Autor |
Wiadomość |
Rozek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: Malopolska
|
Wysłany: 2012-02-08, 09:46 [D3 03 4.0TDI
] Moje A8 4.0 TDI po sofcie by V-TECH
|
|
|
Witam wczoraj zafundowałem mojej ósemce 4.0 tdi chipowanie na śniadanie w zaprzyjaźnionej ze mną firmie v-tech...
i oto takie są rezultaty z hamowni
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: Malopolska
|
Wysłany: 2012-02-08, 11:09
|
|
|
wiesz co hamulce seryjne ale one nie są małe ogrinalnie w przymiarkach jestem żeby zrobić cały przód i tył na facelift w s-line wtedy może i hamulce z s8 ale najpierw facelift
[ Dodano: 2012-02-08, 11:11 ]
A co do innych podzespołów to wiesz nie używa sie pełni mocy cały czas wiec myśle że jest w miare bezpiecznie |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-02-08, 12:03
|
|
|
Wrażenia z jazdy muszą być już niezłe, moment obrotowy zabija ;-) a co ze skrzynia? było coś dłubane przy sofcie czy zostało ori? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: Malopolska
|
Wysłany: 2012-02-08, 15:17
|
|
|
Narazie poszedł tylko soft silnika i testuje wydaje mi się ze jest ok ale pojeźdze zobaczę jak by były problemy zrobię soft skrzyni |
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-02-08, 17:11
|
|
|
v-tech :mrgreen: no to pojechałeś .... znawcy corela i wykresów z czapki :mrgreen: |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: Malopolska
|
Wysłany: 2012-02-08, 20:42
|
|
|
ja wiem że opinie są różne ale jak dla mnie jest ok i mi sie podoba
a przy tym wszystkim spalanie nie jest większe
i wiadomo nie można używać pełni mocy non stop bo sie posypie
trzeba dbać... ale różnica w jeździe jest odczuwalna
tak przy okazjii kolego mdamian budzik zamyka bo blokada zdjęta była już wcześniej |
|
|
|
|
arczic
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 72 Skąd: czewa - wawa
|
Wysłany: 2012-02-12, 10:25
|
|
|
Powiem Ci, ze lubisz ryzyko :-), ja na Twoim miejscu na pewno sciagnalbym momentu. skrzynie w a8 to raczej slabe ogniwo i nie sadze aby soft skrzyni cos pomogl ... tym bardziej ze jak dobrze widze autko masz z 2004. No ale fakt faktem, teraz gniecie w fotel :-)
Pamietasz jaka miales temperature w dolocie przy hamowaniu? |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-02-12, 11:17
|
|
|
moment wyszedl duzy bo hamowane auto na inercji, w realu pewnie duzo mniejszy.
Pan P. z v-techu znowu zrobil konie z samego powietrza :lol: jesli spalanie sie nie zmienilo :lol: |
|
|
|
|
grabson89
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 30 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2012-02-15, 14:15
|
|
|
Możliwe że w baku to wir się robi przy wyprzedzaniu :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2012-02-16, 22:07
|
|
|
ciekawe co to robi przy 4.2 bmf??? |
|
|
|
|
|