|
Autor |
Wiadomość |
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2019-04-18, 17:51 [D3 08 4.2TDI
] BVN - Traci moc, błąd przepływomierzy, 004
|
|
|
Witam Panów,
Pacjent D3 4.2TDI BVN '08
Błąd:
004441 - Signals from MAF-1 and MAF-2
P1159 - 000 - Implausible Correlation
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 245996 km
Time Indication: 0
Date: 2019.04.12
Time: 21:10:31
Freeze Frame:
RPM: 4074 /min
Torque: 620.1 Nm
Speed: 114.5 km/h
Duty Cycle: 71.4 %
Duty Cycle: 63.1 %
Mass Air / Rev.: 810.8 mg/str
Mass Air / Rev.: 1069.3 mg/str
W obu sterownikach silnika taki sam.
Filtry były zabrudzone - zostały wymienione. Była mała nieszczelność w dolocie - naprawione.
Wymienione oba przepływomierze - bez skutku.
Auto ma moc przez kilka dynamicznych przyspieszeń i nagle odcina moc. Przy delikatnym dodawaniu gazu jeszcze jako tako nabiera prędkość, ale przy kick-downie - obroty stoją w miejscu.
Czemu się przyjrzeć? |
|
|
|
|
|
|
|
justinos1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 131 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2019-04-19, 09:16
|
|
|
Turbiny i ich sterowanie, może zacina się zmienna geometria |
|
|
|
|
|
|
|
Jarko154
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Lip 2019 Posty: 1 Skąd: Busko
|
Wysłany: 2019-07-01, 23:36
|
|
|
Mam identyczny problem tyle że w silniku brak błędów. Jak sprawdzić działanie turbin i innych ewentualnie podzespołów bo strasznie ciężko cokolwiek w tym silniku zdiagnozować |
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2019-07-26, 19:52
|
|
|
Trochę odpuściłem temat, a problem się nasilił - więc już trzeba robić
Auto ma totalny brak mocy.
Błędy w Engine II (to strona kierowcy czy pasażera?) :
004456 - Mass Air Flow Sensor 2 (G246)
P1168 - 003 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01100011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 246852 km
Time Indication: 0
Date: 2019.07.26
Time: 20:14:33
Freeze Frame:
RPM: 588 /min
Torque: 132.6 Nm
(no units): 36.0
Voltage: 13.22 V
Mass Air / Rev.: 252.6 mg/str
004212 - Mass Air Flow Sensor 2 (G246)
P1074 - 002 - Signal too High
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 246852 km
Time Indication: 0
Date: 2019.07.26
Time: 20:14:34
Freeze Frame:
RPM: 630 /min
Torque: 132.6 Nm
(no units): 36.0
Voltage: 13.15 V
Mass Air / Rev.: 176.3 mg/str
Po skasowaniu - potrafi się pokazać błąd przepływki, z tymże 'Signal too Low'
Przepływki podmieniane - bez efektu.
Jakieś pomysły? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-07-30, 21:55
|
|
|
engine II to strona kierowcy |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
marioysa
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Wrz 2021 Posty: 1 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2022-09-07, 20:47
|
|
|
Rapik, cześć, jak rozwiązałeś ten problem? Niestety u mnie dokładnie to samo. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |