Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] Ciekawe Audi A8 - allegro, mobile, ebay  
Autor Wiadomość
Billy 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-07, 20:56   

Auto może nie jeżdzone, ale na fotelu duzo rzeczy mozna robic <amasz> :P
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-11-07, 21:04   

No mozna a przednie fotele w a8 d2 maja faktynie zacna regulacje w kazdym kierunku :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-08, 12:43   

dice111 napisał/a:
Chciałem kupić to W12 jak była jeszcze lekko dojechana z przodu i za 35 tyś, potem była wystawiona na mobile za 10 tyś ojro. Przebieg jest prawdziwy, bo sprawdzałem, a kolega z forum był to oglądać dla mnie (samochód kupiony z ubezpieczalni z Francji, ponoć od milionera kolekcjonera), ale widzę, że człowiek chce zrobić deal życia bo jak włożyl z 5-7 tyś PLN to chce na czysto wyjść kolo 50 tyś :D Jak ktoś jest zainteresowany to na PW udzielę informacji.

No właśnie, coś kojarzę to W12 - już wtedy właścicielowi wydawało się, że kupił perłę nad perłami, zero dyskusji i średnio ukierunkowany na dyskusję z klientem.
Wtedy była uszkodzona, teraz naprawił i widzę wartość auta wzrosła kilkukrotnie <tjaa>
Ale mówił, że jak ktoś nie da za niego worka pieniędzy to sobie ją zostawi więc nie ma sensu kupować, niech trzyma ją dla siebie :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-08, 12:46   

Idiota i tyle. 100tyś zł za nową która zalegała gdzieś tam w stodele może by jeszcze entuzjasta dał ale nie za jakąś postłuczkową.... Nawet bym sie nie zastanawiał i D3 poszukał w tej cenie.
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-11-21, 09:09   

Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/m.../202039931.html
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-11-21, 18:21   

gryzzli napisał/a:
Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/m.../202039931.html



Bardzo chętnie bym widział takie auto u siebie :) - może kiedyś
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2014-11-21, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-21, 20:21   

na mobile jest s4 z kompresorem robiona w polsce lublin ma 600ps oczywiscie ten sam silnik tylko skrzynia manual, ale ta sztuka tez jest ciekawa 450ps to fajna rzecz i nie potrzeba dwoch suszarek tak jak w rs6
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-11-21, 20:35   

S4 b6 chyba nie ma tego samego silnika bo nie przez przypadek te silniki dosc czesto padaja w przeciwienstwie do bfm z a8 a 600ps to moze byc za duzo na taki silnik .Natomiast jesli to zakladalo mtm to napewno bedzie dobrze pracowalo :-)
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-11-21, 22:10   

wygląda ładnie i cena dobra http://www.mobile.de/pl/m.../202119245.html
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-11-21, 22:23   

gryzzli napisał/a:
S4 b6 chyba nie ma tego samego silnika bo nie przez przypadek te silniki

O ile dobrze kojarzę w nich rozrząd jest od strony ściany grodziowej. Wszystko po to by ucisnąć 4.2 pod maską. :D Z ehhh niby większe auto a starsze 4.2 wchodzi z drobną modyfikacją pasa przedniego w B5
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-21, 22:25   

Inter32 napisał/a:
wygląda ładnie i cena dobra http://www.mobile.de/pl/m.../202119245.html


hmm az sie wierzyc nie chce <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
kubek 
Użytkownik


Rocznik: 1990
Silnik cm3: 2.3
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Audi 100
Wiek: 47
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-22, 10:30   

gryzzli napisał/a:
Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/m.../202039931.html


Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-22, 11:48   

kubek napisał/a:
gryzzli napisał/a:
Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/m.../202039931.html


Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).


no raczej sie podniosa bo odpowiednio do mocy silnika, powinny byc dostosowane rowniez inne podzespoly. A co do ogarniecia czegos podobnego to sie zabrali chlopaki w tym temacie:

http://www.a8team.pl/-rs8...zac-vt13408.htm
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-22, 11:57   

kubek napisał/a:
Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).

Jeżeli robić to z głową to oczywiście oprócz silnika warto zrobić też inne rzeczy jak np. hamulce.
Noi oczywiście koszty eksploatacji się zwiększą ale raczej nie do poziomu RS6.

kubek napisał/a:
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).

Tu też dobre pytanie......
Kiedyś kiedyś miałem Omegę 2,5V6 z motorem dłubanym przez nadwornego tunera Opla firmę Irmscher - jak pojawiły mi się problemy z pracą silnika (co notabene okazało się pierdołą) to pojechałem z tym do ASO.
Tam grzecznie mnie spławiono mówiąc, że nie mają danych dotyczących takich silników i Irmscher takich danych im nie udostępni - posiadałem oryginalny certyfikat tunera z numerem nadwozia ale to w rozmowach nic nie pomogło. Powiedziano mi, że silnik ten pod oryginalnym skanerem diagnostycznym może zgłaszać różne błędy lub niektóre parametry mogą wykraczać poza wartości fabryczne i w związku z tym oni nie będą potrafili poprawnie zdiagnozować usterki.
Masakra :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-22, 15:11   

http://suchen.mobile.de/a...s=EXPORT&noec=1


Audi S4 B6 Avant Quattro V8 Turbo Engine (BBK engine code) 600 horsepower (dyno graph in photo gallery) Our Audi look like OEM S4 from the outside. All of engine modifications were done by Polish company ProTurbo.com.pl This is completely street car, which sometimes serve as car to go to competition or on night cruise :) Option: -Recaro seats (shammy cream middle and leather black side) -Carbon fiber interior -Navigation -Telephone -Sunroof -Rear roller blind -Automatic Air Conditioner -3 extra Shadow gauges on dashboard (Boost, Oil temperature and Exhaust Gas temperature) -Launch Control and No Lift Shifting https://www.youtube.com/watch?v=HiHtXROJvEg https://www.youtube.com/watch?v=NLmtKdcCNUc https://www.youtube.com/watch?v=DiOwjyZJI5I https://www.youtube.com/watch?v=Gzu2QReduTM Performances: 0-100 km/h - 3,4 sec. 100-200 km/h - 6,5 sec. 1/4 mile - 10,8 sec. Opportunity to see the car 100 km from Warsaw.


mam rozumiec ze te auto ma rozrzad od sciany grodziowej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.