Ogłoszenie 
blacharstwo lakiernictwo forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Sztuka
lakierowania
werden.pl
moto market
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] Problem z połączeniem  
Autor Wiadomość
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4217
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-14, 21:11   

ja mam vcds lite z interfejsem polski vag i się normalnie łączy z silnikiem i skrzynią.
Ale czekam już na pełnego VCDSa na hex-can z Chin <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Wiek: 32
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-02-14, 21:16   

Byłbyś w stanie robić screen jakie masz ustawienia opcji w VCDS Lite i jakie parametry transmisji (również w zakładce "zaawansowane") w emulatorze COM ?

Jakieś 7 lat temu walczyłem tak z moim golfem. Za cholerę nie chciał gadać z interfejsem. Dopiero pewne specyficzne ustawienie portów podziałało i tylko na takim mi działała komunikacja prawidłowo. Może tu też jest taki problem.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 670
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-02-14, 21:44   

D3 działa po CAN więc KKL nie podejdzie. To, że z silnikiem zagadał to ciekawostka. Ciekawe czy będziesz widział bloki pomiarowe.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 116
Skąd: Berlin
Wysłany: 2019-02-14, 21:56   

Do silnika i skrzyni jest poprowadzona linia K więc to żadna ciekawostka. Tak ma być :)
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Wiek: 32
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-02-14, 22:21   

Lechu napisał/a:
D3 działa po CAN więc KKL nie podejdzie. To, że z silnikiem zagadał to ciekawostka. Ciekawe czy będziesz widział bloki pomiarowe.


Spróbuję jak tylko uda mi się ustawić port jak należy, bo póki co gmerałem w ustawieniach i teraz się z silnikiem połączyć znów nie mogę. Jak nie urok to .... jak to mówią ;)
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4217
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-14, 23:37   

Lechu napisał/a:
To, że z silnikiem zagadał to ciekawostka. Ciekawe czy będziesz widział bloki pomiarowe.


A ty ślepy byłeś jak ostatnio wrzucałem z trasy filmy jak sprawdzałem sondy i katalizatory ?? <faktycznie>

Normalnie Silnik i Skrzynie czyta wszystko, bloki, adaptacje, kodowania itp...reszta niestety nie pójdzie już <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 670
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-02-15, 01:34   

CINEK napisał/a:
A ty ślepy byłeś jak ostatnio wrzucałem z trasy filmy jak sprawdzałem sondy i katalizatory ??


Gdzie gdzie ?? Bo nie widziałem.
 
 
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4217
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-15, 13:53   

Lechu napisał/a:
Gdzie gdzie ?? Bo nie widziałem.


na what's app'ie :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki
Testy opon hamulce
OC/AC


| Serwis mechaniczny | Blacharstwo lakiernictwo | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |