Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Problem po ostrym hamowaniu  
Autor Wiadomość
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-21, 08:21   [D2 FL ALL ] Problem po ostrym hamowaniu

Cześć, potrzebuje wsparcia.

Wczoraj w trasie bylem zmuszony mocniej zahamować.
Chwile później gdy rozpędziłem samochód miałem straszne bicie na kierownicy, aż całym autem telepało na boki.

Nie wiedziałem co to, zatrzymałem się, sprawdziłem dokręcenie kół i było wszystko ok.

Po wystartowaniu było już dobrze, ale problem ten pojawił się później raz jeszcze tyle, że delikatniej. Przejechałem wolniej 50km i problem ustał, lecz obawiam się, że to coś się może powtórzyć.


Tego samego dnia wymieniałem drążki, końcówki. ustawiona zbieżność. wątpię by to był tego problem.

Jakis czas temu wymieniałem tylny zacisk i po odpowietrzeniu przód zachowywał się jak by był zapowietrzony.

Może pompa jakoś sie zapowietrzyła ? bo kurcze nie mam już pomysłu?
_________________

 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-09-21, 08:23   

Tarcze przegrzane, do wymiany.
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-21, 08:26   

nie strasz, bo miesiąc temu zakładałem nowe tarcze zimmermana i klocki.

ale skoro teraz już nie ma bicia? tarcze jak by sie odkształciły to raczej na stałe ?
_________________

 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-09-21, 08:32   

Czasami jest tak że jak są zimne to nie biją, dają znać jak są rozgrzane.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-09-21, 11:05   

Zestaw hebli z D3 rozwiaze problem bicia jak i wydajnosci a koszt tarcz i klockow poprownywalny do D2 kupy..
_________________
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-09-21, 13:07   

Ja (przy takim hamowaniu) przytarłem oponę z lewej strony , zmieniłem na tył ale opona już do kitu.
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-21, 18:23   

krzychu22.p1i napisał/a:
Zestaw hebli z D3 rozwiaze problem bicia jak i wydajnosci a koszt tarcz i klockow poprownywalny do D2 kupy..

Nic dodać nic ująć.
Kolega Unknown, słabo śledzi tematy, bo było o tym już wiele.
 
 
zaxaz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-20, 17:02   Re: Problem po ostrym hamowaniu

A ja Ci proponuje sprawdzic zaciski. U mnie jeden hulal bez problemu, a drugi sie zawieszal i efekt byl taki ze cale hamowanie szlo na jedno kolo i tarcza sie szybko przegrzewala i krzywila. Regeneracja wszystkich zaciskow pomogla, a bezposrednio po naprawie przez pierwsze 500km sprawdzalem reka temperature tarcz i byla ona podobna... wczesniej jedno kolo bylo wyraznie cieplejsze i bylo to widoczne w jezdzie w deszczowy dzien kiedy na postoju jedna opona byla juz sucha, a inne caly czas mokre.
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 28
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-21, 09:43   

A tylne zawieszenie jest ok? Może gdzieś jest problem na tulejach.
Tarcza raz przegrzana już jest do niczego. Termicznie ją wichruje. A najgorsze jest ostre zahamowanie ze 100 do zera przed światłami i trzymanie potem nogi na hamulcu. Słabe odprowadzenie ciepła i krzywizna gotowa.
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-26, 09:41   

niestety ale problem jest na 99.999% w maglownicy. przy dynamicznych ruchach kierownica slychac stukanie z okolicy laczenia magla z kolumną.

ostatnio problem sie powtorzyl, przy najechaniu na poprzeczna przeszkodę (łączenie na moscie) zaczeło ptrzepac przodem jak glupie. myslalem ze kola sie pourywaja :)
tak jak by ktorys metalowy element wpadl w rezonans - taki odglos byl podczas.
_________________

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-10-26, 12:48   

Mnie ostatnio też telepało ale przy określonej prędkości wyważyłem koła , wymieniłem końcówki i jest OK , Sprawdź przeguby zewnętrzne ,wewnętrzne i na wale , jak wszystko będzie ok to zrób przegląd skrzyni a może to zbieg okoliczności i konwerter się kończy.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-26, 12:54   

Niestety, ale juz magiel został zdiagnozowany. Porozpieciu końcówek od zwrotnicy i dynamicznym ruchu kierownica stuk jest z magla.


Teraz pytanie - regenerować? Bo wycieków żadnych z niego nie ma. Jedynie ten stuk w środku.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-26, 13:42   

Jak masz tylko stuk puk a nic się nie dzieje to możesz posmigać i zarazem szykować się na naprawe tego. U mnie magiel nie jest tez idealny i wywęszyłem luz przy listwie ale to już norma takich przekładni więc póki nic nie przedkłada się na komfort jazdy nie ruszam.
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-26, 14:30   

No właśnie, auto jest w ogóle.nie sterowne, na drodze powyżej 100 żyje własnym życiem. A dodatkowo te powtarzające.się sytuacje przy większej prwdkosci ze ma się wrażenie iż koła pourywa zaraz.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-26, 20:06   

To może amortyzator skrętu nie istnieje już?
Chyba że masz juz przekładnie dosłownie w rozsypce...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.