Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] wymiana tylnej kanapy  
Autor Wiadomość
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-02, 11:45   

Oj, przeoczyłem to - to masy. Puść tam, gdzie podpiąłeś pozostałe masy tego układu ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-02-02, 12:51   

Więc tak: zrobione zgodnie z tym co pisałeś, z tym że. zasilanie puszczone od bezpiecznika grzania przednich foteli, wszystkie masy podczepione pod karoserie, ten wolny przewód również puszczony pod masę, prąd dochodzi do przełączników, ale juz z nich nie wychodzi. Przełącznik sprawdzony, jest dobry, czujniki w siedzisku też są ''styknięte'' Co dalej sprawdzić ?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-02, 13:17   

Napięcie względem masy masz zarówno na pinach 4 i 5 włączników? Zapłon włączony?

Co pokazuje omomierz jak zmierzysz opór pomiędzy pinami 2 i 3, 1 i 4 4pinowych (zielonej i czerwonej) kostek i 1 i 2 2 pinowych kostek pod siedziskiem?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-02-02, 14:25   

a nie masz krańcówek w siedzeniach, u mnie jak nawet zrobisz na 6 a nikt nie siedzi to poprostu maty nie grzeją
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-02-02, 18:33   

Zasilanie pod pinem 4 i 5 jest, zapłon ok, maty sprawdzane na krótko pod samym aku i grzały, czujniki pod siedziskiem wcisnięte na czas testów na stałe.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-02, 19:40   

Z którego rocznika jest kanapa i włączniki grzania?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-02-03, 12:40   

a tu jeszcze jeden przewodzik powinien być podłączony do stacyjki, tzn do takiego przewodu na którym występuje plus po przekręceniu stacyjki, masz coś takiego??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-03, 13:29   

To właśnie pin 5 przełączników, ale tam ma napięcie. Może kolega ma przełączniki z lifta, bo z tego, co wczoraj na schemacie widziałem, mają one zupełnie inną numerację pinów niż przedliftowe, a mój opis przedliftowych dotyczy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-02-03, 13:41   

ten schemat który podałem pasuje właśnie do poliftowego grzania, jest on co prawda od a4 ale u mnie pasował, różnił sie jedynie dwoma kabelkami , ale w pierwszej kolejności podłączałem te które pasują
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-02-03, 14:50   

Kanapa 98 rok wnioskując po dacie na poduszkach a przełączniki 97r plus po stacyjce z nikąd nie był ciągnięty z tego co pamiętam
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-03, 15:14   

igor.ostrowski napisał/a:
plus po stacyjce z nikąd nie był ciągnięty z tego co pamiętam

Był z 5 pinu przednich przełączników, jeśli tam się podłączyłeś ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-02-03, 15:37   

to już masz odpowiedż :]

[ Dodano: 2017-02-03, 15:38 ]
daj na 5 pin plus i wtedy zobacz
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-02-03, 23:40   

Jeżeli to jest plus po stacyjce to tak 5 pin z przedniej kostki jest przeciągnięty jak trzeba.. z tego co pamiętam prąd do przełączników dochodzi a na kanapy już nie ma wyjścia, jeszcze jutro się pobawię i przejrze jeszcze raz

[ Dodano: 2017-02-04, 10:58 ]
Ok więc tak, pisze wszystko gdyby inne rzeczy miały jakies znaczenie, stacyjka przełączona, brak przedniej konsoli ( klimatronik radio przelaczniki grzania przód ) brak fotela pasazera i brak tylnej kanapy. Mierzone miernikiem i tak napięcie na pinie 4 i 5 jest, ale na kostkach do kanap juz nic nie wychodzi.

[ Dodano: 2017-02-04, 11:02 ]
Jeszcze kwestia podłączenia kanap, czy musi być odpowiednia oporność,żeby poszło zasilanie? Czzy zasilanie tak czy tak powinno iść. Nie mogę tego rozwiązać i nie mam już pomysłów a szkoda by było się poddać na samym końcu
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-04, 12:47   

Jaki masz opór pomiędzy 2 i 3 pinem 4-pinowych kostek?
I dodatkowo między 1 i 4 (przy wciśniętym czujniku zajętości siedzenia), a także między 1 i 2 2-pinowych kostek.


Zasilanie do kanap będzie iść jeśli:
- jest stałe +12V na pinie 4 włącznika
- jest +12V na pinie 5 włącznika i potencjometr jest w innej pozycji niż 0,
- jest masa na 6 pinie włącznika
- nie ma przerwy obwodu pomiędzy masą a 3 pinem włącznika - tu jest podłączony czujnik temperatury z siedzenia, ale nie wiem czy ma on postać termistora i jego opór zmienia się płynnie wraz ze wzrostem temperatury, czy jest to może wyłącznik bimetaliczny i po przekroczeniu pewnej temperatury po prostu się rozłącza.

Jeśli wszystkie te warunki będą spełnione jednocześnie (a włączniki są sprawne), to na pinie 2 włącznika powinno być napięcie względem masy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-02-04, 14:16   

Może spróbuję na krótko zmasować 3 pin i sprawdzić czy to tu jest winowajca??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.