Autor |
Wiadomość |
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-08-26, 16:24
|
|
|
u mnie zamiast katów rury średnica 60mm
jest donośniej, sporo donośniej... nie ma takiego basu na wolnych obrotach jak z katalizatorami, ale na wyższych obrotach jest ogień z du**
w kabinie również głośniej, więc nie wierzcie tym co piszą, że nie ma różnicy... ale tragedii też nie ma |
|
|
|
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-08-27, 15:48
|
|
|
Wymieniony olej w silniku i skrzyni biegów |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-27, 19:04
|
|
|
Zamontowane sprężyny na tyle z regulacją wysokości, wymienione tulejki z tyłu na zwrotnicy. Dzięki forum nie wydałem na tulejki 100zł za sztukę tylko 80 zł za cztery sztuki. |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-27, 22:58
|
|
|
Wymieniony zestaw wahaczy przód łącznie z końcówkami drążków kierowniczych + geometria |
_________________ Stare ale jare z Audi 80 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-28, 00:29
|
|
|
Umyłem autko, potem odkurzyłem i co nastąpiło... pada deszcz |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
simon68
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: 2014-09-09, 18:04
|
|
|
I dziś wizyta w sserwis na dynamiczną zmianę oleju w skrzyni z czyszczeniem plus test glikolu, skrzynia ponoć wygląda bardzo dobrze tak że cieszy mnie to ..... |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-10, 13:41
|
|
|
zamontowalem nowe chromowane nakladeczki na lusterka i zamowilem phatboxa |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-10, 14:52
|
|
|
preston81, poka nakładeczki |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-10, 21:38
|
|
|
|
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-11, 00:11
|
|
|
Maciek to są nakładki czy obudowy kompletne ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-11, 06:51
|
|
|
Wyglada ok To inpro? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-11, 08:10
|
|
|
to są obudowy kompletne lecz są plastikowe , swoje alu dziś wioze na polerke |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-11, 12:44
|
|
|
A po polerce bedziesz cos modził typu lakierowanie czy nic? Ja mam jeszcze od Adriana gotowe lustereczka no i trza by im po serwisie wkońcu zrobić montaż...tyle że na zimę? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-11, 15:05
|
|
|
tak polerka + lakier będzie koles tez powiedzial ze podejmie sie polerki kazdego chromu na aucie jak by co
[ Dodano: 2014-09-12, 13:45 ]
Phatbox juz siedzi w aucie ucze sie teraz jak to obslugiwac troche przyznam to skomlikowali ale jestem zaskoczony bo w ASO to kosztowalo 4800 chyba pelen box osygnowany logiem vw audi wszystko pachnie nowoscia a nie dalem za to nawet 1/10 tej ceny |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
simon68
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: 2014-09-13, 13:21
|
|
|
kurcze tak od niczego wywaliło mi błąd od poduchy
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
więc cza było się tym zająć ( tak jak etka podaje ;-) )
stacyjka załączona aku odpinamy (masę ) i KONTAKT IP 60 kosteczka pod fotelem out przemycie i z powrotem podpięcie
aku podpięcie kasowanie błędów do tego synchro czujnika położenia kierownicy ( to wywaliło tylko po odpięciu aku ), potem szyby góra dół bo nie chciały gadać z pilota na domykanie
i wso gotowe gra malina
P.S ciekawe ile za takie pierdy kasuje serwis <niewiem> ?? |
|
|
|
|
|