Wykonaj logi MAF (G70) vs MAF 2 (G246) w jeździe próbnej i porównaj wyniki.
Po skasowaniu błąd powraca?? Tutaj jest coś sensownego napisane na temat tego błędu co u Ciebie wyskoczył: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7698 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |