Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 4.2 by KYLOmC  
Autor Wiadomość
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-20, 15:30   A8 4.2 by KYLOmC

Witam !!! <kocham>
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 D3 4.2 MPI z 2005r


Wcześniej jeździłem Golf II 1.3 NZ ----> AUDI A4 1.8T AEB

Przy 6 letnim posiadaniu A4 zawsze marzyłem o silniku 4.2 V8 na początku myślałem o A6 z tym silnikiem , ale zdecydowałem się by szukać A8 D3 i w końcu po roku szukania dobrej zadbanej D3 znalazła się <chura>






Pierwsze co bede robił to LPG stawiam na STAG ! w poniedziałek idzie na montaż <chura>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-20, 15:37   

Ładna. Nie kalecz jej stagiem <boisie>
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-20, 15:51   

Miałem w a4 Staga nic sie nie działo wszystko było ok wydaje mi sie ze to wszystko zależy od montażu , czytałem na forum inni chwalą staga inni brc
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-20, 15:53   

Nie ma co 4cylindrowca do V8 porównywac. Specjalistów co z sercem ogarną te nieudane stago cos tam jak na lekarstwo bo wola montować łatwiejsze i mniej problemowe instalacje.

:]
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-20, 16:59   

Czemu nie udane ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-20, 17:02   

Jedyny jak dotąd w miare udany stag to qmax ale jest na tyle nowy że mało kto umie go wystroic tak jak trzeba po OBD. O poprzednich to mi sie juz nie chce pisać-miliony temtów o tym były jakie to problemy ciagle stwarza.
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-20, 17:14   

no czytałem ze te stare to wyskakiwał bład ale też słyszałem ze w brc lubi podbierać paliwko i własnie gasić ten błąd
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-20, 17:18   

Nie wiem skąd te rewelacje o brc ale moje niczego nie podbiera-moge wyłaczyc pompe i auto jedzie tak samo,w logach nic sie nie zmienia.
Jedyny powód podbierania paliwka to...oszczednośc. Ludzie montuja tanie i niewydolne parowniki i wtedy instalacja chroniąc silnik wssipera sie paliwem. Jest to w opcjach konfiguracji sterownika.

Ja juz mam 3,5 roku BRC obecnie podpiete pod obd przelot ze 60tys i nic nie musiałem poprawiać.
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-20, 17:30   

koles z staga mówił ze będą dwa parowniki o mocy 500KM już sie umówiłem 4500zł chce za brc w innym zakładzie chca 6tys
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-20, 20:16   

BRC kosztuje mniej jak 5500 ja zakładałem za 5200 na geniusie. Wyprzedza staga o kilka lat i potrafi robić bardzo wiele tys km czego tańsze niestety nie potrafią bez wymiany wszystkiego w miedzyczasie.
Ostatnio zmieniony przez Gość 2016-05-20, 22:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-20, 20:42   

Polecam kme twin. jest do ponad 400KM i brak jakichkolwiek spadkow cisnienia, pieknie ciagnie :)

W BRC...reduktor 1000zl, jeden wtrys ponad 200zl, elektozawor 200zl,filtry ponad 50zl itp....

ale jak Apo pisze jak dobrze zalozona i podzespoly nie sa trefne to dziala dlugo. U mnie np. sterownik smiga juz 9 lat a reduktor wymienilem po 7 latach podobnie wtryski. Niestety nowy reduktor nie wytrzymal nawet dwoch lat :/ wiec wolalem wydac 450zl na cos bardziej wydajnego.... :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-20, 20:49   

martin_rs4 napisał/a:
polecam kme twin. jest do ponad 400KM i brak jakichkolwiek spadkow cisnienia, pieknie ciagnie

Do tego jest dośc przyjemne w wystrojeniu i nie ma tendencji do rozwalania map jak stag który zgubi jakis parametr i degraduje wszystko...
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2016-05-21, 08:19   

Niezły przeskok, golf, stare a4 i na kozackie d3 <brawo>
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-21, 11:20   

Moje marzenie sie spelnilo <chura>
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2016-05-21, 13:31   

Pozostaje tylko życzyć bez awaryjnej jazdy :] :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.