Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-09, 08:38   

pepi napisał/a:
ja motor dzisiaj odpaliłem i by l nie palony przynajmniej 2 tygodnie
i pierwsze odpalenie i cisza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ceny ustalamy na PW ;-)

[ Dodano: 2013-11-08, 22:00 ]
to znaczy po zmianie
co 200 tys to nie 400 :mrgreen:


Mówiłem że będziesz zadowolony :lol:
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-09, 10:18   

@pepi napisałeś że jak byś ty robił zmieniłbyś tylko napinacze - dlaczego??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-09, 14:04   

motor ok
ale trzeba było brać AQF a nie AUW
Są zmiany układ chłodzenia
układ wydechowy
wpakowałem go na auto teraz wyszło że nie pasuje
i lepię już tydzień :evil:
ale moja wina bo trzeba było kolektory wydechowe zmienić :-(

Co do łańcuszków mój motor miał 275tys nalotu i w porównaniu nowymi miały podobną długość
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-09, 14:21   

Dobiję Cię i powiem, że w AUW są 4 katalizatory, 2 wstępne i 2 końcowe. Też się dziwiłem, ale ETKA jak i tutejszy forumowicz byli zgodni jednogłośnie w tej materii.. Dopełnieniem wszystkiego jest umiejscowienie ostatniej sondy, która jest w katalizatorze a nie za nim (ciężko coś przydrucić :-P ). Konstrukcja układu z silnika AUW jest bardzo podobna do W12 tyle, że tam jest 2 katy, 4 cylindry i 110KM więcej :D U siebie wymieniam po Nowym Roku właśnie te 4 katy, 2 łączniki elastyczne, 2 obejmy na nowe. Szarpnie po kieszeni trochę :-P

Oby CHECK się Ci nie zapalał bo tu jeż EURO4 jest.
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-09, 16:03   

Krzychu22.p1i ile zabulisz za katy po ile w ogóle stoją katalizatory ?? bo ja w swojej nie mam... , a c do silnika mam AQF ;)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-09, 16:27   

Odnośnie katalizatorów to pisz do forumowicza kkkrzysiu7. W Twoim wypadku może być taniej. U niego będę to robił i zamknę się w 2tys. Sprzedam stare katy i cenowo tragedii nie będzie. Stawiam na oryginał.
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-09, 16:51   

ja nie mam co sprzedać bo nie mam ani sladu po nich :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-10, 18:24   

więc tak na tym nowym motorze nic nie stuka szura
palisz i tyle :-D :-D
więc jak się kupi dobry motor to nie ma co pchać się w wymianę nastawników
lepiej zmienić motor
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-10, 18:30   

u mnie temp otoczenia ma znaczeniem jak jest zimno po dluzszym postoju min 24h to slychacm jak jest cieplo to nie slychac,a silnik ma tylko 246tys przebiegu wiec jak bedzie trzeba to nastawnik mu wymienie i bedzie ok
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
Ostatnio zmieniony przez Preston81 2013-11-10, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-10, 19:55   

a nie kręcony ?
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-10, 21:06   

nie, i mechanik mowil ze przy przebiegu 250-300 taki nastawnik ma prawo sie odezwac a wymienic bedzie trzeba jak regularnie bedzie dawal znaki, a nie raz na ruski rok , ale powiem ze chetnie bym wymienil bo nie lubie czekac
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-10, 22:29   

ja mam chinole na zbyciu
bo w moim przypadku trza było nie ruszać
napinacze 1250 uszczelki 60 pod dekle po 100
wszystkie uszczelniacze
jedynie to zestaw paska przełożyłem
za motor dałem 3,5 :-P
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-11, 08:03   

Dużo dales. Golas?
Bo ja tez szukam Aqf...
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Lakier
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-11, 12:33   

Czy w D3 też występuje ten problem?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-11-11, 17:55   

Występuje ten problem z nastawnikami w D3 , poczytaj bo było trochę o tym tematów .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.