Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 coupe  
Autor Wiadomość
olo_gsm 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 55
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-12-05, 09:52   

No jak dla mnie takie A9 to rewelacja. Ciekawe czy wejdzie do seryjnej produkcji w tej formie :roll:
_________________
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<
 
 
Konrado84 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D3 4,2 MPI, D2 AKE, CLS 500
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Dąbrowa Tarn./Kraków
Wysłany: 2010-12-07, 10:27   

A7 będzie dzieliło płytę z nową A6 ponoć. Nie A8.

W każdym razie, jest to odpowiednik CLSa chyba.

Widziałem prototyp A8 D2 coupe już lata temu, ale jakoś nie przypadł mi do gustu.
Zupełnie odmienne zdanie mam natomiast odnośnie CLki i 8ki :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-07, 11:06   

Konrado84 napisał/a:
A7 będzie dzieliło płytę z nową A6 ponoć. Nie A8.

W każdym razie, jest to odpowiednik CLSa chyba.

Poniżej kilka informacji uściślających:

Model A7 jest na przedłużonej płycie podłogowej modelu A5 Coupe (nie jak poprzednio domniemywałem A8 D3).

To najnowsze A6 będzie na płycie podłogowej modelu A7 a nie odwrotnie.

Audi A7 owszem jest teoretycznie odpowiednikiem MB CLS'a ale...
CLS'em jeździłem nie raz... A7 nie miałem jeszcze okazji jeździć ale widziałem, siedziałem i bawiłem się już nie jeden raz...
wystarczy wsiąść do środka aby przekonać się że A7 jest sporo większe... szczególnie z tyłu... CLS miejsca ma praktycznie tyle co dla małych dzieci natomiast A7 ma pełnowymiarowe siedzenia dla dorosłych pasażerów... różnica jest kolosalna na korzyść A7 :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Konrado84 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D3 4,2 MPI, D2 AKE, CLS 500
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Dąbrowa Tarn./Kraków
Wysłany: 2010-12-07, 12:16   

W kwestii miejsca w CLSie się nie wypowiadam, rzeczywiście za dużo go nie ma, zresztą, teraz wchodzi nowy i to chyba będzie bezpośredni konkurent A7?

CLS dzieli wiele z E-klasą
A7 z zapowiadaną A6 (albo odwrotnie, w sumie na jedno wyjdzie ;-) )

BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik.


W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-07, 14:32   

Konrado84 napisał/a:
W kwestii miejsca w CLSie się nie wypowiadam, rzeczywiście za dużo go nie ma, zresztą, teraz wchodzi nowy i to chyba będzie bezpośredni konkurent A7?

Można się domyślać że nowy CLS będzie większy od poprzednika ale nie miałem jeszcze z nim styczności więc nie wiem.

Konrado84 napisał/a:
CLS dzieli wiele z E-klasą
A7 z zapowiadaną A6 (albo odwrotnie, w sumie na jedno wyjdzie ;-) )

Tak jak piszesz.
Jedno mogę potwierdzić - A7 środkiem i wyposażeniem jest blisko A8 D4 ;-)

Konrado84 napisał/a:
BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik.

Moim zdaniem to porażka ale to oczywiście kwestia gustu...
może jakbym wsiadł pojeździł to miałbym inne zdanie ale nie miałem okazji.

Konrado84 napisał/a:
W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S

A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse??
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Konrado84 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: D3 4,2 MPI, D2 AKE, CLS 500
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: Dąbrowa Tarn./Kraków
Wysłany: 2010-12-07, 15:54   

FOSS napisał/a:
Konrado84 napisał/a:
BMka ma natomiast 5GT i to chyba ich odpowiednik.

Moim zdaniem to porażka ale to oczywiście kwestia gustu...
może jakbym wsiadł pojeździł to miałbym inne zdanie ale nie miałem okazji.


Moim zdaniem też (w kwestii wyglądu, nie wiem jak to jeździ ale nie podoba mi się)


FOSS napisał/a:
Konrado84 napisał/a:
W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S

A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse??


CL
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-07, 17:03   

Konrado84 napisał/a:
FOSS napisał/a:
Konrado84 napisał/a:
W chwili obecnej, z tej niemieckiej trójki chyba tylko Mercedes ma coupe na bazie lim. typu A8/7/S

A jakie coupe ma MB na bazie S-klasse??

CL

Tak tylko się wydaje - wprawdzie rozstaw osi ciut większy niż w E-klasse ale mniejszy niż w S-klasse więc to nie to samo ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
eXecutorR
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-07, 17:40   

no jest od cls i a7 jakieś 10cm dłuższy i najsłabsza wersja robi 5,5s do setki i budowany na patformie s klasy. W pewnym okresie czasu nawet S coupe się nazywało.
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2010-12-07, 22:46   

CL jest zbudowany na skroconej plycie s'ki. Zawieszenie prawie identyczne, deska rozdzielcza tez. Ja wypuscili CL'a opartego na W220 to w produkcji byl jeszcze stary okular, ktory jakoscia wnetra, komfortem itd odstaje o lata swietlne. Nawet nowsza e-klasa jest mniejsza w srodku. Wystaczy wsiasc do tuch aut, zeby sie przrkonac o roznicy klas.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.