Autor |
Wiadomość |
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-20, 15:30 A8 4.2 by KYLOmC
|
|
|
Witam !!!
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 D3 4.2 MPI z 2005r
Wcześniej jeździłem Golf II 1.3 NZ ----> AUDI A4 1.8T AEB
Przy 6 letnim posiadaniu A4 zawsze marzyłem o silniku 4.2 V8 na początku myślałem o A6 z tym silnikiem , ale zdecydowałem się by szukać A8 D3 i w końcu po roku szukania dobrej zadbanej D3 znalazła się
Pierwsze co bede robił to LPG stawiam na STAG ! w poniedziałek idzie na montaż |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-20, 15:37
|
|
|
Ładna. Nie kalecz jej stagiem |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-20, 15:51
|
|
|
Miałem w a4 Staga nic sie nie działo wszystko było ok wydaje mi sie ze to wszystko zależy od montażu , czytałem na forum inni chwalą staga inni brc |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-20, 15:53
|
|
|
Nie ma co 4cylindrowca do V8 porównywac. Specjalistów co z sercem ogarną te nieudane stago cos tam jak na lekarstwo bo wola montować łatwiejsze i mniej problemowe instalacje.
|
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-20, 16:59
|
|
|
Czemu nie udane ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-20, 17:02
|
|
|
Jedyny jak dotąd w miare udany stag to qmax ale jest na tyle nowy że mało kto umie go wystroic tak jak trzeba po OBD. O poprzednich to mi sie juz nie chce pisać-miliony temtów o tym były jakie to problemy ciagle stwarza. |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-20, 17:14
|
|
|
no czytałem ze te stare to wyskakiwał bład ale też słyszałem ze w brc lubi podbierać paliwko i własnie gasić ten błąd |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-20, 17:18
|
|
|
Nie wiem skąd te rewelacje o brc ale moje niczego nie podbiera-moge wyłaczyc pompe i auto jedzie tak samo,w logach nic sie nie zmienia.
Jedyny powód podbierania paliwka to...oszczednośc. Ludzie montuja tanie i niewydolne parowniki i wtedy instalacja chroniąc silnik wssipera sie paliwem. Jest to w opcjach konfiguracji sterownika.
Ja juz mam 3,5 roku BRC obecnie podpiete pod obd przelot ze 60tys i nic nie musiałem poprawiać. |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-20, 17:30
|
|
|
koles z staga mówił ze będą dwa parowniki o mocy 500KM już sie umówiłem 4500zł chce za brc w innym zakładzie chca 6tys |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-20, 20:16
|
|
|
BRC kosztuje mniej jak 5500 ja zakładałem za 5200 na geniusie. Wyprzedza staga o kilka lat i potrafi robić bardzo wiele tys km czego tańsze niestety nie potrafią bez wymiany wszystkiego w miedzyczasie. |
Ostatnio zmieniony przez Gość 2016-05-20, 22:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-20, 20:42
|
|
|
Polecam kme twin. jest do ponad 400KM i brak jakichkolwiek spadkow cisnienia, pieknie ciagnie
W BRC...reduktor 1000zl, jeden wtrys ponad 200zl, elektozawor 200zl,filtry ponad 50zl itp....
ale jak Apo pisze jak dobrze zalozona i podzespoly nie sa trefne to dziala dlugo. U mnie np. sterownik smiga juz 9 lat a reduktor wymienilem po 7 latach podobnie wtryski. Niestety nowy reduktor nie wytrzymal nawet dwoch lat wiec wolalem wydac 450zl na cos bardziej wydajnego.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-20, 20:49
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | polecam kme twin. jest do ponad 400KM i brak jakichkolwiek spadkow cisnienia, pieknie ciagnie
|
Do tego jest dośc przyjemne w wystrojeniu i nie ma tendencji do rozwalania map jak stag który zgubi jakis parametr i degraduje wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-05-21, 08:19
|
|
|
Niezły przeskok, golf, stare a4 i na kozackie d3 |
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-21, 11:20
|
|
|
Moje marzenie sie spelnilo |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-05-21, 13:31
|
|
|
Pozostaje tylko życzyć bez awaryjnej jazdy |
|
|
|
|
|