Autor |
Wiadomość |
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-05, 01:23
|
|
|
Nie mam niestety navi. Ale nie można mieć wszystkiego
Powoli do przodu działam.
W piątek przegląd pewnie wyłapie trochę nie doskonałości te moje Daily |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-07, 09:24
|
|
|
Przyjmę tanio kierownicę trójramienną. Ktoś coś posiada?? |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-11, 18:40
|
|
|
Koledzy czy ktoś kiedyś zmieniał D2S na D1S ??
Mam wypalone gniazdo D2S i jest niewymienialne |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-12, 17:33
|
|
|
Blenda pomalowana w czarny półmat. Taki mały lift czy wygląda lepiej?? PS. Ta pordzewiała wycieraczka też pomalowana.
Pozostaje kwestia przyciemnienia szyby |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-19, 15:25
|
|
|
Podłączyłem w końcu po ludzku podciśnienie. Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć??
Tłumik końcowy na wykończeniu i poprzepalane łączniki elastyczne.
Może nie chodzi jak czołg ale mało brakuje.
Ogólnie auto ostatnio zrobiło się mułowate w dolnym zakresie obrotów nie wiem dlaczego może odma jest zabita syfem. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-07-19, 21:59
|
|
|
Cytat: | Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć?? |
Do niczego. Na zimnym silniku to normalne. To jest tzw. ssanie, które po ok. 0,5min schodzi na wolne obroty 650-800.
Ja u siebie wydech robię, laczniki, rury, strumienice. Tez juz "popierdywal"..
Sprawdź czy podciśnienia są ok. Czy gruszka podciśnienia chodzi, jak przeplywka? Jak będzie uwalona to tez w dole lipa będzie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-20, 04:05
|
|
|
Podciśnienia sprawdzałem przedwczoraj. Przy dodaniu a potem odpuszczeniu słuchać taki syk zbliżony dźwiękiem do blow off. Przepływomierz wymieniłem fakt faktem używka ale był u mnie na teście. Przewody WN wymienione w ubiegłym roku (magneti marelli) i świece Boscha. Filtr powietrza będę wymieniał bo robię to co 20000km. Szukałem nieszczelności w dolocie ale nie widać. Po podpieciu komputera jest błąd jakiejś solenoidy nie bardzo wiem jak to wygląda <mysli> |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-07-20, 06:17
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Zastanawiam się dlaczego auto po odpaleniu ma przed minutę odbroty na poziomie 1100 a potem spadają do czego warto zajrzeć?? |
To jest zasada działania ssania. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-20, 18:01
|
|
|
Dzięki wam koledzy za rozjaśnienie. Ale główny problem pozostaje nierozwiązany |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-07-21, 21:50
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Po podpieciu komputera jest błąd jakiejś solenoidy nie bardzo wiem jak to wygląda | Chodzi o jakiś zawór, podaj dokładny opis błędu ! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-22, 12:18
|
|
|
Jak auto odbiorę od mechanika to podłączę jeszcze raz i zapisze błędy |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-23, 19:44
|
|
|
Auto odebrane pozostało kupić łączniki elastyczne i tylne zawieszenie tuleje belki mocowania amortyzatorów |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-29, 22:25
|
|
|
danishow, Przepraszam za poślizg ale nie mam dostępu do laptopa i nie mam jak podłączyć (brak czasu).
Wymienione wahacze - problem nie znikł wraz coś stuka przy ruszaniu sam już nie wiem co to może być niby amortyzatory są sprawne. Końcówki drążka nowe. Nie wiem mam dosyć zabawy w detektywa.
Co do Zlotu to moje auto może i być najbrzydsze liczy się to że mogę być wśród Was Nie będę się zadreczał tym że to złe lub coś innego. Myślę że palcami nikt nie będzie wytykał |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-07-31, 19:25
|
|
|
danishow napisał/a: | Chodzi o jakiś zawór, podaj dokładny opis błędu ! |
Błędy które odczytałem :
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 552 F
Component: 2.4L V6/5V MOTR HS D03
Coding: 05102
Shop #: WSC 00000
14 Znalezione:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit
P1432 - 35-10 - - - Intermittent
17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
P1239 - 35-10 - - - Intermittent
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit
P1240 - 35-10 - - - Intermittent
17649 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Open Circuit
P1241 - 35-10 - - - Intermittent
17650 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84): Open Circuit
P1242 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
Readiness: N/A |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-07-31, 20:13
|
|
|
Sprawdź w podszybiu czy nie ma tam wody, zajrzyj też do skrzynki ze sterownikiem po lewej stronie ...wygląda na to że przekaźnik/przekaźniki świrują albo któryś z podanych wyżej elementów ma zwarcie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|