Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-09-24, 10:09
|
|
|
drago_o napisał/a: | Jak dobrze, że na oleje są takie fajne promocje... 5+1... Po wyssaniu oleju przez bagnet do silnika 4.0TDI wchodzi dokładnie 11l oleju!!! |
Nie pamiętam jak to jest w 4.0TDI bo jednak rzadko to przyjeżdża ale w 3.7/4.2 bfl/bfm to wysysanie przez bagnet nic szczególnego do tematu wymiany oleju nie wnosi - bagnet schodzi do miski olejowej i biorąc pod uwagę całość konstrukcji to przez wysysanie można zmienić może ze 100ml i raczej nie więcej |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-24, 19:10
|
|
|
U mnie wchodzi 7,5L oleju, przez bagnet wyssałem 7 Litrów ...reszta w filtrze |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-24, 20:44
|
|
|
Po co odsysać bagnetem skoro wymianę filtra i tak się od spodu robi? |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5074 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-24, 20:45
|
|
|
Zwrotnice do D2 pod 360 już przygotowane, z nowymi łożyskami
Jutro regeneracja moich starych zacisków z D3 i można pomału składać. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-24, 20:55
|
|
|
drago_o, to zmienia postać rzeczy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-09-25, 17:54
|
|
|
A mi żonka tak załatwiła dwie felgi że byłem zmuszony kupić i założyć już zestaw zimowy
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-09-25, 20:22
|
|
|
drago_o napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a: | Po co odsysać bagnetem skoro wymianę filtra i tak się od spodu robi? |
Nie wiem jak w PB ale w TDI od góry |
W PB pod puszką filtra powietrza. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-27, 21:21
|
|
|
wymiana oleju od spodu tzn korek spustowy mocna dowalony
trzeba zdjac oslone silnika
do filtra dostajemy sie poprzez..
odkrecenie opaski przy rurze/ przeplywce
zdjęcie wtyczki
odkrecenie 4 srub gornej obudowy filtra
odczepienie od dolnej czesci obydowy wezyka podcisnienia
odkrecenie 2 srub trzymajacych dolna czesc obudowy filtra
lekkie uniesienie dolnej obudowy i odczepienie rury od pompy sai poprzez przekrecenie w lewo lub prawo o 90 stopni
wtedy ukaze nam sie obudowa wkładu filtra oleju
ogólnie tak wyglada to w BFM |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-09-29, 20:10
|
|
|
wymienione moduły zapłonowe i wszystkie cewki, i wkońcu aksamitna praca V8
i tu wielkie podziękowania dla MICHAŁA i ADRIANA za skompletowanie potrzebnych części |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-29, 20:12
|
|
|
Ty nie na czasie my wywalamy moduły i starodawne cewki na rzecz nowoczesnych |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-09-29, 20:21
|
|
|
toś ty światowy chłop |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-29, 20:28
|
|
|
Akcja cewki w D2 FL juz trwa od jakiegos czasu teraz przedliftowcy się szykuja |
|
|
|
|
|