Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Wartość S8 D2 lift manual  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-22, 21:08   

Automat i większe panowanie nad autem <faktycznie> Dobry żarcik :)

Komfort daje ja za ten zepsuty komfort zapłaciłem na dzien dobry prawie 8tysi a uzywki to kolejne zlomy chyba że z pewnego źródła :)

Mojej żonie dam ten komfort niech se ma :P
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-23, 23:38   

Jak już trzeba 6tys albo więcej wyłożyć na remont skrzyni, to wtedy ten przecudowny i wygodny automat już nie jest taki fajny.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-23, 23:42   

hehe a jak trzeba włozyc prawie 8 kafli i po kilku latach zaczyna szarpac mechatronika?? :D
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-24, 00:25   

Ludzie, pamiętajcie że jeździcie kilkunastoletnimi autami więc chyba nie ma w tym nic dziwnego jak po 300 czy 400 tyś. km padnie skrzynia <faktycznie>
Apophis napisał/a:
Automat i większe panowanie nad autem
Oczywiście, że tak. Ze zmianą biegów przy czy na kierownicy nie musimy odrywać od niej żadnej ręki, co daje 100% więcej szans na opanowanie auta ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-24, 00:30   

Nie o to chodzi :D
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2016-07-24, 10:59   

jak ktoś pojeździł by taką S8 w manualu to może by przestał marudzić :) a zwłaszczca zimą ;)
jeździłem np dieslem w manualu i tam faktycznie tragedia... macha się biegami cały czas, przy 50km/h już mnienione 15 biegów i to wkurza...
ale w audi?? szybka uchylona i piękne przegazówki można robić :)
wyprzedzanie - z 6 biegu na 2 redukcja w pół sekundy i jazda :D
zawrócić na szutrze albo kostce - lekki strzał ze sprzęgła i dopiero frajda jak rzuca ponad 5m landarą :P
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-07-24, 11:07   

Czy automat czy manual... Jak dla mnie obydwie opcje sa super, ale procz zalet maja takze wady... Ktos kto ceni komfort jazdy, nie nastawia sie na ostre wyprzedzanie kazdego auta ktore jedzie przed nim, choc mimo automatu to auto dobrze przyspiesza wybierze wlasnie skrzynie automatyczna... Zwlaszcza po miescie, w korkach automat jest nieoceniony, czlowiek sie nie meczy jazda ;) Sprawa jazdy w korkach eSa w manualu nie jest juz tak kolorowa, i wiedza tutaj o tym wlasciciele tych bolidow ;) Wspomne tutaj o stalowych miesniach lydki lewej nogi ;) Sprzeglo nie nalezy tutaj do najbardziej delikatnych... Mialem okazje ruszyc sobie 2iema sztukami no i na dluzsza mete byloby to denerwujace... Zwlaszcza w korku jak wspomnialem ;) Ale za to jaka frajda przy przyspieszaniu... Tu czuc wtedy potencjal tej V-ki... Dobrze ze w tamtych czasach mozna bylo skomponowac auto pod swoje upodobania, teraz juz w nowszych modelach nie ma tej przyjemnosci ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-24, 11:25   

Robert dokładnie automat to super temat na korki. Co do sprzegła to po miesiącu problem stalowej łydki mnie nie dotyczy-przyzwyczaiłem się.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2016-07-24, 12:49   

korki - przyznam, tragedia...
co do sprzęgła, nie wiem co narzekać. Jak czasem pojeżdżę ojczulka starą T4 z 2,4D to po przsiadce do audi noga wpada mi w podłoge bo sprzęgło wręcz leciutko działa :P
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-07-24, 14:40   

Panowie różni ludzie i róże upodobania,każdy lubi co innego i nie ma co roztrząsać co lepsze.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-07-24, 22:05   

Apophis napisał/a:
Automat i większe panowanie nad autem <faktycznie> Dobry żarcik :)

Komfort daje ja za ten zepsuty komfort zapłaciłem na dzien dobry prawie 8tysi a uzywki to kolejne zlomy chyba że z pewnego źródła :)

Mojej żonie dam ten komfort niech se ma :P

Przecież napisałem ze manual daje większe poczucie panowania nad autem <okok>
_________________
xyz
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-07-25, 07:48   

Jeżdże automatem i z pełną świadomością zamienię go na manual. Automat mnie drażni i kropka, szczególnie jak jade w zakrecie delikatnie wciskajac gaz (powiedzmy 1500 obrotow), za chwilę otwieram przepustnice na powiedzmy 50% bo chce przyspieszyc i co? Automat se redukuje robiac przy tym delikatne dohamowanie i zwłokę co mnie po prostu wkurza (chodzi o ten brak mocy przez tą chwilę zmiany biegu, której wcale nie chciałem akurat w tym momencie). Za chwilę znów zluźnię gaz na moment to mi wbije wyższy bieg, dla mnie tragedia i tyle.

I w ogole co to za argument o korkach w miescie - kto kupuje taka wielka limuzyne do jazdy po miescie? Rozumiem jakis prezes orlenu którego wożą na tylnej kanapie to pewnie tak. Zadnego takiego jednak tutaj nie spotkałem, szczególnie w kilkunastoletnim d2 czy d3 :) Do miasta najlepsze jest małe audi jakieś (A3 w małej benzynie na downsizingu czy cos w ten desen). Kupowanie A8/S8 na dojazdy do pracy po miescie to przeciez pomylka (no chyba ze ktos to robi dla splendoru i szpanu to wtedy jeszcze zrozumiem hehe)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-25, 09:42   

Korki niestety się i w trasie zdarzą ale tak w sumie jak tkwiłem w korkach to mnie bolała noga od hamulca w automacie a jak w manualu to zaboli od sprzegła :D
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-07-25, 23:08   

Bugalon napisał/a:
I w ogole co to za argument o korkach w miescie - kto kupuje taka wielka limuzyne do jazdy po miescie?

Rozumiem że ósemką tylko latasz po autostradach i obwodnicach do tablicy z nazwą miasta,a przed każdym miastem,miejscowością masz zaparkowaną małą benzynę.
<hmm>
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-07-26, 00:22   

Bugalon napisał/a:
I w ogole co to za argument o korkach w miescie - kto kupuje taka wielka limuzyne do jazdy po miescie? Rozumiem jakis prezes orlenu którego wożą na tylnej kanapie to pewnie tak. Zadnego takiego jednak tutaj nie spotkałem, szczególnie w kilkunastoletnim d2 czy d3 Do miasta najlepsze jest małe audi jakieś (A3 w małej benzynie na downsizingu czy cos w ten desen). Kupowanie A8/S8 na dojazdy do pracy po miescie to przeciez pomylka (no chyba ze ktos to robi dla splendoru i szpanu to wtedy jeszcze zrozumiem hehe)


ja kupilem to auto glownie do jazdy po miescie i nie wyobrazam sobie machania gałą w aucie tej klasy to poprostu wiocha :) kupic s8 w manualu i nastawiac sie przed zakupem tego auta na taka wlasnie wersje jeszcze zrozumiem moze jakis kolekcjoner albo takie widzi mi sie ok , ale przerabiac automat na manuala ? kazdy robi co chce a to ile to auto pali ?? jak ci za duzo pali w miescie to jedz busem albo rowerem albo nie kupuj takiego auta, jak dla mnie moze palic nawet 50l i mam to gdzies za taką przyjemnosc z jazdy moze se brac 50l/100 :) pozatym wiekszosc z nas ma LPG wiec co to za koszty ? zerowe mozna powiedziec
ja osbiscie nie widze tego auta z manualem to moje zdanie do ktorego mam prawo jak i kazdy z was moze miec odmienne zdanie , ale czytajac tu jakies pseudo arumenty typu wiecej pali albo mniej dynamiczny albo 1 sek straty to plakac mi sie chce hehe auto jest MEGA ale w tym aucie automat musi byc
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.