Autor |
Wiadomość |
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2018-10-31, 17:00 3.0 TDI vs 2.4 PB/LPG
|
|
|
Hej,
Mój przyjaciel jest na etapie poszukiwania autka. Ja zasugerowałem mu C6 w Q ale mam kilka do Was.
Co sądzicie o silnikach 3.0 TDI - jest bardzo dużo ich na rynku, jeśli dobrze kojarzę mają problemy z napinaczami, tak ? coś jeszcze ??
No i drugie pytanie co myślicie o 2.4 PB - jeśli padnie na PB to na pewno musi wjechać LPG.
Pomijam fakt osiągów. Chodzi przede wszystkim o koszty eksploatacji, części, awaryjność itp.
Macie jakieś uwagi co do samej budy C6 ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-31, 18:22
|
|
|
zależy też jakie przebiegi będą robione, ale benzyna z LPG będzie tańsza w eksploatacji od 3.0 tdi. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2018-10-31, 18:25
|
|
|
Lepiej chyba szukać Bmw E60 3.0D lub 3.0 PB,silniki w tym modelu Audi to lipa |
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2018-10-31, 18:47
|
|
|
Ok, 3.0 TDI lepiej omijać.
2.4 pb/LPG - coś mu dolega ? czy udana konstrukcja ? w sumie jest od B5, dostała trochę więcej mocy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2018-10-31, 21:34
|
|
|
OMG !!
Nawet po zrobieniu rozrządu w 2.4 może być problem ??
Kolektor jest do zrobienia żeby był git ? Rozumiem że chodzi o te klapy gaszące jak było w TDI ?
No dobra a co z 2.7 TDI ??
Czyli po D3 4.2 preFL nie ma przyszłości w audi ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-10-31, 21:37
|
|
|
3.0 tfsi . 4.0tfsi lub 4.2tdi - to jest alternatywa oczywiście w poważniejszym budżecie . Kupując auto za 20K i robić w nim rozrząd za 6tys to troche słabo + 4tys za kolektor . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-10-31, 21:44
|
|
|
Jak 3.0 TDI to CDYA (10/2008 - 8/2011), ale polift Avant, bo sedan z tyłu po lifcie wygląda tragicznie. Co do wtrysków i rozrządu - poprawiona C6 z małym nalotem i tak będzie droga. Okazji nie ma, te samochody kupowano by latały, dlatego jak chcesz samochód z realnym przebiegiem poniżej 200k km będzie trzymał cenę. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
|