Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-14, 21:11
|
|
|
ja mam vcds lite z interfejsem polski vag i się normalnie łączy z silnikiem i skrzynią.
Ale czekam już na pełnego VCDSa na hex-can z Chin |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2019-02-14, 21:16
|
|
|
Byłbyś w stanie robić screen jakie masz ustawienia opcji w VCDS Lite i jakie parametry transmisji (również w zakładce "zaawansowane") w emulatorze COM ?
Jakieś 7 lat temu walczyłem tak z moim golfem. Za cholerę nie chciał gadać z interfejsem. Dopiero pewne specyficzne ustawienie portów podziałało i tylko na takim mi działała komunikacja prawidłowo. Może tu też jest taki problem. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-02-14, 21:44
|
|
|
D3 działa po CAN więc KKL nie podejdzie. To, że z silnikiem zagadał to ciekawostka. Ciekawe czy będziesz widział bloki pomiarowe. |
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2019-02-14, 21:56
|
|
|
Do silnika i skrzyni jest poprowadzona linia K więc to żadna ciekawostka. Tak ma być |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2019-02-14, 22:21
|
|
|
Lechu napisał/a: | D3 działa po CAN więc KKL nie podejdzie. To, że z silnikiem zagadał to ciekawostka. Ciekawe czy będziesz widział bloki pomiarowe. |
Spróbuję jak tylko uda mi się ustawić port jak należy, bo póki co gmerałem w ustawieniach i teraz się z silnikiem połączyć znów nie mogę. Jak nie urok to .... jak to mówią |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-14, 23:37
|
|
|
Lechu napisał/a: | To, że z silnikiem zagadał to ciekawostka. Ciekawe czy będziesz widział bloki pomiarowe. |
A ty ślepy byłeś jak ostatnio wrzucałem z trasy filmy jak sprawdzałem sondy i katalizatory ??
Normalnie Silnik i Skrzynie czyta wszystko, bloki, adaptacje, kodowania itp...reszta niestety nie pójdzie już |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-02-15, 01:34
|
|
|
CINEK napisał/a: | A ty ślepy byłeś jak ostatnio wrzucałem z trasy filmy jak sprawdzałem sondy i katalizatory ?? |
Gdzie gdzie ?? Bo nie widziałem. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-15, 13:53
|
|
|
Lechu napisał/a: | Gdzie gdzie ?? Bo nie widziałem. |
na what's app'ie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|