Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
LPG LANDI Warszawa - poszukiwany dobry fachowiec  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-07, 15:09   

majkaistefan napisał/a:
Podaj zatem namiary.


Tylko na PW (miałem na myśli oczywiście okolice w PL )
 
 
jamiolkowski 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: S8
Wiek: 36
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-07, 16:40   

Ja również zatem poprosiłbym o namiary na priv.
Cena 6500zł została przedstawiona w rozmowie tel. dzisiaj.
Cena do minimalnej negocjacji, instalacja na 2 reduktorach.

Co sądzicie o tym KME?
_________________
Pozdrawiam.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-07, 22:16   

jamiolkowski napisał/a:
Ja również zatem poprosiłbym o namiary na priv.
Cena 6500zł została przedstawiona w rozmowie tel. dzisiaj.
Cena do minimalnej negocjacji, instalacja na 2 reduktorach.


Idą na PW. Na dwóch reduktorach bedzie drożej niestety. Sęk w tym że ja osobiście nie brał bym na dwóch chyba że non stop jeździsz z butem w podłodze,po torach etc.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-08, 11:04   

jamiolkowski napisał/a:
Witam,

Panowie co sądzicie o poniższym zakładzie:

Jakiś czas temu polecał go FOSS, 2009-07-29, 15:54, czy coś się zmieniło?

AUTO-GAZ Otrębusy
Te.l: +48607350000

Bardzo dawno to było i od tamtego czasu już nigdy tam nie byłem - nie pamiętam dlaczego zrezygnowałem ale to w miarę blisko mnie więc musiało być coś nie tak.
Aktualnie nie mogę polecać bo od lat nie korzystam z ich usług.

Apophis napisał/a:
Idą na PW. Na dwóch reduktorach bedzie drożej niestety. Sęk w tym że ja osobiście nie brał bym na dwóch chyba że non stop jeździsz z butem w podłodze,po torach etc.

A ja polecam właśnie na dwóch reduktorach - nie widzę w tym rozwiązaniu żadnych dodatkowych problemów oprócz tego, że przy montażu jest oczywiście drożej i trochę drożej przy przeglądach bo filtrów więcej.
Poza tym dwa reduktory to pewność, że nigdy nie będzie ubogo i na LPG można śmigać po całym obrotomierzu.
Noi trwałość układu też jest raczej większa - ja swoje "cegły" czyli reduktory GeniusMAX mam od stycznia 2010r, przejechałem na nich już ponad 200kkm wielokrotnie jeżdżąc z prędkościami 200+ oraz a czasem i blisko Vmax i kompletnie nic mi się z nimi nie dzieje.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-08, 12:53   

Na jednym może być ubogo ale nie musi,kwestia ustawienia. Więcej gratów z LPG w silniku to mozliwe więcej problemów czy kosztów tez w przyszłości a na bank na dodatkowym paliwie nie stracisz tyle co wydasz na dwa reduktory wykorzystywane najwyżej w 5% przebiegu.

Mowa o geniusMAX bo o jakis tanich bublach to nie wiem czy trzy nie za malo...
 
 
jamiolkowski 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: S8
Wiek: 36
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-08, 21:28   

W instalacji KME jest ciekawy redaktor do 408KM.
Wygląda jak dwa ale bardziej elegancko, :-).

Link:
http://kme.eu/product,products,85.html

Zdjęcie poniżej.

image.jpg
Plik ściągnięto 3458 raz(y) 14,27 KB

_________________
Pozdrawiam.
 
 
Likario 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 (d3)
Wiek: 45
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-02, 17:01   

Wiedzą co robią.
I ich instalacje sąw cenie ale po dłuższym czasie stwiedzam. Że sąmało populane.
;/ Jakoś większość ludzi woli staga, bc albo zenit.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-05-02, 18:03   

jamiolkowski, mam taki reduktor ale jeszcze nie włożony do auta bo instalki nie założyłem. Zobaczymy jak sobie poradzi :)
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-05-02, 21:19   

krzychu22.p1i napisał/a:
jamiolkowski, mam taki reduktor...

Toć to było jakieś pół roku temu ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.