|
Autor |
Wiadomość |
olo_gsm
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 55 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-12-05, 09:52
|
|
|
No jak dla mnie takie A9 to rewelacja. Ciekawe czy wejdzie do seryjnej produkcji w tej formie :roll: |
_________________ >>>AUTOELEKTRONIKA<<< |
|
|
|
|
|
|
|
Konrado84
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D3 4,2 MPI, D2 AKE, CLS 500
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Dąbrowa Tarn./Kraków
|
Wysłany: 2010-12-07, 10:27
|
|
|
A7 będzie dzieliło płytę z nową A6 ponoć. Nie A8.
W każdym razie, jest to odpowiednik CLSa chyba.
Widziałem prototyp A8 D2 coupe już lata temu, ale jakoś nie przypadł mi do gustu.
Zupełnie odmienne zdanie mam natomiast odnośnie CLki i 8ki :-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-07, 11:06
|
|
|
Konrado84 napisał/a: | A7 będzie dzieliło płytę z nową A6 ponoć. Nie A8.
W każdym razie, jest to odpowiednik CLSa chyba. |
Poniżej kilka informacji uściślających:
Model A7 jest na przedłużonej płycie podłogowej modelu A5 Coupe (nie jak poprzednio domniemywałem A8 D3).
To najnowsze A6 będzie na płycie podłogowej modelu A7 a nie odwrotnie.
Audi A7 owszem jest teoretycznie odpowiednikiem MB CLS'a ale...
CLS'em jeździłem nie raz... A7 nie miałem jeszcze okazji jeździć ale widziałem, siedziałem i bawiłem się już nie jeden raz...
wystarczy wsiąść do środka aby przekonać się że A7 jest sporo większe... szczególnie z tyłu... CLS miejsca ma praktycznie tyle co dla małych dzieci natomiast A7 ma pełnowymiarowe siedzenia dla dorosłych pasażerów... różnica jest kolosalna na korzyść A7 :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Konrado84
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D3 4,2 MPI, D2 AKE, CLS 500
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Dąbrowa Tarn./Kraków
|
Wysłany: 2010-12-07, 12:16
|
|
|
W kwestii miejsca w CLSie się nie wypowiadam, rzeczywiście za dużo go nie ma, zresztą, teraz wchodzi nowy i to chyba będzie bezpośredni konkurent A7?
CLS dzieli wiele z E-klasą
A7 z zapowiadaną A6 (albo odwrotnie, w sumie na jedno wyjdzie ;-) )
BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik.
W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-07, 14:32
|
|
|
Konrado84 napisał/a: | W kwestii miejsca w CLSie się nie wypowiadam, rzeczywiście za dużo go nie ma, zresztą, teraz wchodzi nowy i to chyba będzie bezpośredni konkurent A7? |
Można się domyślać że nowy CLS będzie większy od poprzednika ale nie miałem jeszcze z nim styczności więc nie wiem.
Konrado84 napisał/a: | CLS dzieli wiele z E-klasą
A7 z zapowiadaną A6 (albo odwrotnie, w sumie na jedno wyjdzie ;-) ) |
Tak jak piszesz.
Jedno mogę potwierdzić - A7 środkiem i wyposażeniem jest blisko A8 D4 ;-)
Konrado84 napisał/a: | BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik. |
Moim zdaniem to porażka ale to oczywiście kwestia gustu...
może jakbym wsiadł pojeździł to miałbym inne zdanie ale nie miałem okazji.
Konrado84 napisał/a: | W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S |
A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse?? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Konrado84
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D3 4,2 MPI, D2 AKE, CLS 500
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Dąbrowa Tarn./Kraków
|
Wysłany: 2010-12-07, 15:54
|
|
|
FOSS napisał/a: | Konrado84 napisał/a: | BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik. |
Moim zdaniem to porażka ale to oczywiście kwestia gustu...
może jakbym wsiadł pojeździł to miałbym inne zdanie ale nie miałem okazji.
|
Moim zdaniem też (w kwestii wyglądu, nie wiem jak to jeździ ale nie podoba mi się)
FOSS napisał/a: | Konrado84 napisał/a: | W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S |
A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse?? |
CL |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-07, 17:03
|
|
|
Konrado84 napisał/a: | FOSS napisał/a: | Konrado84 napisał/a: | W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S |
A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse?? |
CL |
Tak tylko się wydaje - wprawdzie rozstaw osi ciut większy niż w E-klasse ale mniejszy niż w S-klasse więc to nie to samo ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-07, 17:40
|
|
|
no jest od cls i a7 jakieś 10cm dłuższy i najsłabsza wersja robi 5,5s do setki i budowany na patformie s klasy. W pewnym okresie czasu nawet S coupe się nazywało. |
|
|
|
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-12-07, 22:46
|
|
|
CL jest zbudowany na skroconej plycie s'ki. Zawieszenie prawie identyczne, deska rozdzielcza tez. Ja wypuscili CL'a opartego na W220 to w produkcji byl jeszcze stary okular, ktory jakoscia wnetra, komfortem itd odstaje o lata swietlne. Nawet nowsza e-klasa jest mniejsza w srodku. Wystaczy wsiasc do tuch aut, zeby sie przrkonac o roznicy klas. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|