Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Tryb awaryjny skrzyni  
Autor Wiadomość
marta 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 13 Sie 2009
Posty: 162
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2010-01-11, 22:40   

radek5000, Przejrzyj temat - http://www.a8team.pl/topics13/96.htm (Mieliśmy taki problem, czujnik powietrza w kolektorze ssącym - umyty, przeczyszczony break cleanerem ;p )
Może to być kwestia wyregulowania zapłonu (tak jak było u nas - błędy były i zostało to wyregulowane) lub regeneracja pompy .
Pozdrawiamy , powodzenia!
 
 
radek5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-11, 23:33   

witam kolazanko przegladalem juz ten temat i niestety objawy sa inne niestety to nie to na 99% to pompa dziekuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem pozdrawjam
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2010-01-12, 17:43   

radek5000 napisał/a:
powjem wam koledzy ze mam juz dosc tego auta nie pozbylem sie jeszcze problemu ze skrzynia a tu nastepny problem masakra :evil:



Kolego zrozumiałeś mnie ? nie pozbędziesz się problemu ze skrzynią ! Bo silnik wysyła informacje do skrzyni że coś jest nie tak i dlatego skrzynia wchodzi w tryb awaryjny ! POMPA DO REGENERACJI i po wszystkim będzie :) skrzyni nawet nie tykaj bo tylko narobisz kosztów a nie będzie nadal chodzić
 
 
radek5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-12, 20:12   

zrozumialem bardzo dobrze, zanim padla mi pompa to borykalem sie ze skrzynia i problemu sie jeszcze nie pozbylem do konca i najpjerw naprawje pompe a puzniej bede walczyl z tipem

http://www.elektroda.pl/r...4949&highlight=

zerknijcie moze cos pomozecie dzieki z gory pozdro.
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2010-01-19, 15:27   

możliwe że miałeś problem z pompą już wcześniej :) ja w a6 miałem odpały że wykasowałem błąd i jakiś czas chodziła ok aż padło do końca :P no i problemy ze skrzynia były wcześniej ;] a teraz audik śmiga jak głupi i nie ma problemu ;)
pozdro
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
radek5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-07, 22:55   

witam wszystkich rozwjazalem problem z pompa i bledem 550 pompa naszczescie byla ok okazalo sie ze w te mrozy przeskoczyl pasek rozrzadu o 1 zabek i z tad ten problem ustawilem rozrzad na blokadach i jest juz wporzadku pozdro.
 
 
Maxam13 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2010-02-08, 14:37   

Kiedyś miałem ten sam problem błąd 550 regulacja początku wtrysku i skrzynia przechodziła w tryb awaryjny nieraz zdarzało się to po przejechani 2km nieraz 30km nieregularnie. Nie wiem czemu niektórzy mówią że trzeba wymienić pompę może chodzi o inny przypadek. Ja wyregulowałem kąt wtrysku i problem znikł błąd się więcej nie pojawił a skrzynia przestała przechodzić w tryb awaryjny :-D

Pozdrawiam
 
 
radek5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-08, 21:35   

kolego Maxam13 niestety ci niektorzy maja racje poniewaz w wjekszosci wypadkow wine za to ponosi nastawnik kata wtrysku jest tam tlok ktory sie zaciera i nie przestawja kata ale warto najpjerw wszystko posprawdzac bo pompa tania nie jest a czytalem juz gdzies temat ze ktos regenerowal pompe a problem pozostal no i okolo 2tys. w bloto pozdro.
 
 
Maxam13 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2010-02-09, 14:57   

radek5000 dlatego też napisałem "może chodzi o inny przypadek" ;-) na szczęście u mnie zakończyło się tylko regulacją i problem znikł z czego się bardzo cieszę bo wiem jakie mogą być koszta związane z pompą

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.