Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
laweciarze - przestrzegam! Co po stłuczce..  
Autor Wiadomość
kor 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 43
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 49
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2015-04-11, 09:22   laweciarze - przestrzegam! Co po stłuczce..

Panowie i Panie, chciałem o tym napisać, bo obiecałem sobie, że obsmaruję to gdzie się da, jak znajdzie się chwila..

Na początku, ma to charakter informacyjny, nie znam się na prawie etc, dlatego niech się nie zacznie zaraz ktoś wymądrzać, piszę to przy herbatce i przy śniadaniu :) bo mi się cyrk ten przypomniał.

Otóż, miałem stłuczkę rok temu (ale nie Audi, moim starym poczciwym Toledo 1L), konkretnie typ się zagapił i wjechał mi w tył na autostradzie A4. Po kilku minutach już byli laweciarze (wiadomo - koczują na zjazdach z cb-radiami). Szybka akcja, policja, auta zabrać na najbliższy zjazd i załatwić formalności.