Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Punkty połączeń masy  
Autor Wiadomość
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-20, 23:44   [D2 preFL ALL ] Punkty połączeń masy

Czołem,
Gdzie znajdę połączenia karoserii z masami w wiązkach?
Czytałem, że za szufladą schowka są jedne ale gdzie jeszcze?
Chcę powalczyć kompleksowo ze spadkami napięcia. Kto rozbierał na części A8 niech zdradzi ten sekret ku chwale prędkości wycieraczek i innych czkawek sterowników! :-)
Dziękuje!
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-09-21, 09:31   

Akumulator ma połączenie pod tylną lampą, jak zdejmiesz osłonę do wymiany żarówek to będziesz widział.
Silnik od dołu po stronie pasażera do podłużnicy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-21, 11:31   

Koło kabla minusowego akum. jest też terminal masy tylnych lamp. Te duże wymacałem po kablu ;-)
Przy końcu lewego komina przy chłodnicy jest masa od ABS i od Wentylatora klimy.
Najbardziej zależy mi na tych mniejszych punktach które są w pasie przednim pod deską, do wycieraczek, do sterowników itd. Okazuje się, że one mimo dobrego wyglądu przewodzą słabo z uwagi na utlenienie się aluminium. Na kablu masowym wycieraczki ma nawet 0,9V spadku...
Przy silniku ABZ prócz tych silnoprądowych znalazłem przy prawej głowicy z przodu. Coś chyba musi być jeszcze.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-09-21, 12:38   

Przy lewej głowicy z tyłu masz
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-21, 17:38   

tych punktów sporo jest... wszędzie masz te spadki?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-09-21, 21:20   

Tu masz lokalizację punktów masowych w Audi A8 D2 przed liftingiem:
_________________

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-21, 23:11   

Co do spadków, to np. Masa wycieraczek podczas pracy 0,9V. Sterownik silnika pokazuje prawie pół wolta spadku jak włączam wentylator. Pewnie wszystko jest do poprawy.
VAGowner - ten schemat daje nadzieję, że punkty nie są rozsiane po wszystkim jednak to jak szukanie mojego Jaktorowa na globusie ;-)
Podniosę wygłuszenia i będę macał. Mam nadzieje jednak nadal, że ktoś kto rozbierał pamięta te lokalizacje dokładniej bo z doświadczenia wiem - że nie zawsze są na wierzchu a prucie dywaników i wygłuszeń nie daje mi wielkiej przyjemności...

Ostatnio zabrałem się za alternator i np. znalazłem duże spadki na kablu alternator-rozrusznik. Zbocznikowałem to połączenie do kostki na podłużnicy i spadek zmniejszył się ze 150mV do 50mV przy 80A prądu. Drugie miejsce to grzejąca się klema akumulatora. Nawierciłem dziurki w miejscach zaprasowanych pprzewodów i zalałem solidnie cyną. Spadek ze 120mV znikł prawie do 0 na. Klema jest zimna. Po wymianie akumulatora wyprowadzam na prostą wszystko co związane z prądem w samochodzie.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-22, 16:08   

z tymi dziurkami podoba mi się... spróbuję zrobić to w D3
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-22, 17:35   

Wywierć nieprzelotowy otwór kilka mm od krawędzi. Z góry przez materiał klemy przewierciłem czymś w okolicach 6 potem w samej żyle zrobiłem otwór coś wiertłem 3. Solidna kolba, dużo kalafonii czy pasty i przetopić cynę tak by wchłonęło w żyłę, Od zewnątrz też podałem lut ale trzeba uważać bo kabel może za bardzo zesztywnieć jak zassie. Trzeba zrobić to z wyczuciem, wymiary wierteł piszę z głowy bo wybieram z pudełka te które wyglądają sensownie w porównaniu do całości.
Kilka grzejących się klem w ten sposób naprawiłem.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-09-22, 23:41   

Ukaniu napisał/a:
Kilka grzejących się klem w ten sposób naprawiłem

Mógłbyś pokazać jakąś fotografię z naprawy?
_________________

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-23, 00:56   

Z foto będzie problem bo wszystko ładnie upchnąłem i okleiłem taśmą. Jak będę kiedyś wyciągał akumulator to zrobię.

[ Dodano: 2017-09-28, 12:25 ]
Szyny masy znalazłem :-)
Od strony kierowcy trochę poniżej sterownika ABS/EDS pod wygłuszeniem.
Od strony pasażera za schowkiem pod wygłuszeniem nad złączami. To nie są boki słupków A, raczej już część osłaniająca koło/błotnik. Trzeba ciąć wygłuszenia.
Wyskrobane, przelutowane, przesmarowane!
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.