Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ D3 ALL ] Poszukuje dobrego mechanika  
Autor Wiadomość
KitKacik 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 09:38   [ D3 ALL ] Poszukuje dobrego mechanika

Witam, poszukuje dobrego mechanika w odległości do 30 km od Ostrołeki do serwisowania mojej audi a8 d3 2003r i diagnozy problemu z opadającym zawieszeniem lewa strona przód.

Problem: Auto po 4h obniża się sporo do dołu, po właczeniu przez chwile pala sie kontrolki od zawieszenia po czym kompresor pompuje już na odpowiedni poziom auto. <onie>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-04-20, 09:52   

Nieszczelność. Rozumiem, że jak szukasz mechanika to nie masz możliwości samodzielnej diagnozy ?
VCDS, jakieś błędy ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
KitKacik 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 10:03   

Z samodzielną diagnozą jest trochę problem bo auto mam krótko i nie zdazylem się z nim zaznajomić. Czytałem inne tematy na forum na ten temat ale nie mam za bardzo też miejsca żeby to sprawdzać. Na komputerze diagnostycznym jeszcze nie sprawdzalem, robiłem to przez zwykły komputer z kostka i tam nic nie pokazało. Ile może wynieść naprawa takiego czegoś w najgorszym wypadku?

edit: Czy mógł sie poluzować jakiś przewód po kompletnym przegladzie zawieszenia?
Na stacji diagnostycznej jak sprawdzali zawieszenie pokazalo sprawnosc ponad 70 % tył i ponad 60 % przód.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-04-20, 13:34   

Najpierw sczytać błędy, potem ew. szukać nieszczelności. Masz o tyle prościej, że spada Ci tylko jedna strona z przodu. Nie wiem ile Cie policzą za samą diagnostykę (w zależności od rejonu w PL ceny potrafi.a być strasznie rozbieżne), najdroższy w sumie będzie ew. amor (lub regeneracja - http://regeneracja-airmat...8-d3-2002-2009/ )
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-20, 14:52   

KitKacik napisał/a:
Na stacji diagnostycznej jak sprawdzali zawieszenie pokazalo sprawnosc ponad 70 % tył i ponad 60 % przód.


Co to była za stacja diagnostyczna? Nowe amory z fabryki maja po 70-80% sprawności :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-04-20, 15:32   

Już niejednokrotnie pisałem, że badanie sprawności amortyzatorów na SKP ma mało wspólnego z rzeczywistością. Często wyniki są coraz lepsze gdy amortyzator charakteryzuje się coraz gorszą sprawnością. Wiele również zależy od modelu testowanego samochodu. Te z lekkim tyłem przy badaniu na niedociążonym tyle w ogóle pokazują kosmos.
_________________
Black Cars Matters
 
 
KitKacik 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-21, 09:07   

Na stacji mi mówił, że nowe maja cos 85%
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-04-21, 11:56   

Na stacji to i zużyty pokaże, że jest jak nowy :)
_________________
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-04-22, 21:14   

o ile sie nie myle to badanie pneumatyki na SKP nie ma wiekszego sensu :P ona albo działa albo nie a nie że 50% czy 73%

może wypowie sie ktoś kompetentny ?

miech jeśli jest szczelny to po nawet 100tys km nie straci swoich właściwości tak jak wytłuczony hydrauliczny amor ?

KitKacik napisał/a:
Problem: Auto po 4h obniża się sporo do dołu, po właczeniu przez chwile pala sie kontrolki od zawieszenia po czym kompresor pompuje już na odpowiedni poziom auto. <onie>


no moje uwalony miech i to mocno skoro po 4h juz Ci opada
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-11, 09:42   

a ile czasu powinna trzymać ciśnienie jak wszystko jest ok?

zostawiłem auto na ponad tydzień z odpiętym akku i siadł tylko tył

przy kilkudniowych postojach z podpiętym akku nie było tego problemu
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
robrob 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8 D3,
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 71
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-09-11, 10:43   

KitKacik napisał/a:
poszukuje dobrego mechanika w odległości do 30 km od Ostrołeki

Jak chcesz to dam ci namiar w Łomży, ja u niego serwisuję moje D3
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-11, 11:07   

Nie powinien opasc wcale po miesiacu ani jesli wszystko jest dobrze :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-19, 17:14   

No to teraz pytanie czy tak drobnej nieszczelności jest sens szukać i czy jest to wykonalne...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-19, 18:51   

Tak, wykanczasz w ten sposob kompresor ktory sila rzecsy pracuje znacznie wiecej.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-23, 08:02   

jak szukac takiej drobnej nieszcelności?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.