Autor |
Wiadomość |
Billy
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-07, 20:56
|
|
|
Auto może nie jeżdzone, ale na fotelu duzo rzeczy mozna robic |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2014-11-07, 21:04
|
|
|
No mozna a przednie fotele w a8 d2 maja faktynie zacna regulacje w kazdym kierunku :-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-08, 12:43
|
|
|
dice111 napisał/a: | Chciałem kupić to W12 jak była jeszcze lekko dojechana z przodu i za 35 tyś, potem była wystawiona na mobile za 10 tyś ojro. Przebieg jest prawdziwy, bo sprawdzałem, a kolega z forum był to oglądać dla mnie (samochód kupiony z ubezpieczalni z Francji, ponoć od milionera kolekcjonera), ale widzę, że człowiek chce zrobić deal życia bo jak włożyl z 5-7 tyś PLN to chce na czysto wyjść kolo 50 tyś Jak ktoś jest zainteresowany to na PW udzielę informacji. |
No właśnie, coś kojarzę to W12 - już wtedy właścicielowi wydawało się, że kupił perłę nad perłami, zero dyskusji i średnio ukierunkowany na dyskusję z klientem.
Wtedy była uszkodzona, teraz naprawił i widzę wartość auta wzrosła kilkukrotnie <tjaa>
Ale mówił, że jak ktoś nie da za niego worka pieniędzy to sobie ją zostawi więc nie ma sensu kupować, niech trzyma ją dla siebie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-08, 12:46
|
|
|
Idiota i tyle. 100tyś zł za nową która zalegała gdzieś tam w stodele może by jeszcze entuzjasta dał ale nie za jakąś postłuczkową.... Nawet bym sie nie zastanawiał i D3 poszukał w tej cenie. |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2014-11-21, 09:09
|
|
|
Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/m.../202039931.html |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-11-21, 18:21
|
|
|
Bardzo chętnie bym widział takie auto u siebie - może kiedyś |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2014-11-21, 20:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-21, 20:21
|
|
|
na mobile jest s4 z kompresorem robiona w polsce lublin ma 600ps oczywiscie ten sam silnik tylko skrzynia manual, ale ta sztuka tez jest ciekawa 450ps to fajna rzecz i nie potrzeba dwoch suszarek tak jak w rs6 |
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2014-11-21, 20:35
|
|
|
S4 b6 chyba nie ma tego samego silnika bo nie przez przypadek te silniki dosc czesto padaja w przeciwienstwie do bfm z a8 a 600ps to moze byc za duzo na taki silnik .Natomiast jesli to zakladalo mtm to napewno bedzie dobrze pracowalo :-) |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-21, 22:23
|
|
|
gryzzli napisał/a: | S4 b6 chyba nie ma tego samego silnika bo nie przez przypadek te silniki |
O ile dobrze kojarzę w nich rozrząd jest od strony ściany grodziowej. Wszystko po to by ucisnąć 4.2 pod maską. Z ehhh niby większe auto a starsze 4.2 wchodzi z drobną modyfikacją pasa przedniego w B5 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-21, 22:25
|
|
|
hmm az sie wierzyc nie chce |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
kubek
Użytkownik
Rocznik: 1990
Silnik cm3: 2.3
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Audi 100
Wiek: 48 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-22, 10:30
|
|
|
Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM). |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-22, 11:48
|
|
|
kubek napisał/a: |
Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM). |
no raczej sie podniosa bo odpowiednio do mocy silnika, powinny byc dostosowane rowniez inne podzespoly. A co do ogarniecia czegos podobnego to sie zabrali chlopaki w tym temacie:
http://www.a8team.pl/-rs8...zac-vt13408.htm |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-22, 11:57
|
|
|
kubek napisał/a: | Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki). |
Jeżeli robić to z głową to oczywiście oprócz silnika warto zrobić też inne rzeczy jak np. hamulce.
Noi oczywiście koszty eksploatacji się zwiększą ale raczej nie do poziomu RS6.
kubek napisał/a: | Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM). |
Tu też dobre pytanie......
Kiedyś kiedyś miałem Omegę 2,5V6 z motorem dłubanym przez nadwornego tunera Opla firmę Irmscher - jak pojawiły mi się problemy z pracą silnika (co notabene okazało się pierdołą) to pojechałem z tym do ASO.
Tam grzecznie mnie spławiono mówiąc, że nie mają danych dotyczących takich silników i Irmscher takich danych im nie udostępni - posiadałem oryginalny certyfikat tunera z numerem nadwozia ale to w rozmowach nic nie pomogło. Powiedziano mi, że silnik ten pod oryginalnym skanerem diagnostycznym może zgłaszać różne błędy lub niektóre parametry mogą wykraczać poza wartości fabryczne i w związku z tym oni nie będą potrafili poprawnie zdiagnozować usterki.
Masakra |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
|
|
|
|
|