Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ D2 preFL ALL ] Uszczelka pokrywy zaworów  
Autor Wiadomość
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-09-23, 08:48   [ D2 preFL ALL ] Uszczelka pokrywy zaworów

Czy przy wymianie tej uszczelki stosujecie przy montażu jakichś silikonów, jeśli tak to jakiej firmy? Czy jest to konieczne?

Dużo jest pracy podczas wymiany tej uszczelki?
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-09-23, 09:34   

Kolego, najlepiej dać pastę od VW. Nie wiem jak się nazywa dokładnie ta pasta ale składają na nią oryginalnie silniki. Jak będziesz w sklepie z częściami to zapytaj, będą wiedzieć o co chodzi... No i dokładnie wszystko oczyść przed montażem a później najlepiej żeby auto postało te 24h żeby wszystko ładnie wyschło.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-23, 09:41   

Oryginalnie masa uszczelniająca jest tylko w kilku miejscach. U siebie, przy wymianie, uszczelki posmarowałem po całości masą Elring Dirko i od ponad roku jest sucho.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-09-23, 23:59   

kmicic-lt, silicon czy tam loctite daje sie na kazdym z rogow i tam gdzie jest wyprofilowane pod walek gdzies bylo zdj ale niumie znalezc
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-24, 07:08   

tylko delikatnie się daje a nie jedna tubka na głowice :-D
i trzeba to dobrze domyć bo na deklach głowicy jest taki osad spalonego oleju
jego nie może być

[ Dodano: 2013-09-24, 08:09 ]
w miejscach gdzie jest uszczelka
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-09-24, 07:32   

No wiadomo że calej tubki nie wywale na głowice ;-) , tylko teraz pytanie czy ten silikon dawac po całości czy tylko tak jak kolega Pawulon_90 opisał.

Śruby dokrecacie tylko tak na wyczucie, czy kluczem dynanometrycznym - jesli tak to jakim momentem.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-09-24, 07:39   

dokręcasz 10 Nm, dać pastę uszczelniającą po całości
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-24, 08:56   

Ja nie smarowałem żadną pastą i jest sucho. Czy dużo roboty to pojęcie względne. Raczej na max 2 godziny :->
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-24, 18:22   

to nie zrobiłeś tak jak powinno się zrobić :-P
bo nawet według fabryki jest wymagany w pewnych miejscach :-D
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-09-27, 06:07   

Ja po zdejmowaniu dekli do ustawienia rozrządu smarowałem nie tylko głowicę ale też delikatnie dekle. Cienka warstwa. grubiej tylko dawałem w miejscach gdzie są załamania na wałki z przodu i z tyłu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-27, 19:51   

ja zerwałem u siebie dzisiaj :-P
bo jeden mi ciekł i na jednej głowicy coś koło 20kw było
jedną śrubę musiałem przecinakiem potraktować bo ktoś tak to dowalił i śrubę obrobił
i nawalił tyle silikonu co nawet na panewki od wałków uciapał
polak potrafi i tak ciekło :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.