Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 3.7MPI/LPG ] Wahacze przednie róznice.  
Autor Wiadomość
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-03-08, 09:15   [D3 02 3.7MPI/LPG ] Wahacze przednie róznice.

Cześć wszystkim.

Panowie od jakiegos czasu mam A8 jednak przednie wachacze aż się proszą o wymianę, więc nie będę długo czekał tylko zrobię to jak najszybciej z tym że mam pytanie.
Jaka jest różnica w wahaczach np A4 B6 a właśnie w A8 mam 2003r.
Z tego co sie orientuje to różnica jest gdzieś na dole ale gdzie dokładnie ?
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2016-03-08, 09:41   

Ej no bez jaj chyba wszystkim się różnią. <boisie> :D

Przypomniałem sobie może nie wszystkim te i te są z aluminium.
_________________
łukasz88
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-03-08, 09:50   

W hurtowni po numerach seryjnych wychodzi że chyba 2 wahacze są inne a reszta ma ten sam numer.
A8 mam 1 w rodzinie więc nie wiem sam a nie miałem okazji naprawiać tego modelu.
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2016-03-08, 10:01   

fitman napisał/a:
W hurtowni po numerach seryjnych wychodzi że chyba 2 wahacze są inne a reszta ma ten sam numer.

Napewno nie. Ale jak tak twierdzą to zamów. (ALE powiedz im że jak nie będą pasować to mają wymienić na odpowiednie do a8 tej samej firmy i w tej samej cenie :D ) Wtedy będziesz miał kilka stówek w kieszeni.
_________________
łukasz88
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-08, 10:52   

A4 B6:
Wachacz nośny x2 - 4B3407151N
Góra przód lewy/prawy - 8E0407505C/8E0407506C
Góra tył lewy/prawy - 8E0407509C/8E0407510C
Drążek prowadzący lewy/prawy - 8E0407693AG/8E0407694AG
Łącznik stabilizatora lewy/prawy - 8D0411317/8D0411318

A8 D3:
Wachacz nośny x2 - 4E0407151L
Góra przód lewy/prawy - 4E0407505E/4E0407506E
Góra tył lewy/prawy - 4E0407509E/4E0407510E
Drążek prowadzący lewy/prawy - 4E0407693N/4E0407694N
Łącznik stabilizatora x2 - 4E0411317E


Osobiście nie widzę żadnych zgodności po numerach. A może porównali Ci z A6? Tam znajdą się zgodności z A4 :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-03-08, 11:16   

nie kombinuj kup do a8 i tyle i to najlepiej cały kpl bo kupisz 2 rozepniesz zawieszenie i okaże sie ze cos tam jeszcze jest do wymiany ponadprogramowao, a sztukowanie zawieszenia wychodzi drożej niż cały kpl. Wielo wahacz mozna najlepiej zdiagnozować poprzez jego rozpięcie inaczej jest tak napiety że małych luzów można nie wyczuć i tym sposobem zrobisz 2 wahacze i będziesz za miesiąc jechał robić następne. Wskazówka górne wahacze zazwyczaj wymienia sie parami gdyż istnieje tam standardowy problem tego zawieszenia czyli puchnąca śruba ściągająca górne wahacze i bez palnika często nie da sie tego zrobić .
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-03-08, 11:25   

Dzięki drago :) W takim razie widze że nie warto polegac na nich :)
Osobiście w żadnym swoim samochodzie nie wymieniałem pojedyńczych wachaczy zawsze lece kpl.
Raftor tak jak mówisz w A4 dostawałem białej gorączki przy wyciąganiu tej długie śruby spinającej 2 górne wachacze grzałem palnikiem i młot w ruch inaczej nie szło.
Dzięki wielkie wszystkim za pomoc, temat można zamknąć lub zostawić dla potomnych jak kto woli.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.