Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawy artykuł o grupie aut VW.  
Autor Wiadomość
AudiA8 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6 Avant 3.0 TDI Quattro
Wiek: 41
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-12, 23:29   Ciekawy artykuł o grupie aut VW.

Polecam poczytać, kolega podesłał mi linka, wciągające, jaka jest nasza nowoczesność :)
http://vwszrot.pl/
_________________
Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-13, 00:06   

No to jest bardzo popularny artykuł i jeszcze bardziej prawdziwy :) Moje motto to: Nigdy żadnego nowego złoma :mrgreen: Wole 1/4 tej kasy włozyć w renowacje i tuning mojej lali dać jej drugie zycie i sie cieszyć kolejne lata :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2012-09-13, 08:48   

Czytałem już ten artykuł kawałek czasu temu, ręce opadają gdy tylko się pomyśli w jakim kierunku idzie świat.. Zamiast iść w jakość to brnie się w tanią masówkę z góry nastawioną na zyski płynące z serwisowania.. :-(
_________________
 
 
AudiA8 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6 Avant 3.0 TDI Quattro
Wiek: 41
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-13, 10:28   

Ja myślę, że ten artykuł świetnie pokazuje że czasy solidności, trwałości dawno minęły.
Nie można powiedzieć, bo volkswageny słynne B5, czy golfy IV są udane dosyć i cieszą się dużym zainteresowaniem ciągle, ale dzisiaj jest inny czas.
Teraz serwisy muszą zarabiać aby się utrzymać.
Jednak fajnie, że są auta nie pierwszej nowości, ale trwałe i solidne jak przystało na daną markę, z tego się można cieszyć. B6 to już nie jest B5, gdzie 90 konne TDI jest proste jak cep.
Nie chcę się wypowiadać za innych, ale Audi zaczyna na " siłę " produkować co to różne modele aby tylko sprzedać, kiedyś nie było wyboru i ludzie kupowali, to co było i na co ich było stać. Wiadomo że jak VW produkuje tyle samochodów masowo to wszystko odbije się na jakości.
_________________
Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2012-09-13, 16:46   

co prawda to prawda - choćby na przykładzie MB - kiedyś ich serwis to były - wymiany oleju hamulców itp.... a teraz co kawałek naprawa MB - bo non stop się coś sypie:(
_________________
A8>eSka
 
 
AudiA8 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6 Avant 3.0 TDI Quattro
Wiek: 41
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-13, 18:35   

martinezzg napisał/a:
co prawda to prawda - choćby na przykładzie MB - kiedyś ich serwis to były - wymiany oleju hamulców itp.... a teraz co kawałek naprawa MB - bo non stop się coś sypie:(
Mercedesy zmieniły się bardzo, są stylistycznie nowoczesne i drogie.
Ale cena nie jest adekwatna do solidności. Dobre czasy się skończyły i w Mercedesie i wszędzie, wszystko chce zarabiać na serwisie, przez co musi się psuć.
_________________
Wyjątkowy samochód, dla wyjątkowych ludzi.
 
 
Pamek 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: Mazda 6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-09-22, 12:24   

AudiA8 napisał/a:
martinezzg napisał/a:
co prawda to prawda - choćby na przykładzie MB - kiedyś ich serwis to były - wymiany oleju hamulców itp.... a teraz co kawałek naprawa MB - bo non stop się coś sypie:(
Mercedesy zmieniły się bardzo, są stylistycznie nowoczesne i drogie.
Ale cena nie jest adekwatna do solidności. Dobre czasy się skończyły i w Mercedesie i wszędzie, wszystko chce zarabiać na serwisie, przez co musi się psuć.


Popieram.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-09-22, 13:45   

Było http://www.a8team.pl/topics10/490,375.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-09-22, 21:55   

Nasze audiki tez tak maja, tylko ze D2 sa wyliczone mechanicznie a D3 juz elektronicznie. Padaja moduły ktore sa tak zaprogramowane zeby zdechly po czasie lub po okreslonej liczbie uruchomien. I najlepsze ze pada w nich soft bo hardware jest nadal sprawny.
Podobnie jest robione w przypadku sprzetu agd - pralki, lodowki itd zaliczaja padake po okreslonym czasie i juz.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-23, 00:37   

szeryfisch napisał/a:
Nasze audiki tez tak maja, tylko ze D2 sa wyliczone mechanicznie a D3 juz elektronicznie.
To wychodzi że D2 sa po prostu trwalsze??
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-09-23, 16:45   

Apophis napisał/a:
To wychodzi że D2 sa po prostu trwalsze??

Oby tak było :-D , jak na razie na D3 mnie nie stać, zatem to co mam zapowiada się, że parę lat będzie musiało mi posłużyć. A o zakupie nowego to tylko zostaje mi pomarzyć i tego typu opinie mnie przekonują do długiej eksploatacji poczciwego staruszka.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-23, 16:55   

sylwekr napisał/a:
Apophis napisał/a:
To wychodzi że D2 sa po prostu trwalsze??

Oby tak było :-D , jak na razie na D3 mnie nie stać, zatem to co mam zapowiada się, że parę lat będzie musiało mi posłużyć. A o zakupie nowego to tylko zostaje mi pomarzyć i tego typu opinie mnie przekonują do długiej eksploatacji poczciwego staruszka.

ja szczerze powiem że mi słuzyc bedzie raczej długo. Za cene już mniej trwalej D3 mogę zrobić gruntowny remont D2 i hasac nastepne lata wygodną i ładna lumuzyną. O D4 już nie wspomne bo to najnowsze i chyba najgorzej pod względem trwałości modele. Drodzy wielbiciele A8 D2 jak chcecie sie długo cieszyć to dbajcie o fury i bedą wam słuzyć latami! :)
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2012-09-23, 17:03   

Cholera, nie wiedziałem że jeżdżę szrotem :lol:
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-23, 17:19   

labas, Nie popadajmy w skrajności :mrgreen:
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-09-23, 18:39   

Nie jest tak źle z D3 , trochę więcej elektroniki która może się sypnąć a pozostałe rzeczy mają taką samą zasadę jak w D2 : jak się dba to się ma .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.