Autor |
Wiadomość |
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-12-03, 10:17
|
|
|
Chris napisał/a: |
Mam nadzieję, że zdjąłeś buty. |
No to wpadlem, kurde tylko nie mow Krzyskowi |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-03, 11:26
|
|
|
No ale tych naklejek w12 to za dużo... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-12-03, 15:14
|
|
|
To z dywanikami perskimi nie wiem o co chodzi ale w de nie raz jak przeglądałem a8 widziałem coś takiego, dziwna moda. |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-12-05, 22:06
|
|
|
igor.ostrowski napisał/a: | VAGowner napisał/a: | ernesto napisał/a: | http://otomoto.pl/oferta/audi-a8-1-9tdi-190km-440nm-manual-ID6yDXfh.html nie wiem czy było |
Jeśli dobrze odnotowałem to będzie chyba piąte A8 z 1.9 TDI pod maską w Polsce |
Z tym swapem na 1.9 nie jest zły pomysł, d2 nie oferuje dobrego diesla, zawsze można wrzucić arl + program na 190 hp i jest dobre połączenie, dość ekonomiczne i przede wszystkim trwałe a nie kible jak 2.5 czy 3.3. Ja jestem za |
Ewentualnie zamiast ARL może być AWX
Natomiast moim zdaniem optymalnym rozwiązaniem pod względem trwałości, niezawodności i osiągów byłby 2.5 TDI R5 AEL, który ma łagodniejszą i bardziej równą charakterystykę momentu obrotowego w porównaniu do AWX
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-12-14, 12:11
|
|
|
Zamiast AWX dałbym AVF ma lepszy moment i zestawiany z 6 skrzynią i w passacie były z Quattro. Odnośnie AEL-a nie wiem czy zestawiłbyś to wszytko z całym osprzętem. |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-12-14, 14:35
|
|
|
Lechu napisał/a: | Zamiast AWX dałbym AVF ma lepszy moment i zestawiany z 6 skrzynią i w passacie były z Quattro. Odnośnie AEL-a nie wiem czy zestawiłbyś to wszytko z całym osprzętem. |
Wiem, że książkowo AVF jest trochę mocniejszy moment obrotowy =< 310 Nm przy 1900 obr/min, niż AWX =< 285 Nm przy 1750 obr/min. Za to AWX ma moment obrotowy utrzymywany w dłuższym zakresie niż AVF, chociaż AVF przy 1750 obr ma też około 285 Nm. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-12-15, 06:24
|
|
|
Bajer imprezowy lub szpan pod Mac-iem modyfikacja praktycznie bezużyteczna, no może tylko po to by kot nie wchodził pod samochód. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-16, 07:17
|
|
|
kto kasuje moje posty? |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-12-16, 08:55
|
|
|
i moje ? |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-16, 17:52
|
|
|
i moje |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-16, 19:42
|
|
|
chyba wielu z nas poznikały |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-18, 10:09
|
|
|
no spoko.. tylko kto i dlaczego? PIS sie nam na forum wbil czy jak? |
|
|
|
|
|