Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Czy dojadę jakieś 200km w trybie awaryj  
Autor Wiadomość
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-04-25, 17:49   [D2 98 4.2PB/LPG ] Czy dojadę jakieś 200km w trybie awaryj

Panowie mam takie pytanie. Czy jest szansa dojechać jakieś 200-250km Jak mam skrzynie w trybie awaryjnym? Potrzebuję dojechać z okolic Krakowa w okolice Radomia do kolegi z forum na przekładkę skrzyni. Mam zamówioną autolawete na jutro ale dziś rozmawiałem z kumplem (zawodowy kierowca) że według taryfikatora za przeładowane auto do 10% jest 500zł a od 10% do 50% jest 2000zł kary. Laweta ma 1550kg ładowności a a8 z gazem waży ze 2T do tego ja 100kg i robi się około 500kg przeładunku dlatego trochę boję się jechać. Wolałbym na kołach tylko czy skrzynia to wytrzyma? Jadę do Radomia na przekładkę skrzyni więc ta musi tylko dojechać. Słyszeliście ile km ktoś zrobił w trybie awaryjnym? Może ktoś z Was był zmuszony dojechać gdzieś dalej i się udało. Doradźcie coś bo sam niemam pojęcia co robić.
Ostatnio zmieniony przez Woźny. 2015-04-25, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-04-25, 18:34   

Gotowe i przepraszam.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-25, 19:16   

Jaka masz trase?? Jesli bez kombinacji typu czeste zatrzymania to spokojnie dojedziesz. Weź se tego kolege z mocna liną i jak ci padnie to bedzie hol.
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-04-25, 19:32   

Co do trasy to pierwszy raz tamtędy pojadę więc niewiem. Autostrady sie nie spodziewam.. :D

Trasa wygląda tak według google maps https://www.google.pl/map...1.5486451?hl=pl

A jak się już rozsypie skrzynia to na N da się cholować?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-25, 19:46   

No tak na N i jazda. Spoko jak masz do wymiany to sie specjalnie nie przejmuj.
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-04-25, 19:52   

No to jade. Zdam relacje z wyjazdu czy dojechała czy lina była potrzebna. Już dzwoniłem po kumpla i jutro ma przyjechać do mnie. Dam mu vw t4 i dwie liny i pojedzie asekuracyjnie za mną. Jak jadę na kołach to i tak ktoś musi jechać drugim autem żebym miał jak wrócić bo na poczekaniu nikt mi skrzyni nie wymieni.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-25, 20:01   

Ja swoja dojechałem 200km na 3biegach działających :) 4i R juz nie istniało. Tym bardziej jak nie masz autostrad to holowac możesz. Silnik odpalony to wspomaganie i wsio co trza działac bedzie.
 
 
streight84 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 150 KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 15
Skąd: Ełk , Kassel ( Niemcy)
Wysłany: 2015-04-26, 10:49   

Witaj kolego
Nie wiem jak tam u Ciebie z tym ale mi przechodziła w tryb awaryjny i wiecej jak 120 nie dało sie jechac i pojechalem tak z Niemiec do Polski 1200 km ale skrzyni nie robilem
wiec w trybie awaryjnym da sie jezdzic
_________________
Pozdrawiam Karol :)
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-04-26, 23:09   

Dojechałem spokojnie. Nawet jakby trzeba było to bym wrócił. Najgorzej jest ruszyć a jak już się ruszy to ja jechałem sobie spokojnie w przedziaje 60-110km/h i w zasadzie gdyby nie podświetlenie PRND na desce to bym nie wiedział że jestem w trybie awaryjnym. Więc na przyszłość dla potomnych w trybie awaryjnym da się jeździć co potwerdzam ja i inni jak widać. Wiadomo że nie na codzień i od tego skrzynia się nie naprawi a wręcz przeciwnie. Ale jak ktoś ma sytuacje jak ja że skrzynia do wymiany to można jeździć do zgonu.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-26, 23:14   

Bardzo w dupke dostaje konwerter przy ruszaniu w takim trybie. W czasie samej jazdy juz nie.
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-04-26, 23:28   

Jechałem tak żeby jak najmniej ruszać od zera. W sumie chyba 7 razy ruszałem od zera na odcinku jakiś 230km więc starałem się jak mogłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.