Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka bledow do analizy  
Autor Wiadomość
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2019-01-15, 08:43   Kilka bledow do analizy

Witam,
wiem, ze sa poszczegolne dzialy ale bledow jest kilka i to kazdy pochodzi z innej parafii wiec chyba bez sensu jest zakladac po kilka tematow ale jesli to problem to powiedzcie to tak zrobie.

Do sedna..mam mozliwosc do kupienia A8 D3 3.7 PB + LPG ale pojadz nie jest bez wad. Sprzedajacy posiada wiele faktur na naprawy ale nie ma rzekomo juz sily do tego auta i chce czesc gotowki odzskac.

1) Skrznia rzekomo zaczela szarpac po dynamicznej wymianie oleju ( jest FV ). Nigdy czegos takiego nie slyszalem - a nawet powiedzialbym, ze powinno byc na odwrot :) . Wydaje mi sie, ze sprzedajacy kupil z walnietym automatem, liczyl na to wlasnie ze to olej, a tu niestety nie to. Dodatkowo zostal zregenerowany konwerter oraz jakas plytka sterujaca ( sa FV ). Macie pomysl co to moze byc?

2) Pali sie kontrolka zawieszenia pneumatycznego - blad pojawil sie po wymianie opon z felgami letnimi, na zimowe. Mozliwe?

3) Pali sie info dot. hamulca recznego - raczej tutaj znany problem z zacinajacymi sie bebekami ( albo wziaka uszkodzona )

4) Pali sie info dot. ksenonow. Podobno weszly w tryb awaryjny i swieca nizej. Nie ma to przypadkiem zwiazku z zawieszeniem?

Ile moze kosztowac naprawa w/w rzeczy? Oczywiscie +-. Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-01-15, 08:58   

grechut napisał/a:
wiem, ze sa poszczegolne dzialy ale bledow jest kilka i to kazdy pochodzi z innej parafii wiec chyba bez sensu jest zakladac po kilka tematow

Dlatego jest dział diagnostyka :)

grechut napisał/a:
1) Skrznia rzekomo zaczela szarpac po dynamicznej wymianie oleju ( jest FV ). Nigdy czegos takiego nie slyszalem - a nawet powiedzialbym, ze powinno byc na odwrot . Wydaje mi sie, ze sprzedajacy kupil z walnietym automatem, liczyl na to wlasnie ze to olej, a tu niestety nie to. Dodatkowo zostal zregenerowany konwerter oraz jakas plytka sterujaca ( sa FV ). Macie pomysl co to moze byc?

A ja słyszałem. Po zalaniu Ravenolem zamiast ori ZF.

grechut napisał/a:
2) Pali sie kontrolka zawieszenia pneumatycznego - blad pojawil sie po wymianie opon z felgami letnimi, na zimowe. Mozliwe?

Jeśli ktoś nie zablokował zawieszenia i podniósł auto to tak. Dodatkowo, ktoś mógł uszkodzić czujnik wysokości zawieszenia co w połączeniu z dalszym błędem xenonów ma sens. Uszkodzenie amorka nie skutkuje świeceniem w dół a jedynie błąd w obrębie pomiaru wysokości. Przynajmniej jak nie spotkałem do tej pory takich skutków jeśli pomiar był sprawny.

grechut napisał/a:
3) Pali sie info dot. hamulca recznego - raczej tutaj znany problem z zacinajacymi sie bebekami ( albo wziaka uszkodzona )

Nie znam problemu zacinającego się bębenka. Padają wiązki, czujniki halla, pękają obudowy i dostaje się woda. To najpopularniejsze problemy ręcznego w D3.

grechut napisał/a:
4) Pali sie info dot. ksenonow. Podobno weszly w tryb awaryjny i swieca nizej. Nie ma to przypadkiem zwiazku z zawieszeniem?

Najprawdopodobniej spowodowane błędem zawieszenia ale nie musi tak być na pewno.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2019-01-15, 11:50   

[quote="drago_o"]
grechut napisał/a:
wiem, ze sa poszczegolne dzialy ale bledow jest kilka i to kazdy pochodzi z innej parafii wiec chyba bez sensu jest zakladac po kilka tematow
Dlatego jest dział diagnostyka :)

Mea culpa :)

grechut napisał/a:
1) Skrznia rzekomo zaczela szarpac po dynamicznej wymianie oleju ( jest FV ). Nigdy czegos takiego nie slyszalem - a nawet powiedzialbym, ze powinno byc na odwrot . Wydaje mi sie, ze sprzedajacy kupil z walnietym automatem, liczyl na to wlasnie ze to olej, a tu niestety nie to. Dodatkowo zostal zregenerowany konwerter oraz jakas plytka sterujaca ( sa FV ). Macie pomysl co to moze byc?
A ja słyszałem. Po zalaniu Ravenolem zamiast ori ZF.

Kurde, az tak skrznia moze byc wrazliwa na olej? Jechalem autem i delikatne szarpniecie wystepuje tylko na 2 i 5 biegu.

grechut napisał/a:
2) Pali sie kontrolka zawieszenia pneumatycznego - blad pojawil sie po wymianie opon z felgami letnimi, na zimowe. Mozliwe?
Jeśli ktoś nie zablokował zawieszenia i podniósł auto to tak. Dodatkowo, ktoś mógł uszkodzić czujnik wysokości zawieszenia co w połączeniu z dalszym błędem xenonów ma sens. Uszkodzenie amorka nie skutkuje świeceniem w dół a jedynie błąd w obrębie pomiaru wysokości. Przynajmniej jak nie spotkałem do tej pory takich skutków jeśli pomiar był sprawny.

No prawdopodobnie tak sie stalo, jaki koszt takiego czujnika? Tak mniej wiecej.

grechut napisał/a:
3) Pali sie info dot. hamulca recznego - raczej tutaj znany problem z zacinajacymi sie bebekami ( albo wziaka uszkodzona )
Nie znam problemu zacinającego się bębenka. Padają wiązki, czujniki halla, pękają obudowy i dostaje się woda. To najpopularniejsze problemy ręcznego w D3.

Chodzilo mi o ten czujnik Halla. Naprawa cos w okolicach 800zl?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-01-15, 11:59   

grechut napisał/a:
Kurde, az tak skrznia moze byc wrazliwa na olej? Jechalem autem i delikatne szarpniecie wystepuje tylko na 2 i 5 biegu.

Nie musi to być koniecznie problemem ale trzymając się pytania, jest to możliwe. Nawet tu na forum jest kilka opisanych przypadków szarpania po wymianie oleju i ustąpieniu szarpania po zmianie na olej ZF.

grechut napisał/a:
No prawdopodobnie tak sie stalo, jaki koszt takiego czujnika? Tak mniej wiecej.

Nowy przód 237 Euro, tył 151.50 Euro. Chyba spróbował bym kupna używki sprawnej na początek :)

grechut napisał/a:
Chodzilo mi o ten czujnik Halla. Naprawa cos w okolicach 800zl?

W tej cenie można zregenerowane silniczki kupić :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2019-01-16, 09:48   

drago_o napisał/a:
grechut napisał/a:
Kurde, az tak skrznia moze byc wrazliwa na olej? Jechalem autem i delikatne szarpniecie wystepuje tylko na 2 i 5 biegu.
Nie musi to być koniecznie problemem ale trzymając się pytania, jest to możliwe. Nawet tu na forum jest kilka opisanych przypadków szarpania po wymianie oleju i ustąpieniu szarpania po zmianie na olej ZF.


grechut napisał/a:
No prawdopodobnie tak sie stalo, jaki koszt takiego czujnika? Tak mniej wiecej.
Nowy przód 237 Euro, tył 151.50 Euro. Chyba spróbował bym kupna używki sprawnej na początek :)


grechut napisał/a:
Chodzilo mi o ten czujnik Halla. Naprawa cos w okolicach 800zl?

W tej cenie można zregenerowane silniczki kupić :)


Super. Dziekuje za informacje.
A czy ten czujnik da rade jakos samemu wymienic czy trzeba sie udawac do warsztatu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.