Autor |
Wiadomość |
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-05-12, 12:15 [D3 3.0 TDI] troszkę mocniejszy (wykres)
|
|
|
Cieszę się samochodem po raz drugi :-)
Ali jak zwykle świetna robota, moc nie spada do 4200obortów.
|
|
|
|
|
|
|
|
RafiPl
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2013-05-14, 12:49
|
|
|
65 koni po sofcie ?! i 120 nm ?! Coś jeszcze było robione ? czy tylko program ? |
_________________ ..::LONGEEEEER::..
|
|
|
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-05-14, 17:38
|
|
|
Tylko program, ale była to wersja na Belgie, w której programowo obniżono moc z 233 na 211km. W zdrowych sztukach moment wychodzi na takim poziomie. Program jest całkowicie bezpieczny, dymienie na tym samym poziomie (auto nie posiada DPF:) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-14, 21:30
|
|
|
Ciekawi mnie jak to jeździ na żywo.... tak w porównaniu do wolnossącej benzynowej 4.2V8 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-05-15, 04:52
|
|
|
przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-15, 08:55
|
|
|
IRONH napisał/a: | przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-) |
Możemy się sprawdzić.... jak dostanę baty to trudno :-P
Wpadnij w sobotę 25-05-2013 tutaj: http://www.a8team.pl/majo...ulez-vt9596.htm
Będzie kawałek lotniska i obsługa pomiarowa na ¼ mili więc warunki w sam raz :lol:
Noi będzie kilku kolegów z A8/S8 więc towarzystwo doborowe ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-05-15, 09:55
|
|
|
FOSS napisał/a: | IRONH napisał/a: | przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-) |
Możemy się sprawdzić.... jak dostanę baty to trudno :-P
Wpadnij w sobotę 25-05-2013 tutaj: http://www.a8team.pl/majo...ulez-vt9596.htm
Będzie kawałek lotniska i obsługa pomiarowa na ¼ mili więc warunki w sam raz :lol:
Noi będzie kilku kolegów z A8/S8 więc towarzystwo doborowe ;-) |
Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
blady99
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 70 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-05-15, 11:27
|
|
|
mdamian napisał/a: |
Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen: |
Możemy my się porównać w 3miescie... |
|
|
|
|
|
|
|
blady99
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 70 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-05-15, 11:38
|
|
|
wykres nie zły.. z A6 3,0tdi 224km udało mi się 276KM wycisnąć więc podobnie. |
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-05-15, 12:33
|
|
|
Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-) |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-05-15, 13:41
|
|
|
IRONH napisał/a: | Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-) |
Bywam na Śląsku, możemy się zmierzyć :-P :lol: |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-05-15, 14:25
|
|
|
blady99 napisał/a: | mdamian napisał/a: |
Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen: |
Możemy my się porównać w 3miescie... | dzisiaj daję autko do mechanika na uszczelnienie głowic , jak odbiorę to możemy gdzieś się zgadać :mrgreen: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-05-15, 16:57
|
|
|
labas napisał/a: | IRONH napisał/a: | Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-) |
Bywam na Śląsku, możemy się zmierzyć :-P :lol: |
z 4.2 tdi nie mam szans,ale stanąć mogę |
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2013-05-15, 20:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | Ciekawi mnie jak to jeździ na żywo.... tak w porównaniu do wolnossącej benzynowej 4.2V8 |
IRONH napisał/a: | Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-) |
Jakiś tydzień temu próbowałem się z A6 C6 Avant 3.0tdi -auto wyglądało na świeże rocznikowo,więc miało zapewne 240 PS w serii- nie mam pojęcia czy było zawirusowane,ale gość dostał podwójne lanie :mrgreen: Najpierw nie dał się wyprzedzić,więc redukcja i łyknąłem go bez problemu.Potem jechałem sobie z 40km/h i wrzuciłem kierunek,żeby próbował i jak spróbował to docisnąłem na maxa i momentalnie go odjechałem.Kiedyś D2 4.2 AQF też objechałem 3.0tdi,ale było o wiele ciężej niż obecną 4.2 BFM.Ja próbowałem się na mieście z 3.0tdi od prędkości 40-60 km/h i skoro z takich nie dało rady to tym bardziej przy wyższych,gdzie spuchnie bardziej.
Jak kupię 911 to chętnie się popróbuje,ale raczej już nie z 3.0tdi ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|