Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] Moje A8 4.0 TDI po sofcie by V-TECH  
Autor Wiadomość
Rozek 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 33
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: Malopolska
Wysłany: 2012-02-08, 09:46   [D3 03 4.0TDI ] Moje A8 4.0 TDI po sofcie by V-TECH

Witam wczoraj zafundowałem mojej ósemce 4.0 tdi chipowanie na śniadanie w zaprzyjaźnionej ze mną firmie v-tech...
i oto takie są rezultaty z hamowni

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-08, 10:33   

dobrze wizę , z 275 - 337KM ?? przyrost mocy około 20%
i 657 - 826 NM obrotowego ??
Łanie , oby tylko osprzęt silnika to wytrzymał , poniosłeś moc , a co z hamulcami , jak podzespoły takie jak łożyska i przeguby to wytrzymają :?: :?:

Producent z reguły dostosowuje podzespoły do mocy
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Rozek 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 33
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: Malopolska
Wysłany: 2012-02-08, 11:09   

wiesz co hamulce seryjne ale one nie są małe ogrinalnie w przymiarkach jestem żeby zrobić cały przód i tył na facelift w s-line wtedy może i hamulce z s8 ale najpierw facelift

[ Dodano: 2012-02-08, 11:11 ]
A co do innych podzespołów to wiesz nie używa sie pełni mocy cały czas wiec myśle że jest w miare bezpiecznie
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-02-08, 12:03   

Wrażenia z jazdy muszą być już niezłe, moment obrotowy zabija ;-) a co ze skrzynia? było coś dłubane przy sofcie czy zostało ori?
_________________

 
 
Rozek 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 33
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: Malopolska
Wysłany: 2012-02-08, 15:17   

Narazie poszedł tylko soft silnika i testuje wydaje mi się ze jest ok ale pojeźdze zobaczę jak by były problemy zrobię soft skrzyni
 
 
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2012-02-08, 17:11   

v-tech :mrgreen: no to pojechałeś .... znawcy corela i wykresów z czapki :mrgreen:
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-02-08, 17:42   

Nie no...moment mnie powalil....pewno wyrywa jadra z moszny!!! :shock: :mrgreen:
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-08, 18:52   

robertas napisał/a:
pewno wyrywa jadra z moszny!!! :shock: :mrgreen:

prędzej wciska te jaja w dupę :mrgreen: :mrgreen:

co mi się podoba to moment obrotowy w ciężarówkach , jak samym koniem się leci i rozpędza to czuć jak te niutki pchają ciągnik do przodu aż do kagańca :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-02-08, 19:49   

o kurde ładnie pojechałeś po bandzie :mrgreen: :!:
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-08, 19:57   

no tak tylko u kolegi Rozek, autko nie przestaje się rozpędzać przy 90km/h tylko gdzieś przy 280km/h to jest ta różnica , nieskończona moc czy jedzie 100km/h czy jedziesz 200km/h na pewno czuć tak samo tą moc jak kopie cię w plecy i pcha do przodu :mrgreen:
polatał bym czymś takim , może kiedyś kupię takie coś :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Rozek 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 33
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: Malopolska
Wysłany: 2012-02-08, 20:42   

ja wiem że opinie są różne ale jak dla mnie jest ok i mi sie podoba
a przy tym wszystkim spalanie nie jest większe
i wiadomo nie można używać pełni mocy non stop bo sie posypie
trzeba dbać... ale różnica w jeździe jest odczuwalna
tak przy okazjii kolego mdamian budzik zamyka bo blokada zdjęta była już wcześniej
 
 
arczic 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 72
Skąd: czewa - wawa
Wysłany: 2012-02-12, 10:25   

Powiem Ci, ze lubisz ryzyko :-), ja na Twoim miejscu na pewno sciagnalbym momentu. skrzynie w a8 to raczej slabe ogniwo i nie sadze aby soft skrzyni cos pomogl ... tym bardziej ze jak dobrze widze autko masz z 2004. No ale fakt faktem, teraz gniecie w fotel :-)

Pamietasz jaka miales temperature w dolocie przy hamowaniu?
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-12, 11:17   

moment wyszedl duzy bo hamowane auto na inercji, w realu pewnie duzo mniejszy.
Pan P. z v-techu znowu zrobil konie z samego powietrza :lol: jesli spalanie sie nie zmienilo :lol:
 
 
grabson89 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2012-02-15, 14:15   

Możliwe że w baku to wir się robi przy wyprzedzaniu :lol:
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-02-16, 22:07   

ciekawe co to robi przy 4.2 bmf???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.