Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Odma olejowa  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-08, 15:41   [D2 94 4.2PB/LPG ] Odma olejowa

potrzebny nr odmy olejowej tej z tyłu silnika (od strony grodzi pasażerskiej ) ta odma już mi się rospada i muszę ją wymienić , :-/
Może ktoś ma nr Etki (nie wiem czy dobrze napisałem :mrgreen: )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-08, 16:11   

http://www.a8team.pl/topics12/2525.htm , http://www.a8team.pl/topics12/1557.htm

Z tyłu masz dwie odmy. U siebie wymieniałem tą od strony pasażera (077103221K) - 186zł w ASO. Żeby zacisnąć na jednym końcu opaskę, trzeba ściągać kolektor dolotowy.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-08, 16:38   

dzięki bardzo :mrgreen:
tam jest 1 olejowa odma czy 2 ??
druga przy drugiej głowicy ??
czy tamtędy olej nie leci .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-08, 17:10   

Generalnie to są 3 odmy

1 z przodu silnika długa
2 z tyłu koło grodzi przy jednej głowicy
3 z tyłu koło grodzi przy drugiej głowicy

:)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-08, 19:21   

TROLU napisał/a:
2 z tyłu koło grodzi przy jednej głowicy
3 z tyłu koło grodzi przy drugiej głowicy

to czyli jak ta jedna jest sparciała to druga tak samo , oki muszę kupić 2
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-08, 19:24   

mdamian napisał/a:
TROLU napisał/a:
2 z tyłu koło grodzi przy jednej głowicy
3 z tyłu koło grodzi przy drugiej głowicy

to czyli jak ta jedna jest sparciała to druga tak samo , oki muszę kupić 2


Na 99% , chyba ze ktoś kiedyś jedną wymienił :)
W zasadzie to po zdjęciu osłon będziesz widział i jedna i druga :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-08, 22:10   

z tego co pamietam odmy podrozaly i teraz jest ponad 200zl/szt
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-08, 23:40   

szeryfisch, tylko ciekawe czy ty w 2.5TDI masz takiesame jak w 4,2PB :-/ mogą się różnić
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-03-09, 01:33   

Z innego tematu:

SERGIO napisał/a:
U mnie właśnie był problem z odmą z tyłu silnika.
Mechanik twierdził, że wyciek jest spod uszczelek pokrywy zaworów. Wymienił je i dalej patrzę że osłona pod silnikiem mokra. Nie był to jakiś straszny wyciek ale leciało z tyłu silnika w miejscy gdzie łączy się ze skrzynią. Kapało na osłonę a pod wpływem prędkości rozbryzgiwało się na podwozie.
Dopiero sam zdjąłem plastiki i szukałem problemu. Okazało się, że odma leży gdzieś sobie na reszcie węży.
Jak ją złapałem żeby założyć okazało się, że dziurawa jak sito.
Nowy wąż 250 - 300 zł podobno dostępny tylko w oryginale.
W związku z tym że wydało mi się drogo za kawałek 30 cm węża oraz że problem jest z jego założeniem w dolnej części silnika ( żeby wąż wcisnąć u dołu z tyłu silnika to trzeba mieć małe chińskie rączki) Kupiłem wąż olejoodporny w otulinie metalowej sztywny, dokupiłem dwa kolanka z miedzi, chwila pracy i odma lepsza od oryginału i z założeniem nie było problemu. Minęły dwa tygodnie i narazie patent się sprawdza a koszt to ok. 15 zł


mdamian zrób tak samo,szkoda kilku stów na kawałek gumowego węża.

Ja u siebie tą od kierowcy i tą z przodu silnika już dawno zastąpiłem olejoodpornymi wężami,ta z tyłu silnika od pasażera została w oryginale bo jest ok.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-03-09, 08:31   

tomi26, Popieram, tez przerabiałem temat i zamiast wydawać ponad 400zl za 2 węże gumowe można wydać max 50zł, węże olejoodporne i kolanka 90*
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-09, 16:07   

Ja zakładałem w swojej oryginał bo jeszcze nie wiedziałem o patencie ;) , powiem wam jedno załozyć te dolne opaski i skręcić...
Udało się bez ściągania kolektora ssącego , ale drugi raz w kolejnej A8/S8 czy co to będzie zrzucam ssący od razu..

O połowie dnia nie wspomne , a tym bardziej o pokaleczonych łapach..
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-09, 17:41   

A tak apropo jakie klucze do zrzucenia kolektora ssącego i czy to jest możliwe zrobić pod domem (brak garażu) :?:
miał by ktoś wymiary tych odm :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-03-09, 18:38   

a po co cały kolektor zrzucać?
ja samą przepustnice odkręcam i jest git;)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-09, 19:16   

Można i tak, tylko np. u mnie węże wodne od reduktora są tak w obieg wpięte, że nie ma dostępu do dolnej śruby od tego łącznika przepustnica-kolektor i musiałem cały kolektor ściągać. Kolega mdamian też ma u siebie gaz, więc może być podobnie.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-09, 19:17   

tomek87g napisał/a:
a po co cały kolektor zrzucać?
ja samą przepustnice odkręcam i jest git;)

Tomku wiesz to raczej sobie z tym poradzę tylko wolał bym niczego nie popsuć ,
Jak najprościej to wymienić :roll: no i te wymiary , to bym coś dobrał :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.