Autor |
Wiadomość |
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-04-26, 07:22 [D2 02 3.3TDI
] Silnik gaśnie - tryb awaryjny
|
|
|
Witam, jestem posiadaczem audi d2 z silnikiem 3.3 Tdi.
Mam taki problem że gdy wcisnę nagle pedał gazu, autko zacznie przyspieszać po czym silnik wejdzie w tryb awaryjny i zgaśnie. Przy normalnym naciskaniu pedału gazu, autko jedzie bez zarzutu. Odpala również bez problemu. Vag wskazał na błąd 17428 więc wziąłem się za wymianę filtra paliwa. Po jego wymianie autko wpada w tryb awaryjny jak wyżej opisałem z tym że już nie za każdym razem.
Autko sprawdzało kilku mechaników i większość wskazało na zawór wysokiego ciśnienia n276 więc kupiłem nowy boscha. Po jego wymianie nic się nie zmieniło. Proszę o pomoc bo mam a8 a jeżdżę jak 90 konnym dieslem bo nie mogę mocno nacisnąć "gazu". |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-04-26, 07:39
|
|
|
17428 P1020 4414 Ciśnienie paliwa - przekroczony limit - przewody, czujnik, zawór,wysokie tłoczenie
Pozostało sprawdzić przewody i czujnik. |
|
|
|
|
|
|
|
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-04-26, 07:55
|
|
|
przewody elektryczne czy paliwowe? który czujnik? |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-04-26, 09:46
|
|
|
Kolego welacz, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań.
Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
|
|
|
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-04-26, 16:49
|
|
|
czy ktoś jest w stanie mi pomóc? :-( |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-04-26, 17:15
|
|
|
W drugim poście masz napisane na jakiej linii trzeba szukać, jedną (przyczynę) wyeliminowałeś. |
|
|
|
|
|
|
|
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-04-26, 18:47
|
|
|
zgadza się, lecz przewody mogą być elektryczne jak i paliwowe. A czujników w układzie paliwowym jest więcej niż jeden więc nie mam pojęcia od czego zacząć aby się w "darmowe" koszty nie pchać |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-04-27, 15:11
|
|
|
Nie słuchaj tych głupot. Podjedź do mechanika, który chociaż trochę ogarnia temat diesli i poproś o zrobienie próby przelewowej. Niech podłączy menzurki do przelewów, zanotuj wartości po powiedzmy minucie a o wynikach poinformuj na forum. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-04-27, 15:36
|
|
|
Test przelewowy wykonałem jeszcze przed wymianą czujnika n275 w Mlecznej w diesel serwisie i wg nich a są to moi znajomi wszystko jest w porządku choć próba przelewowa nie odzwierciedli w 100 % sprawności wtryskiwaczy ponieważ pod obciążeniem mogą się one inaczej zachowywać |
|
|
|
|
otto
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 34 Skąd: Uć
|
|
|
|
|
|
|
|
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-04-28, 19:23
|
|
|
jakby mnie było stać na naprawy i diagnostyki w serwisie to bym na forum o problemie
nie napisał. . a czy przeplywomierze mogły by mieć wpływ na to i podawać błędną informacje dla jednostki sterujacej która z kolei wykrywalaby błąd innego urządzenia? |
|
|
|
|
otto
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 34 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2013-04-29, 11:35
|
|
|
Kolego ja nie jestem autoryzowanym serwisem a mam vasa ;-) Może, źle szukasz? Miałem cdif-a, gutmanna, vcds i to wszystko można o kant d*py potłuc. Podłącz pod vasa i będziesz wiedział co jest grane ;-) |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU |
|
|
|
|
|
|
|
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-04-29, 20:21
|
|
|
mam viste i nie chce mi działać.. ;/ |
|
|
|
|
endrius233
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 64 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 2013-06-10, 19:24
|
|
|
Trzeba sprawdzić manometrem ciśnienie, po stronie wysokiego ciśnienia.
Czy masz jakieś problemy z porannym odpaleniem. |
|
|
|
|
|
|
|
welacz
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3328
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2013-06-10, 20:43
|
|
|
problem rozwiązany dwa tygodnie temu
wtryski waliły na przelew pięciokrotne dawki
regeneracja wtrysków 230 zł sztuka
audiola zasuwa jak szalona i mniej pali
dziękuję wszystkim za jakąkolwiek pomoc |
|
|
|
|
|