Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-15, 21:35
no dokładnie cos takiego Jak wiadac ma MMI zgodnie z modą w 87r.
Co do klamotów to nie jest żle, po pierwsze technika produkcji jest taka ze lutownicą, odpowiednim warsztatem i wiedzą naprawisz większość usterek. Po drugie te auta byly inaczej produkowane, nie obliczali go ksiegowi
A reszte czesci trzeba zamawiac ze stanów.
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2014-10-16, 05:52
no chyba ze tak no to tylko na czarno malnij diody na wyswietlaczach na czerwono i Nieustraszony spod Wrocka jak ta lala
ps myslałem ze to nie osiągalne ogarnąć takie klamoty ale jak mówisz ze ze stanów jestes w stanie ściągnąc graty to tylko pozazdościć klasyki
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum