Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-05, 06:01
|
|
|
Cytat: | Miałem propozycję swapu z D3 ale nie miałem wtedy felg a po za tym 1200zł w gotówce na raz to jednak sporo. |
na allegro są zestawy (zaciski+tarcze+klocki) za 650-700zł. Z czego tarcze i klocki jak nówki...
Odniśnie isofix to możesz dokupić na allegro, za ok. 100zł lub popytać na forum A6, tam powinni mieć tego od groma. Jeśli chodzi o odciskanie, to nawet fotelik z isofixem się odciska. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-09-05, 09:49
|
|
|
Fotelik mam taki:
https://www.babyland.pl/p...36-kg?vid=29929
Isofix na allegroszu:
http://www.allegro.pl/Sho...item=6709218453
(Jeśli nie zgodne z regulaminem to przepraszam - wygasajace linki)
CINEK napisał/a: | na allegro są zestawy (zaciski+tarcze+klocki) za 650-700zł. Z czego tarcze i klocki jak nówki...
|
Albo ja już mam objawy starcze albo nie widziałem za tyle
Z tego co wiem trzeba kombinować z jakimiś adapterami szczegolnie jesli chodzi o hamulec reczny osi tylnej w FWD.
Szukałem zestawu AP Racing z Leona Cupry R ale to nie do zdobycia.
A w przypadku z D3 to przydał by się kumaty człowiek kto by to wykonał samemu to bez szans. |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-09-10, 10:13
|
|
|
Może mi ktoś powie jak zdjąć nakładkę progu w C5?? |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-09-10, 10:23
|
|
|
Zakupiłem błotniki przednie są to gotowe elementy do montażu na aucie polakierowane w kolor LZ4V - są to zamienniki. Od strony komory silnika zabezpieczone masą bituniczną.
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-09-12, 22:25
|
|
|
Błotniki zamontowane na swoim miejscu - około 6h pracy
Pomalowałem zaciski teraz w miarę auto wyglada
Montaż tapicerki skórzanej kolor czarny - brak jednego boczku i podłokietnika nie wiem co to za dokładnie skóra w sensie modelu.
Elektrycznie unoszona i przednie fotele pompowane.
Jak aura pozwoli dodam jakieś fotki. Na chwilę obecną uniemozliwia sprzatanie oraz umycie. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-12, 22:41
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Błotniki zamontowane na swoim miejscu - około 6h pracy |
i jak tam te błotniki? pasowało wszystko pod względem montażu jak i koloru ?? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-09-12, 22:51
|
|
|
CINEK napisał/a: | i jak tam te błotniki? pasowało wszystko pod względem montażu jak i koloru ?? |
Lewy błotnik przy słupku a tu cieżko go spasować.
Blacha jest cieńsza od ori błotnika. Cóż moim zdaniem w miarę pasuje - niewielka różnica jest ale napewno o wiele lepiej wygląda ja błotnik ze szpachlą a drugi czarny. Nie spasował się zderzak ale to dlatego że gorne mocowanie pekniete i podłóżne otwory do montażu w ślizgu przy błotniku popękane. |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-09-17, 07:42
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-09-23, 15:58
|
|
|
Witajcie
Skórzaną tapicerkę mam już jakiś czas (kilka dni przed Zlotem montaż)
Czas się pochwalić mega wypas to nie jest ale źle też nie.
Wybaczcie za zdjęcia w fotografii dobry nie jestem
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-02, 12:39
|
|
|
Szanowni Panowie na chwilę obecną pozostaje przy obecnym aucie. Temat będzie kontynuowany w miarę na bierząco i dzięki za dotychczasowe słowa pochwały jak i konstruktywnej i motywującej krytyki 😃 |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-03, 17:51
|
|
|
Chyba czeka mnie wymiana amotyzatorów przednich. Zauważyłem że auto stoi tak dziwnie lewa strona od kierowcy nisko prawa wysoko. Tył jest w normalnej pozycji. I teraz się zastanawiam przelatać zimę i na wiosnę wymienić czy odrazu no chyba że to nienamortyzatory. Dziwna sprawa że co roku prawie sprawności im nie ubywa. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-10-03, 18:00
|
|
|
Jeśli amorki masz słabe to wymieniaj bo w zimę niedaj boże nieszczęście będzie na śliskiej i dziurawej nawierzchni. A co do wysokości auta to zobacz czy sprężyny są takie same, może poprzednik jakiś chiński zamiennik włożył |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-03, 18:23
|
|
|
Myślałem nad zakupem używanych 1BE tylko problem taki że wszystkie amotryzatory wymontowane co utrudnić może weryfikacje. Nowy odpowiednik 1BE od Bilstein to koszt 550zł sztuka. Chyba zdecyduje się KYB ponoć nie drogie a jakość ok. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-10-03, 18:28
|
|
|
No fakt . Bilstein fajny ale drogi . Ale zawsze co nowe to nowe , ponoć te Kyb spoko , na używki to nawet się nie patrz bo szkoda czasu i hajsu. Sprawdź jeszcze sprężyny, jeśli są ori to powinny mieć kolorowe kropki , może w tym tkwi problem |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-03, 18:37
|
|
|
Przed chwilą zerknąłem i mam z przodu KYB G-cell na sprężynach kropek nie widziałem ale całe zakurzone to może i są kropki.
Zawieszenie mam standard 1BA na 1BE ponoć trakcyjnie lepiej auto podróżuje ale jest twarde jednak cena mnie przekonuje do KYB. |
|
|
|
|
|