Autor |
Wiadomość |
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2016-09-24, 09:59
|
|
|
Kolego fura z super wypasem. Następna swoją tez widzę w Long no i kolor w środku tez świetny.
Powiedz mi gdzie kupowałes dystansie czy przelotowe czy przykrecane? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-24, 11:28
|
|
|
Ladnie jej w tych butach. Ale to zasluga koloru. Te poprzednie z polerowanym rantem i rotorem kolor amelinium bylyby piekne
A zawracac longiem sie da. Wylaczasz trakcje, wrzucasz tip, skrecasz kola i pedal w opor. Jak w 4.0 dziala to i 4.2 jeszcze po sofcie tym bardziej.
Co do tuningu ciekawi mnie ze nikt nie bierze pod uwage gazu w tdi. Na papierze bije wszystko na glowe. 30% przyrosu mocy i momentu, poprawa smarowania ukladu zasilania.... ciekawi mnie czy ktos tego juz probowal |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-09-24, 16:28
|
|
|
emdzej napisał/a: |
Powiedz mi gdzie kupowałes dystansie czy przelotowe czy przykrecane? |
http://dystom.pl/
tutaj kupiłem - przy zamówieniu warto zaznaczyć, że chcemy dystanse szerokośći powierzchni styku felgi z tarczą hamulcową - opcja 15 zł droższa.
Standarodowe mają mniejszą średnicę i wizualnie gorzej wypadają.
Przelotowe kupiłem. |
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-09-24, 16:39
|
|
|
drago_o, obecny przyrost i tak jest już fajny i granicznie bezpieczny dla ASB.
Przyrosty gazem w tdi chętnie bym pooglądał, niekoniecznie u siebie
To co bardzo lubię w dieslu to zasięg na baku - 900, 1000 km |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2016-09-24, 18:21
|
|
|
super autko, mam w tym samym kolorze u mnie 275/35 i dystansie 15mm 20mm tył jest na równo ale ja mam et 45 |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
Czapi_20
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-12-15, 09:32
|
|
|
Ładna, ładna i Long jest ok, może i jest odczuwalna ta długość w mieście ale w trasie się lepiej jedzie przynajmniej ja mam takie odczucia |
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-03-20, 08:58
|
|
|
Sezon tuż tuż - 4 walce już są
|
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-09-02, 20:12
|
|
|
Dzięki Michałowi prosto z ZFa przyleciały graty.
Z regeneracją konwertera słyszałem, że różnie bywa, więc zdecydowałem się na nowy.
W poniedziałek auto odstawiam do serwisu na wymianę. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-09-02, 21:11
|
|
|
Glac napisał/a: | Z regeneracją konwertera słyszałem, że różnie bywa, więc zdecydowałem się na nowy. | nowy czy regenerowany w ZF ? jaka cena ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-09-02, 21:16
|
|
|
Michał wyjaśnił to tak, ze obudowa jest używana, a środek nowy - wszystko to robi ZF i sprzedaje jako nowy konwerter - cena 2000 zł i trzeba oddać swój. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-09-06, 08:51
|
|
|
Glac napisał/a: | cena 2000 zł i trzeba oddać swój. |
Tak tanio ? ja słyszałem że ponad 3 k |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-09-06, 08:57
|
|
|
Dokładnie tak - nie ma sensu regenerować bo to okolice 1200 zł |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-09-06, 09:25
|
|
|
Marudni klienci dostają za 3000zl Poza tym co jest dziwne to do beznyny jest droższy - ZF wycofał już referencję na zwrot starego - teraz tylko dostępny będzie nowy za około 4000zl |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
|