Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Wymiana konwertera (sprzęgła hydrokinet  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-14, 20:40   

turntablerocker napisał/a:
To jakiś fachura Ci to zdiagnozował?


taa fachura zwany Forum A8 :D - objawy pasują do tych tu wszędzie opisanych. Powiem Ci że ja też z tym już długo jeżdżę i nic sie nie dzieje ale jak wejde do kanału pod auto to to pukanie słychać ewidentnie w miejscu konwertera... :/ ale ja nie wiem czy moja ASB miała jakikolwiek remont... <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
turntablerocker 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 6
Skąd: Liw
Wysłany: 2015-04-14, 20:49   

martin_rs4,Zawsze myślałem, że to jakiś niegroźny rezonans którejś rolki, a tu takie rzeczy <niewiem> Na klimie też to masz? bo u mnie cisza. Mógłbyś podrzucić jakieś linki, gdzie ten objaw był opisywany, bym o tym troche poczytał
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-14, 21:01   

Muszę sprawdzić czy na klimie też to słychać, bo szczerze powiem że nie wiem <niewiem>

A co do stukotu to tak na szybko

http://www.a8team.pl/d2-f...light=konwerter
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
LukaszEK_ZENER 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 35
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-04-15, 11:02   

Witam.
Ustaliłem ze olej jaki mam wlany to: Mobil ATF 220. Dzwoniłem do Midparts, konwerter Sachs 1650zl brutto. Może ktoś z was wie jak zamówić taki konwerter bezpośrednio od Sachsa? a co do stuków to nie zaobserwowałem. Mam jednak wibracje auta jak stoję np. na światłach i lekkie falowanie obrotów tylko gdy skrzynia w pozycji D lub R na N i P objawy ustają.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-04-15, 11:07   

czyli olej masz czerwony - zmien najpiew na prawidłowy .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
LukaszEK_ZENER 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 35
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-04-15, 12:41   

Myślicie ze to jednak olej? Przyjadę do polski to zmienię ale nie wiem czy uda mi się tu w Niemczech dostać do podnośnika żeby później drugi raz zmienić. Gdyby udalo mi sie kupić konwerter bezpośrednio u Sachsa to pewnie byłoby taniej to bym kopił, wymienił i miałbym pewność ze ok.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-15, 13:25   

LukaszEK_ZENER napisał/a:
olej jaki mam wlany to: Mobil ATF 220


tak też myślałem. Mi taki jeden magik tu w Łodzi też ten olej zalał, na szczęście niezbyt dobrze uszczelnił miske i mi leciało. Wtedy sam sie za wymiane zabrałem i wtedy zoabczyłem że mam olej nie taki jaki powinien być! Od razu wymieniłem i wszystko jest cacy :)

LukaszEK_ZENER napisał/a:
Mam jednak wibracje auta jak stoję np. na światłach i lekkie falowanie obrotów tylko gdy skrzynia w pozycji D lub R


zacznij od wymiany oleju 2 razy statycznie

LukaszEK_ZENER napisał/a:
ale nie wiem czy uda mi się tu w Niemczech dostać do podnośnika żeby później drugi raz zmienić


no co Ty mówisz. Pełno w Niemczech jest warszatów które udostępniają odpłatnie stanowiska (podnośniki, narzędzia) nawet pomagają jak potrzeba.

LukaszEK_ZENER napisał/a:
Może ktoś z was wie jak zamówić taki konwerter bezpośrednio od Sachsa?

tu> http://www.zf.com/eu/cont...pl/contact.html

lub tu > http://www.zf.com/brands/..._sx/contact.jsp
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-15, 13:31   

Gdzie ty w tych Niemczech siedzisz że nie masz podnośnika????
 
 
LukaszEK_ZENER 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 35
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-04-15, 14:10   

Dzięki koledzy, będę jeszcze kontaktował się z Sachsem, zobaczę jak to u nich cenowo wygląda. Na razie muszę załatwić podnośnik.
 
 
LukaszEK_ZENER 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 35
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-04-15, 14:13   

Musze tez przy okazji wymienić tylny uszczelniacz bo mi lekko się poci
 
 
LukaszEK_ZENER 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 35
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-04-16, 22:00   

Mam już ogarnięty podnośnik, czekam na olej i pytanie jaki filtr wziąć ? jakiej firmy polecacie?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-17, 18:48   

no najlepiej ZF. Ja płaciłem cos 160zl.

Ale można też SWAG albo FEBI....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-04-17, 19:00   

Ja włożyłem meyle bo w zestawie była uszczelka :D
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-04-17, 19:18   

meyle tez dobre! Powien że wolałbym meyle niż febi...niestety u mnie jest na paste uszczelniającą bo mi uszczelka z ASO nie uszelniała jak trzeba <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.