Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C5 Avant 2.4 ALF by Michal_ST  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-24, 22:49   

CINEK napisał/a:
mi to wygląda na wytarcie z powodu braku odpowiedniego zamocowania nadkola. Po prostu latało luzem i pod naporem powietrza ocierało o opone <bezradny>

Identycznie to oceniam.
Pewnie kolega nie posiada osłony pod silnikiem a same nadkola w części dolnej nie są do niczego zamocowane.
I w takiej sytuacji, w trakcie jazdy, pod naporem powietrza nadkole się ugina i dotyka do opony. I powstaje takie oto przetarcie.

Michal_ST napisał/a:
Geometrii mi nie ustawili bo twierdzi że zwrotnice krzywe.

Jeżeli potrafili to zdiagnozować to być może tak jest.

Michal_ST napisał/a:
Nie wiem czy dobrze ich zrozumiałem że coś przy sankach odkręcali.

Na saniach można korygować chociażby pochylenie przednich kół.

Michal_ST napisał/a:
Kolejną sprawą jest to że kierownica jest nie wycentrowana tylko w pozycji jazdy na wprost jest skręcona w prawo.

U mnie to jeden z kluczowych elementów ustawiania geometrii i na szczęście kolega do którego na ustawianie jeżdżę jest tego świadomy i zawsze zwraca na to uwagę.
Mnie to krew zalewa jak kierownica jest przekrzywiona... no nie da się normalnie takim autem jechać :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-24, 23:25   

Cytat:

Pewnie kolega nie posiada osłony pod silnikiem

Nie posiadam osłony pod silnikiem.
Co do pozycji kierownicy jest to bardzo mylne podczas lekiego skrętu w lewo bo nie da się wykonać manewru z precyzją.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-25, 09:19   

Michal_ST napisał/a:
Nie posiadam osłony pod silnikiem.

Jak jej nie masz to dolne części nadkola powinieneś jakoś mocować. Jak są luźne to skutek jest taki jak u ciebie.

Michal_ST napisał/a:
Co do pozycji kierownicy jest to bardzo mylne podczas lekiego skrętu w lewo bo nie da się wykonać manewru z precyzją.

Mi akurat przeszkadza to permanentnie, w jeździe na wprost również i to bardzo.
Ja dzięki używaniu Tipa już ładnych parę lat temu nauczyłem się jeździć w pozycji poprawnej, z dwoma rękami na kierownicy. Przy jeździe na wprost kierownica musi być prosto - jak jest nawet lekko skręcona to jest masakra bo jest wrażenie jakby auto skręcało :/

Akurat geometrii nie robię u siebie ale na szczęście mam gościa który ogarnia to perfect i wie, że na punkcie skręconej kierownicy mam fioła i zwraca na to uwagę.
Jak mam do zrobienia geometrię w jakimkolwiek aucie to jeżdżę tylko do niego.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-25, 17:03   

Zamocuje już drugie bo tu to nie ma czego mocować.
Znalazłem na allegroszu zderzak w kolorze połamany za 350zł więc chyba lepiej własny oddać jakiemuś specjaliście od spawania tworzyw - z tego co się dowiedziałem telefonicznie koszt waha się od 50 do 200pln maksymalnie. Napaliłem się na zderzak z allroada ale się nie dopasuje w samym ślizgu jest różnica

Co do tej kierownicy byłem u drugiego niby bardzo dobrego fachowca w tej dziedzinie to stwierdził że nie ustawi mi geometrii ponieważ mam złe felgi.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-25, 17:37   

Boże <boisie> co Ty masz za fachowców <cicho> rozumiem ze jak byś miał 20" fele ale 17 <bezradny>

Choc i z 20" nie powinni miec problemu w dzisiejszych czas. Chyba ze maja jakis arhaiczny sprzet...

Ewentualnie zostanie Ci ustawianie na sznurek ;) czasami nawet lepiej wyjdzie niz na hiper super maszynie laserowej <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-25, 17:43   

W moich stronach nie ma za bardzo fachowców. W mieście w którym pracuje jest serwis Bosch którego nikomu nie polece. 20" to raczej do mnie nie podejdzie choć nigdy nie było okazji zrobić przymiarki :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-25, 18:01   

Podejdzie ale na oponach o profilu 30 ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-25, 18:28   

Na moim wschodzie jazda na takim profilu to raczej nie była by super choć droga do pracy w 90 % w dobrym stanie. Do swojej rodziny już o wiele gorsza.
Z pewnością była by straszna koza niczym taki allroad :)
Ale porównując 15" które posiadałem a 20" różnica kolosalna. Chciałbym zobaczyć taką przymiarkę.
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-25, 21:52   

Miał ktoś styczność z oponą Imperial SnowDragon 3 w rozmiarze 225/50/17 ?? Posiadam wersję letnią tego producenta i zastanawiam się nad zakupem takiego modelu. Przedewszystkim cena mnie kusi.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-25, 22:52   

Ja z imperialami mialem cyrki bez konca. Owszem za 20" dalem 1000zl za nowe, ale jezdzic sie na tym nie dalo. Natomiast opony tej marki w mniejszych rozmiarach bardzo sobie chwala. Np. ernesto...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-26, 00:49   

Na temat letnich opon to jest dobrze choć dopiero 2 miesiące na nich podróżuje.
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2017-10-26, 14:01   

Ja mam na zimę Imperiale SnowDragon 225/60 R16 i jestem zadowolony. Przejeździłem jeden sezon, zaznaczam, że jeżdżę raczej spokojnie ale w pary sytuacjach awaryjnych nie miałem powodów narzekać na te opony. na początku myślałem, że będzie kłopot z wyważeniem ale okazało się, że nie chciało mi się jechać do sprawdzonego wulkanizatora bo trochę daleko i dziady źle mi wyważyły koła. Po wizycie u drugiego wulkanizatora wszystko ok.
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-26, 18:10   

To raczej nie mam się nad czym zastanawiać przy wyborze opon za taką cenę.
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-26, 19:22   

Dzisiaj patrzyłem sobie zaciski z D3 tak z czystej ciekawości. Kurcze ładny hamulec no szkoda że mam dużo mechaniki do zrobienia i uporania się z tym.
Czy stosował ktoś zestawy łańcucha zmiennych faz z alie??
Szukam też kompletnego zestawu paska wielorowkowego ale coś nie mogę znaleźć.
Przy wymianie rozrządu warto byłoby o tym pomyśleć.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-10-26, 19:45   

Michal_ST napisał/a:
Czy stosował ktoś zestawy łańcucha zmiennych faz z alie??
Wybij sobie takie pomysły z głowy, to kiepski kierunek oszczędności <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.