Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Profesjonalmy warsztat  
Autor Wiadomość
misiaczek12 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 JAK WYRZEJ
Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-08-02, 12:30   Profesjonalmy warsztat

Koledzy poszukuje kogoś kto zrobił by moje autko byłem już u 6 mechaników i w aso w Kaliszu każdy kasę wziął a jak miałem błąd przeładowania tak mam go dalej.

Jestem tu nowy więc jak przeoczyłem tako temat to przepraszam, ale powoli mam dość swojego autka a szkoda bo ładne ale jak nikt mi tego nie zrobi to się go pozbędę.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-08-02, 15:59   

Opisz dokładnie swój problem co się dzieje z autem. Jakie błędy wypluwa na VAGU. Jeśli jest to związane z ładowaniem akumulatora to sprawdź VAGIEM jakie jest napięcie ładowania. Bo może jest akumulator za małej pojemności. Wychodzi na to, że powinieneś mieć akumulator pojemności 95 ah.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
solox011 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-08-02, 17:36   

kolego proponuje sprawdzić jedną podstawową rzecz, pracę diód na alternatorze. A sprawdzi ci to trochę kumaty elektronik oscyloskopem. Musi się podłączyć bezpośrednio pod alternator i zbadać jak pracują jesli jest niestabilna praca to właśnie takie cyrki sie dzieją. Ja miałem u siebie tak że mi znowu aku rozładowywało często i to potrafiło nawet po jednej nocy a nawet szybciej. Mechanicy i inni czarodzieje sprawdzali wszystko było ok ładowanie aku wymieniłem na nowy i to samo. A nikt nie pomyslał żeby zbadać mostek prostowniczy bezpośrednio z alternatora bo tylko wtedy jest najdokładniejszy pomiar. I co się okazało oscyloskop pokazał bardzo duże skoki na diodach. Po naprawie jak ręką odjął. I może być u ciebie też tak że działa mostek po prostu odwrotnie jak u mnie przeładowuje.
_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
 
 
misiaczek12 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 JAK WYRZEJ
Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-08-03, 20:56   

Koledzy może źle się wyraziłem jest to Błąd 16618 "osiagnieto limit cisnienia doladowania"
byłem już u mechaników i raczej mnie na nich nie stać bo płacić i nic to szkoda
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-05, 10:48   

Mozesz opisać najpierw objawy ?
Masz interwejs aby przeczytać błędy ze sterownika ?
 
 
misiaczek12 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 JAK WYRZEJ
Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-08-05, 15:06   

interfejs mam i to nawet całkiem niezły (podobno) vads 908 ori

objawy to przy 120 km/h autko wchodzi w tryb awaryjny po wyłączeniu auta wszystko wraca do normy może jeszcze trochę biegi za wolno przerzuca ale może tak ma być
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-05, 22:03   

Ja bym szukał czegoś w dolocie i turbinie/ach bo masz 2 turbiny.
Wskazują na to również poniższe wątki

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1560477.html
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28962

W załączniku Masz jak to wygląda w ETCE

turbo.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1139 raz(y) 52,62 KB

 
 
misiaczek12 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 JAK WYRZEJ
Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-08-06, 00:18   

to czytałem na samym początku turbiny wymienił 2 mechanik
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-07, 07:41   

Cały dolot obejrzałeś własnymi oczami ? czy oczami mechanika ?
Mnie np. nie dokręcili opaski przy chłodnicy powietrza....
Ostatnio coraz czściej decyduje się na "podwinięcie rękawów" bo dochodzę do wniosku że mechanicy się tylko uczą i jeszcze biorą za to pieniądze.
Auto takie kupione czy były jakieś objawi przed tą usterką ?
W komputerze inne sterowniki nie zgłaszają błędów ?
Może jakiś czujnik coś przekłamuje i uszkodzenie jest bardziej "elektroniczne" niż mechaniczne.
 
 
misiaczek12 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 JAK WYRZEJ
Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-08-07, 10:30   

Elektronika ok była bo błędów brak dziś tylko ten jeden silnik obejrzałem ale nie za bardzo się na tym znam więc dla mnie jest ok

Jedyne co mnie jeszcze zaczęło zastanawiać to fakt iż na spalaniu chwilowym podczas zatrzymywania samochodu ciągle dawki spadają a w momencie gdy koła staną wyskakuje ni z gruch ni z pietruch 20 25 l/100km i potem normalnie wszystko do normy wraca czujniki też raczej ok bo niby wszystkie na dolocie nowe przynajmniej tak myślę bo za to zapłaciłem i też dlatego chce ten problem rozwiązać na forum lub u jakiegoś kolegi co się na tym za możne coś podpowie bo płacenia za friko mam dość
 
 
labul82 
Użytkownik



Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2010-08-07, 12:31   

to ze podczas zatrzymywania wskazuje zwiekszone spalanie to jest ok. tak jest w kazdym samochodem. W bmw mojej zony jest tak samo. Czyli wszystko ok. A z tym trybem awaryjny to nie mam pojęcia. Skrzynia tez moze zle chodzic jak są takie objawy. Taki przypadek miał moj kolega w camry.
_________________
:)
 
 
misiaczek12 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 JAK WYRZEJ
Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-08-07, 14:15   

no też tak myślałem a i wiem że to częsty błąd ale z tego co wiem zawsze kończyło się na wymianie turbiny (ostatecznie 2) ale było ok a u mnie nawet w aso nie zrobili co mnie rozłożyło na łopatki
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-07, 22:56   

Zakładam że po wymianie turbiny zostały zaadoptowane.
Wiesz coś na ten temat ?
Zakładam że jak się to robi w 3.0 TDI to i w 4.0 TDI również.
Ja w tym trochę dłubałem tyle że w 3.0TDI
 
 
misiaczek12 
Użytkownik


Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 JAK WYRZEJ
Wiek: 46
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-08-08, 19:52   

Zakładam że na ten temat jestem bardziej jak ciemny ale poczytam dzięki za trop


Tylko szukam i nie ma żadnego tematu pasującego zdradzisz mi jak to zrobić ?


bo już powoli myślę o szukaniu jelenia na giełdzie
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-08, 22:32   

Ja dłubałem w swoim motorze 3.0TDI
Mam interfej VCP i tam jest nawet "wizard" do adaptacji turbiny.
Tu masz opis dla silnika 4.0 TDI
http://www.audi-portal.co...cu_10543.html#1
Nie spodziewałbym się wielu informacji na ten temat pnieważ 4.0 TDI to jednak nietypowy motor.
W tym aucie wszystkim steruje elektronika więc może trzeba iść w tym kierunku.
Tym bardziej że mechanicznie podobno wszystko wymienione.
Nie przejmuj się ja mam też parę "zgryzów" ze swoim autem ale jeszcze nie szukam jelenia...
Nie ma się co oszukiwać to bardzo skomplikowane technologicznie auta...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.