Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy paliwa  
Autor Wiadomość
zaworek3 
Użytkownik


Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 4
Skąd: Skwierzyna
Wysłany: 2011-06-22, 14:15   

wymieniłem pompę dobrą na dobrą!przy 1/4 baku auto nie odpala.na liczniku komputer pokazuje(oczywiscie przy zatankowaniu na full)paliwa na 450km a powinien na 900km,co jest teraz grane? :/
_________________
Zaworek
 
 
Janek 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartosz
Jeżdzę: A8
Wiek: 38
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 16
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2011-06-22, 15:28   

zaworek3, żle ją zamontowałeś
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-06-22, 16:21   

Pompa ma problem z zaciągnięciem paliwa do kosza. Mogłeś choć trochę podlać paliwa do kosza. Czy teraz po zatankowaniu na ful też nie chce zapalić?
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
zaworek3 
Użytkownik


Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 4
Skąd: Skwierzyna
Wysłany: 2011-06-27, 15:18   

wszytko fajnie pięknie tyle, że to robił mechanik z tego co widzę jakaś sierota.Kwestia jest tego typu że przy full baku komputer pokazuje 450 do przejechania a powinien 900km.ja staneła mi na trasie było paliwa na 250km i 1/4 baku dolałem z tego co pamietam około 13l było pół baku i odpaliła dojechałem.u mechanika okazało się że w prwej komorze jest full paliwa a w lewej sachara. ni i czemu ten licznik tak wskazuje jak by widział ze jest tylko pół baku help mee :/
_________________
Zaworek
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-06-27, 21:28   

Myślę, że na prawdę musiała być to sierota. Spróbuj wymontować sam czujnik który znajduje się w koszu pompy może ktoś składając spieprzył ten czujnik. Jest tam bardzo delikatna sprężynka i może ją uszkodził. W drugiej komorze znajduje się pływak który steruje chyba przelewem i ciekawe czy daje impuls na pompę.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-08-04, 22:09   

nie koniecznie - układ paliwowy w naszej A8 jest dość skomplikowany i w każdej komorze jest pływak - więc w jednej - podejżewam w lewej masz mało paliwa albo zabrudzony czujnik położenia pływaka.. i obstawiam na jakąś nieszczelność całości..
choć sam na innym forum też napisałem instrukcję wymiany pompy to zaś po 2 latach mam ten sam problem..
i tu pytanie do wymieniających pompy - czy wymienialiście wszystkie uszczelki?
czy chociaż tą z kosza? - którą uważałem dotąd za najistotniejszą...
sam teraz wyciągałem pompę (a wcześniej pełny zbiornik gazu 85l... kótry mam w tym miejscu). Już 3 raz będę wyciągał całość - kupiłem uszczelkę odpowiadającą oryginałowi i ..po dolaniu paliwa pochodziło autko i zdechło na niedużej ilości paliwa w baku.. potem zaś miałem powietrze w przewodach paliwowych - więc znowu zaciągało powietrze, założyłem troche szerszą uszczelkę, więc myślałem że bedzie dużo lepiej - ale autko po nocy odpaliło i zaś zdechło po chwili.. więc nadal coś nie gra.. wymienie jeszcze uszczelkę na nyplu - może już też jest wyjechana i zostaje ew. uszczelka na dole w miejscu skręcania kosza - ale ta to już chyba tylko w ASO..
pozatym auto chodziło równo, pompę słychać, chodzi równo i tylko głośniej jak się powietrzem zaciąga.. - więc to tylko problem kosza..
jakieś pomysły?

w między czasie znalazłem wcześniej zamieszczony filmik przez tomekzabrze http://www.youtube.com/wa...feature=related
gość o ile dobrze rozumie zaleca mimo wszystko wymienić wszystkie uszczelki... tylko komplet nieźle kosztuje..
jeszcze oglądne tą dolną uszczelkę, wymienię tą małą i może będzie OK.. ;(((

[ Dodano: 2011-08-09, 18:42 ]
ma ktoś jakieś wieksze doświadczenia z tą wymianą?

czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?

dalej mi gaśnie i zapowietrza się... brak mi pomysłów..


dziś rozkręcałem wszystko od nowa i mocniej ściągnąłem śrubą całość i wydaje się że to pomogło - zobaczę jak będzie rano.. ale na razie wchodzi na obroty bez problemu..

[ Dodano: 2011-08-10, 14:34 ]
Chyba już wszystko w porzadku, dokrecilem śrubę mocującą mocniej obawiając się trzasku plastiku ale chyba teraz trzyma, bo auto pali, więc jak dalej pojdzie to temat tymczasowo zamknięty
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-21, 17:05   

Przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi, uszczelki co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-21, 18:01   

jaano napisał/a:

czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?
??
ja nie wymieniałem żadnej uszczelki , po prostu nie dopuszczam żeby było mniej niż połowa paliwa w zbiorniku .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-09-21, 18:32   

riki76 napisał/a:
Przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi, uszczelki co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....?


taki zestaw tylko serwis ztego co pamietam jakies 360zl kpl.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-22, 10:38   

o rzesz ... :shock: , a nie idzie dopasować przecież takie oringi luzem to parę groszy kosztują tylko trzeba znać rozmiary a bez rozebrania kosza to pewnie się człowiek nie dowie.... :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-22, 11:20   

riki76 napisał/a:
a nie idzie dopasować

najlepiej na wzór i podjechać do sklepu rolniczego , gdzie mają wszystko do traktorów , dopasujesz tam takie oringi na 99%

kiedyś miałem opla omegę i szukałem oringów do wtrysków , w oplu krzyknęli mi 96 zł za 8 oringów :/ . A przypadkiem zajechałem do sklepu rolniczego i koleś znalazł identyczne za 80gr/szt :shock:
tylko musisz mieć na wzór.
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-22, 11:29   

no tylko z tym "na wzór" to trzeba najpierw wszystko rozebrać...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-22, 11:35   

riki76 napisał/a:
no tylko z tym "na wzór" to trzeba najpierw wszystko rozebrać...


i tak musisz rozebrać i tak żeby wymienić oringi , to jak już rozbierzesz to wskakuj w inny pojazd (motor , rower , samochód , autobus ....) i go z gumkami do sklepu :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-09-22, 16:17   

Dzisiaj zaglądnęłem do bagażnika na pompę i ku mojemu zdziwieniu cały kosz jest tak skręcony że znaki które mają pomóc w złożeniu nie zbiegaja się tak samo jest na tym czujniku z lewej strony, czy to jest dopuszczalne czy ktoś wcześniej źle to poskładał??? Foto w załączeniu
CZUJNIK POZIOMU PALIWA


POMPA PALIWA
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-22, 20:41   

na 100% grzebał , bo nie wierze że od 1995 roku ani razu mu pompa paliwa nie padła ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.