Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-04-02, 12:48
|
|
|
U mnie ostatnio też się troche działo
1. Naprawa zderzaka przedniego + malowanie
2. Wymiana dokładki zderzaka przedniego na nową używkę w bardzo dobrym stanie
3. Montaż halogenów - których nie było
4. Montaż zaślepek na spryskiwacze + malowanie - których też nie było
5. Wymiana spinek mocujących belke do zderzaka
6. Naprawa PDC przód - naprawa instalacji + wymiana 2 czujników
7. Wymiana kolektora ssącego + wymiana uszczelek pod kolektorem + nowe śruby do kolektora
8. Wymiana uszczelki przepustnicy
9. Mycie wnętrza kolektora ssącego Mega syf w środku
10. Wymiana przewodow podciśnienia
11. Wymiana dolnego przewodu chłodnicy na nowy z ASO
12. Wymiana wszystkich uszczelek i oringow w chłodniczce oleju
13. Wymiana kierownicy na nową ładną używkę
14. Naprawa układu servotronic
To narazie tyle co ostatnio było , wczoraj auto wróciło z przeglądu więc dalej będzie troche do roboty |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-04-02, 14:30
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | U mnie ostatnio też się troche działo
14. Naprawa układu servotronic
|
Regenracja, czy cos innego - na czym polegala naprawa? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 19:17
|
|
|
Ja dziś wymieniłem pompę wspomagania jest o niebo lepiej. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-02, 19:33
|
|
|
ernesto napisał/a: | Krzychu kawał roboty Jak coś to w lany poniedziałek stykniemy się na myjce
A z mojej strony:
<hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura> <hura>
uporałem się ze skrzynią <hura> <hura> <hura> <hura>
Koniec z szarpanie przy zrzucaniu biegu z 3 -> 2 i czasami podczas wbijania 3 -> 4
Krzychu dziękuję za pomoce |
Ernestos uchyl rąbka tajemnicy |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 19:53
|
|
|
Do skrzyni dochodzi złącze z obracaną zawleczką, Krzychu pewnie powie jak się to nazywa.
Sprawdź czy jest zapięta do końca lub czy nie ma tam oleju, przeczyść styki kontaktem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-02, 20:03
|
|
|
Ja póki co nie mam ku temu powodów, ale to ciekawe i dla potomnych będzie najwyżej.Chodzi Ci o wtyczkę do sterownika?wchodzącą od przodu miski po lewej stronie? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 20:06
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Chodzi Ci o wtyczkę do sterownika?wchodzącą od przodu miski po lewej stronie? |
Tak |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-02, 20:19
|
|
|
Znam temat doskonale Walczyłem z nią dłuższy czas, bo wywalała mi olej ze skrzyni. Dwa oringi od wewnątrz (widoczne po zdjęciu miski) puszczały i zalewały wtyczkę. Potwierdzam, zalana wtyczka może przysporzyć bólu głowy |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-02, 23:12
|
|
|
A ja dzisiaj wyrzeźbiłem sobie dźwignie do kolektora ssącego
http://1drv.ms/1P3ubzY |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-03, 00:05
|
|
|
Lukas134, beyer28, Każdy uczy się całe życie ale najważniejsze by dzielić się doświadczeniami
Jeszcze mam jeden dylemat mianowicie spadanie z obrotów, czasami nierównomierne odpalanie i podczas zatrzymania się auto dziwnie reaguje. Mianowicie tak spada z obrotów że prawie gaśnie. Dolot szczelny więc czepiłem się podciśnienia czyli magicznego pająąąąąąąka i miałem nosa. Porozcinane węże podciśnieniowe pod opaskami. Właśnie skończyłem robotę. Zobaczymy jutro a raczej dziś czy pomogło |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-03, 22:53
|
|
|
Po dzisiejszych czterech rundach na Nürburgring-u do wymiany przednie tarcze i prawdopodobnie półosie tylne ...spass muss sein
Nowe tarcze już czekają - Zimmermann (360mm) za 138 euro para |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-04, 01:30
|
|
|
To tylko 75km wytrzymały??
Ja przedwczoraj zaopatrzyłem sie w zestaw tulejek i bede naprawiał zaciski.
Zapodałem także solidne ozonowanie bo mi coś waniało z nawiewów a pól rku temu serwis był.... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-04, 08:18
|
|
|
Apophis napisał/a: | To tylko 75km wytrzymały?? | Przy zmianie zacisków z D3 założyłem używane tarcze ...i w sumie czekałem na ich koniec
Po południu jadę do firmy montować nowe i przy okazji też odkurzyć wnętrze. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|