Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Elektrozawór, pompa obiegu wody  
Autor Wiadomość
Myski 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 69
Skąd: Warszawa/mazowieckie
Wysłany: 2016-05-03, 02:01   [D2 95 4.2PB/LPG ] Elektrozawór, pompa obiegu wody

Witam Panowie,

mam do was pytanie odnosnie elektrozaworu i znajdujacej sie pod nim pompy. Od jakiegos czasu zauwazyłem (uslyszalem), ze po zgaszeniu auta (kluczyk w stacyjce, przekrecony w pozycje jeden) słysze cykanie zaworu co około 2 sekundy i prace pompy. Zawory obydwa otwieraja sie i zamykaja. Sprawdziłem to sciskajac weze, czuć ewidentnie zmiany ("strzały") cisnienia przy kazdym cykaniu. Sprawdzałem u kolegi co ma w zasadzie ten sam model i u niego ani nie słychac pompy ani cykania elektrozaworow. Roznica jest taka, ze u mnie cały srodek jest zdemontowany (został kokpit, kierownica i nagrzewnia bez podlaczonych tuneli i klimatroni podłączony) lacznie z kratkami wentylacyjnymi i zastanawiam sie czy to może generowac tego typu zachowanie....według mnie nie, ale nie jestem pewny na 100 (błedy odczytane Vagiem odnosza sie jedynie do zdemontowanych kratek i czujnikow ktore sa przy nich). Wyczytałem w ELSIE, ze takie zachowanie jest pozadane podczas podłaczenia sie VAGiem i przeprowadzenie testu własnie pompy i obydwu zaworow (Final Control Diagnosis). I dokładnie testowane sa w taki sposob, ze zawory napierw jeden właczaja i wylaczaja sie co 2 sek. pozniej nastepuje test drugiego i na koncu pompa. Jedynie wlasnie pompa nie pasuje do zachowania które ja doswiadczam bo powinna tez sie właczas i wylaczac co 2 sekundy, a ona poprostu szumi (pracuje). W njablizszych dniach zamierzam przeprowadzic cała procedure sprawdzajaca zgodnie z ELSA tych elementów ale chce poznac wasze zdanie na ten temat, moze mieliscie podobna sytuacja. Wstepnie wyglada mi na usterke klimatronika (panelu sterujacego). Pod katem pracy w trakcie odpalonego auta nie zauwazylem, zeby ktorys z układow dzialal niepoprawnie w sensie zaworów. Sprawdze to jeszcze dokładnie. Zawory maja oznaczenie N176, N175, pompa V50

z góry dziekuje za komentarze i dyskusje,
Michał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.