Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Bardzo duży stan oleju  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-28, 11:45   

Był odpalany,sprawdzany i auto przed jeździło tyle ode mnie bo przypadkiem miałem okazje cala te operacje widzieć kilkukrotnie.

Jak faktycznie padł to albo cos nie tak robi posiadacz albo te silniki tak jak uważam to są padła ktore się na dzień dobry złomuje i wstawia inne. Cały net o tym nie zbyt udanym pisze też.

EOT bo to nie tamten temat.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-10-28, 15:53   

FranzM napisał/a:
Używany silnik bez inspekcji wkładać w ciemno?! Słabe podejście niestety.


Ten silnik był weryfikowany przed przełożeniem i to przez osobę, która się zna.

Kupując używany nie jesteś w stanie sprawdzić silnika w 1h dokonując testu długodystansowego. Sprawdzasz jedynie kompresje, stan wizualny, kompletność, przecieki ew. wejście do turbo czy nie zarzygane od środka. Kto Ci pozwoli zdemontować pokrywy by wałki zobaczyć, wykręcić turbo, czy zdemontować 8 wtrysków i wrąbać je na maszynkę. A gdzie jeszcze pompa wys. ciśnienia? Tylko jeżdżąc takim "dawcą" przez miesiąc lub parę tys jesteś w stanie wyłapać niektóre sprawy, reszta to loteria.
_________________
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-10-28, 15:56   

Właśnie kto ci pozwoli sprawdzić walki .... a byłem zapewniony przezwolenia........ , że wtryski były wyjmowane i sprawdzane walki. Ale to już nie o to chodzi. Było to dawno temu. Skupmy się czemu ropa w oleju.

Wstępnie przeplywke wymienię wkoncu.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-10-30, 20:45   

mus102 napisał/a:
. Skupmy się czemu ropa w oleju.
-wtryski leją ???
 
 
FranzM 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2, A6 C5
Wiek: 36
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 42
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-30, 21:02   

krzychu22.p1i napisał/a:
FranzM napisał/a:
Używany silnik bez inspekcji wkładać w ciemno?! Słabe podejście niestety.


Ten silnik był weryfikowany przed przełożeniem i to przez osobę, która się zna.

Kupując używany nie jesteś w stanie sprawdzić silnika w 1h dokonując testu długodystansowego. Sprawdzasz jedynie kompresje, stan wizualny, kompletność, przecieki ew. wejście do turbo czy nie zarzygane od środka. Kto Ci pozwoli zdemontować pokrywy by wałki zobaczyć, wykręcić turbo, czy zdemontować 8 wtrysków i wrąbać je na maszynkę. A gdzie jeszcze pompa wys. ciśnienia? Tylko jeżdżąc takim "dawcą" przez miesiąc lub parę tys jesteś w stanie wyłapać niektóre sprawy, reszta to loteria.


Kupując silnik używany należy go po zakupie pootwierać, zrobić inspekcję i wymienić większośćuszczelnień jak silnik leży poza autem. Każdy kto kupuje używkę i "na słowo" stwierdza stan, wkłada go do auta to robi sobie krzywdę finansową. Nie da się nawet odpalając dawcę, jeżdżąc nim posprawdzać czegokolwiek.

W przypadku egzotyków, jakim jest ewidentnie 3.3tdi v8 koszty inspekcji są niczym przy kolejnym zgonie motoru.

Jednak wiecie jak to jest, ludzie nie mają pieniędzy, albo oszczędzają nie tam gdzie trzeba i później trzeba płacić dwa razy.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-10-31, 02:43   

Tego nie wiem. Dymie nie dymisji. Miały być dobre.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-10-31, 18:53   

nie wiem jak i gdzie wy te motory kupujecie
ale u mnie są zazwyczaj poznaczone
i za wiele się nie da sprawdzić i wymienić
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-10-31, 20:56   

FranzM napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
FranzM napisał/a:
Używany silnik bez inspekcji wkładać w ciemno?! Słabe podejście niestety.


Ten silnik był weryfikowany przed przełożeniem i to przez osobę, która się zna.

Kupując używany nie jesteś w stanie sprawdzić silnika w 1h dokonując testu długodystansowego. Sprawdzasz jedynie kompresje, stan wizualny, kompletność, przecieki ew. wejście do turbo czy nie zarzygane od środka. Kto Ci pozwoli zdemontować pokrywy by wałki zobaczyć, wykręcić turbo, czy zdemontować 8 wtrysków i wrąbać je na maszynkę. A gdzie jeszcze pompa wys. ciśnienia? Tylko jeżdżąc takim "dawcą" przez miesiąc lub parę tys jesteś w stanie wyłapać niektóre sprawy, reszta to loteria.


Kupując silnik używany należy go po zakupie pootwierać, zrobić inspekcję i wymienić większośćuszczelnień jak silnik leży poza autem. Każdy kto kupuje używkę i "na słowo" stwierdza stan, wkłada go do auta to robi sobie krzywdę finansową. Nie da się nawet odpalając dawcę, jeżdżąc nim posprawdzać czegokolwiek.

W przypadku egzotyków, jakim jest ewidentnie 3.3tdi v8 koszty inspekcji są niczym przy kolejnym zgonie motoru.

Jednak wiecie jak to jest, ludzie nie mają pieniędzy, albo oszczędzają nie tam gdzie trzeba i później trzeba płacić dwa razy.


I tu masz rację.

W tym przypadku mechanik miał mój stary silnik z nowymi walkami , cała nowa hydraulika, z głowica mi po regeneracji.

Dodatkowo miał jeszcze 8 wtryskowe, naciagnal mnie na kolejne 32 hydrauliki bo tamte nowe były podobno zle.

Kupił włożył je w silnik, dalej nie odpalało, kazał sobie za nie zapłacić, teraz mam w garażu 64 hydrauliki.

Nigdy w życiu go nikomu nie polecę i będę odradzal każdemu kto mnie o niego zapyta.

Nie mam żalu, że sprzedał mi silnik za 4500 , roz...yl zregenerowane turbo mimo że praktycznie przyznał się do tego, że smarowanie turbiny było nie dokrecone, zwalajac wszystko na poprzedniego mechanika choć to on wymieniał turbiny z mojego silnika do tego kupionego.

Wcisnal mi do butów, że dół silnika jest K.O a tak naprawdę cały problem był w dzwigienkach, nie w silniku, nie w hydraulikach, tylko kurwa w dzwigienkach. Taka fachura a pokonało go to.

Żal mam za to, że mnie na hydrauliki za 1000zl i rzekoma naprawę co gówna dała naciagnal..
A ci co go bronią to bronić muszą bo to koledzy.
Co prawda auto jeździ do dzisiaj, ale jakim kosztem.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-31, 21:11   

ja pierdole jak mozna takie brednie pisać...zero kompresji na dole silnika pierscionki dawno na emeryturze a ty komu bajeczke chcesz wciskac że doł był dobry? to nie forum smerfów człowieku...
popychacze z 2.5 tdi zupełnie inne sam qwa wyciągałem je z głowicy do porównania...
jak bym miał takiego klienta jak ty to widły i pies na dzień dobry
od początku masz jakies problemy na grube tysiące juz rzygam tymi pierdołami!
Wychodzi na to że bezsprzecznie TY jestes najwiekszym problemem bo cudujesz że masakra nic sie kupy nie trzyma a auto wyglądało jak kapeć ze szrota po cyganach...
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-10-31, 21:18   

Pier....nie cfaniaka... Tyle w temacie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-31, 21:26   

Dokładnie-idealnie sie okresliłes :)
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-10-31, 21:28   

Apophis taki jesteś mądry znawca to słuchaj.

Sprzedałem te nowe walki z całą hydraulika ,nie z tymi popychaczami od wiesz kogo, tylko z tymi co wg ciebie były z silnika 2.5 tdi. Celowo to zrobiłem, bo byłem ciekaw gdzie był problem.

I słuchaj kupujący po składał silnik i miał identyczny problem. A wiem o tym bo dzwonił do mnie z informacja, że mam nie wywalac silnika bo to nie ten problem.

Dał wszystko do pomiarów do jakiejś firmy, ze względu iż wszystko było nowe i na gwarancji.
I tam wyszło, że walki były ok, hydrauliki też lecz dzwigienki miały fabrycznie zły odlew, różniły się 1mm od oryginalu . Dlatego będę się upieral, że hydrauliki były wymienione nie potrzebnie.

Co do dołu silnika nie spieram się bo już po zdjęciu głowic ktoś mi napisał że żegna ten motor jedna ręką.... więc ty swoje, ja swoje.

Czasu już nie cofniemy. Jestem wdzięczny, że wogole to jeździ. Pozdro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-31, 21:30   

tak wiem baju baj czary mary bęc. Nie jestem idiotą nie musi mnie nikt przekonywac co jak wygląda jak sie zachowuje. Jako jedyny jesteś niezadowolony ze wszystkiego to mowi samo za siebie. Nie kompromituj się już.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-10-31, 21:34   

Spokojnie. Wiedziałem, że będziesz się burzyć. Powiedz lepiej ile i odpalił z tych 9tys ??? Hehe.




Żartuje.

Doradz lepiej czy walniety przepływomierz może mieć wpływ na to , że ropa idzie do oleju ... bo to mnie najbardziej interesuje. Z tamtego silnika już nie wiele zostało.... ta blok na stolik

I właściwie nie wiem czemu mam żal.... wg poprzedniego mechanika od którego zostało to zabrane na ławeczce to to i tak pryszcze. Tam wywaliłem na części 10tys i też huj z tego jeden wielki był.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-31, 21:59   

Cos jest z toba nie tak...

przepływka może mieś związek na dawkowanie ale czy az taki to nie wiem <bezradny>

Ogolnie gnojowozy nie leżą juz w mojej naturze szczególnie takie nieudane.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.