Autor |
Wiadomość |
dariusz
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2 Audi 80
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2009-12-19, 11:42 [D2 98 4.2PB
] Jakie świece zapłonowe?
|
|
|
Witam jakie swiece polecilibyscie do A8 z 1998r z silnikiem 4.2 .(ABZ)Teraz mam boscha 4 elektrodowe,w sklepie według katalogu Ngk z tym ze maja one 1 elektrode ;-)
Z gory dzieki za informacje. |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-12-19, 12:03
|
|
|
1-elektrodowe będą ok. |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-19, 12:28
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2009-12-19, 16:39
|
|
|
kolego ja w swoje miałem serwisowo wymienione na 4 elektrody a po założeniu instalacji przeskoczyłem na NGK jedno elektrodowe i śmiga. |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
MorgothV8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-21, 07:36
|
|
|
Z tego co pamiętam mam NGK, jakies po 40 PLN, mi się wydawało że one są wieloelektrodowe, ale może są różne rodzaje, coś chyba też mają końcówki irydowe.....
Wymieniałem parę miesięcy temu.... |
|
|
|
|
|
|
|
Lukasz_
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 73 Skąd: D1
|
Wysłany: 2009-12-21, 10:00
|
|
|
NGK 6837 (BUR6EFSZ) |
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-21, 19:01
|
|
|
witam, gazownik mi polecil wymienić świece na beru a mam ngk, poniewaz pomysły mu się skończyly bo silnik nie pracuje równo!a te co mam to dopiero od tygodnia i nie chce mi się wierzyc , że wina świec, a wy co o tym myślicie? |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-12-21, 19:47
|
|
|
Myślę że to wina którejś cewki. U mnie jak wcześniej miałem a8 z silnikiem ABZ dwie cewki poleciały po założeniu gazu. Kiedyś czytałem na forum AKP że to często się zdarza po założeniu gazu ale nie wiem dlaczego. Powinno wyskoczyć po sprawdzeniu vagiem. A jeżeli chodzi o świece to najlepiej mi sprawowały się NGK na gazie |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-12-21, 19:52
|
|
|
do sprawdzenia:
- moduły zapłonu
- cewki
- świece
VAG to podstawa |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-12-21, 22:03
|
|
|
Witam
Giwera, pisałeś, że podczas jazdy na PB wszystko jest ok i że błąd występuje przy LPG, myślę, że czas zmienić druciarza na porządnego gazownika, takiego co już robił kilka V8, a nie uczy się na twojej. |
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-21, 22:40
|
|
|
witam, tylko ze teraz tez ma brak spalania na bezynie, na wolnych brak spalania a na obrotach spoko, :-( |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2009-12-24, 19:35
|
|
|
Podepnę się pod temat. Audiczka mi rano nie chodzi na wszystkie cylindry i miga kontrolka CAT. Jak sie zagrzeje to jest ok. Moje pytanie brzmi czy to świece czy też może cewka któraś powoli siada ? Świece teraz będę wymieniać na dniach kupuję chyba BERU. |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2009-12-24, 20:13
|
|
|
beru robilo keidys dla orginalu obecnie sa stosowane swiece ngk dla fabryki sa to swiece o numerze jak ktos ju znapisal
BUR6EFSZ 6837
złych opini o ngk raczej niema wiec jak najbardzije mozna polecic
jesli chodzi i coewke to trzeba podlaczyc i sprawdzic |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2009-12-25, 13:50
|
|
|
Pomoże ktoś ? Audiczka mi rano nie chodzi na wszystkie gary i miga CAT . co to moze byc ?
POMOCY |
|
|
|
|
|