Autor |
Wiadomość |
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-11-11, 17:42
|
|
|
Bardzo ładne audi felgi super pasują
robertas, oj trochę jest w PL takich felg widziałem już sporo audi w PL na tych felgach czasami na allegro są ze 2 znajomy miał akurat 4x10j i opony 275/30 x 4 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-12-06, 15:32
|
|
|
Dzieki za wszystkie oceny...A czy mozecie mi powiedziec co wam sie w tym aucie nie podoba??? :?:
Felgi tez mi sie podobaja
na zime kupilem 17"...SZOK!!! wyglada jak hummer na 13-stkach ;-)
Jak zloze moja niunke to zapodam focie na 17 ;-)
Navi RNS-E jest super...Ale gdy mam navi wlaczona to dziala przez jakas godzine i sie przegrzewa....Wg mnie to wina klimy ktora z lewej strony nie reaguje na polecenia panelu np jak zapodam mu 16 stopni to i tak wali goracym powietrzem... podejrzewam ze jakas klapa albo silniczek sie uszkodzil badz zblokowal...
Poza tym chce dolaczyc tuner tv i jakis odtwarzacz DVD bo to DVD co jest wbudowane czyta tylko plyty navi.
A tak poz tym to jestem zadowolony mp3 naglosnienie BOSSE...Czuje sie jak na koncercie :mrgreen:
Chciaz musze przyznac ze orginalne plyty maja o wiele lepsza jakosc niz mp3 |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-06, 19:22
|
|
|
casanovak napisał/a: | na zime kupilem 17"...SZOK!!! wyglada jak hummer na 13-stkach ;-) |
Mówiłem że wizualnie będzie szok ;-)
casanovak napisał/a: | (...) Navi RNS-E jest super...Ale gdy mam navi wlaczona to dziala przez jakas godzine i sie przegrzewa....Wg mnie to wina klimy ktora z lewej strony nie reaguje na polecenia panelu np jak zapodam mu 16 stopni to i tak wali goracym powietrzem... podejrzewam ze jakas klapa albo silniczek sie uszkodzil badz zblokowal... |
Skoro jest tak jak piszesz to obawiam się że to elektrozawór przy pompie nagrzewnicy... poczytaj tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/2447.htm
Temat usterek pompy nagrzewnicy przerobiłem dogłębnie więc jakbyś potrzebował pomocy to pisz na PW i dzwoń. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-12-06, 20:37
|
|
|
FOSS napisał/a: | casanovak napisał/a:
na zime kupilem 17"...SZOK!!! wyglada jak hummer na 13-stkach
Mówiłem że wizualnie będzie szok |
Znowu miales racje :-D
FOSS napisał/a: | Skoro jest tak jak piszesz to obawiam się że to elektrozawór przy pompie nagrzewnicy |
Jesli to jest ten elektrozawor to zapewne trzeba to wymienic bo naprawic jak znam zycie to pewnie sie nie da,wiec musze to odlozyc na pozniej jak bede w Polsku...na razie czekam caly czas na wałki i tylko to mnie hamuje przed wyjazdem do Polski ...Jak zloze wszystko to smigam z powrotem do PL.. :-D
A czy Vag wykryje ewentualne uszkodzenie elektrozaworu :?: :?: :?:
Wiesz co jeszcze mnie denerwuje w tej navi RNS-E???
Mianowicie, to ze info o nawi i radiu nie wyswietla na fis-ie
Po wlaczeniu radia fis robi sie czarny i nic nie widac.. dopiero jak przestawie przyciskiem pod gajga do wycieraczek to sie przestawia na komputer pokladowy itd ale info z radia i navi nie wyswietla...ciekawy jestem czy idzie to jakos ustawic bo z tego wynika ze radio daje sygnal do fis-a ale nie wyswietla info tylko czarny ekranik sie robi na fis-ie... :-(
[ Dodano: 2010-12-06, 20:40 ]
robertas napisał/a: | Ale to co moge powiedzieć... co rzuciło mi sie w oczy... Kolega ma 4 takie same felgi tzn przypuszczam że 9J każda, i powiem że jak dla mnie na tyle musi być 10J! Felga jest bardziej wklęśnięta i lepiej sie to komponuje na aucie, teraz nie żałuje że mam taki komplet jaki mam :mrgreen: |
Dzis sprawdzilem bo wymienilem gumisie na zimowe i mam 10J z tylu i 9J z przodu :mrgreen:
Pozdrawiam :peace: |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-06, 23:51
|
|
|
casanovak napisał/a: | Jesli to jest ten elektrozawor to zapewne trzeba to wymienic bo naprawic jak znam zycie to pewnie sie nie da,wiec musze to odlozyc na pozniej jak bede w Polsku...na razie czekam caly czas na wałki i tylko to mnie hamuje przed wyjazdem do Polski ...Jak zloze wszystko to smigam z powrotem do PL.. :-D
A czy Vag wykryje ewentualne uszkodzenie elektrozaworu :?: :?: :?: |
Ponieważ nt. pompy nagrzewnicy i elektrozaworów mamy już na forum oddzielny wątek więc na Twoje pytania odpowiedziałem właśnie tam:
http://www.a8team.pl/topics16/2447,17.htm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-12-07, 02:00
|
|
|
Ok dzieki i sorry ze pisalem to tutaj :oops:
[ Dodano: 2012-12-19, 22:32 ]
Witam wszystkich.
Po dłuższej przerwie nie wiem od czego zacząć....
Zacznijmy od wielkanocy:)
A więc w Wilkanoc postanowiłem wyjechać do mojej przyszłej (teraz juz obecnej żony:)) autko pięknie odpaliło jak zawsze pochodziło może z minutkę i to by było na tyle. kręciło ale nie odpalało. po tygodniu okazało się że winne były wtryski, pompa paliwa w zbiorniku, pompa paliwa za zbiornikiem (elektryczna), jakiś zawór przy pompie wysokiego ciśnienia którego nawet serwis nie miał i żeby go dostać musiałem kupić całą pompę common rail.:(
Po tej nazwijmy to "drobnostce" autko zawiozło mnie i moją oficjalną żonę do Warszawy na lotnisko z kąd wylecieliśmy w naszą podróż poślubna. (tytaj słowa podziękowania dla FOSS za propozycję przejżenia auta)
Po dwuch tygodniach sielanki nadszedł czas na powrót z Wawy do domu. Autostrada prędkość koło 160km/h jedno spojrzenie we wstaczne lusterko i było po wszystkiemu :-(
Czarna chmura z tyłu, brak mocy 60km/h do pierwszego zjazdu (Września)
Okazało się że turbinę szlag trafił więc laweta i do domu.
P.S. Całe szczęście że nie stało się to w drodze na lotnisko bo pewnie należałbym do grona za wcześnie rozwiedzionych hehehe.
Następnego dnia okazało sie że nie jedna tylko dwie turbiny padły.
Dałem do regeneracji. silnik już miałem na wierzchu więc pomyślałem że może by zrobić w końcu wszystko i mieć spokój na lata.
Decyzja zapadła:
- skrzynia do wymiany po oględzinach mechanika od skrzyni za remont chciał 7000zł.
kupiłem za 3000zł ze sprzęgłem hydrokinetycznym z gwarancją rozruchową i po sprawdzeniu okazała się igła.
- sprawdziłem wałki. okazało się że dwa z nich nie nadają sie do niczego (niecały rok od założenia)
- dałem do sprawdzenia moje stare wałki które całe szczęście zostawiłem sobie na pamiątkę. okazało się że dwa się nadają. więc dokupiłem dwa orginalne. głowice do sprawdzenia jeden zawór był przytarty więc kupiłem nowy (tylko serwis miał). nowe uszczelki pod głowice (tylko serwis miał)
- już miałem zacząć w końcu to wszystko składać kiedy zauważyłem, że 7 cylinder ma nie równy nagar na końcu tak jakby tłok nie szedł w osi cylindra. Decyzja! ściągamy miskę a tam o zgrozo!!!!!!
Nie było dojścia do korbowodów więc ktoś za pomocą wiertarki młotka i przecinaka chciał poprawić inżynierów z audi i wykonał trepanacji dolnej części bloku. Kolana mi się ugieły. Dwa telefony i dół bloku już był za niecałe 600zł. Po wymontowaniu tłoka z korbowodem okazało się że tłok z jednej strony ocierał o cylinder czyłi korbowód do kątowania.
Na razie tyle a może i aż tyle. teraz gdy korbowód jest już w "naprawie" wziołem się za zawieszenie. już na pierwszy rzut oka widzę, że górne wahacze mam do wymiany więc szykuje sie kolejny wydatek.
Już nie mogę się doczekać kiedy w końcu bedę mógł się cieszyć (dłużej niż pół roku) w pełni moją a8.
Tak to już jest za marzenia słono się płaci ;-) |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-12-20, 23:44
|
|
|
casanovak napisał/a: | (...)
- już miałem zacząć w końcu to wszystko składać kiedy zauważyłem, że 7 cylinder ma nie równy nagar na końcu tak jakby tłok nie szedł w osi cylindra. Decyzja! ściągamy miskę a tam o zgrozo!!!!!!
Nie było dojścia do korbowodów więc ktoś za pomocą wiertarki młotka i przecinaka chciał poprawić inżynierów z audi i wykonał trepanacji dolnej części bloku. Kolana mi się ugieły. Dwa telefony i dół bloku już był za niecałe 600zł. Po wymontowaniu tłoka z korbowodem okazało się że tłok z jednej strony ocierał o cylinder czyłi korbowód do kątowania. |
Ja pierdziu... aż się nie chce wierzyć :shock:
wiertarka?... młotek + przecinak??... :shock:
Ręce ucinać takim mechanikom to chyba za mało |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-20, 23:49
|
|
|
Qrde wypisz wymaluj historia identyczna jak z moją omegą...no ale klasa i pieniądze nie te same. Jednak ja zrobiłem w oie wszystko i po 6 latach mi ja ukradli i rozbili |
|
|
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-01-02, 21:28
|
|
|
FOSS napisał/a: | casanovak napisał/a: | (...)
- już miałem zacząć w końcu to wszystko składać kiedy zauważyłem, że 7 cylinder ma nie równy nagar na końcu tak jakby tłok nie szedł w osi cylindra. Decyzja! ściągamy miskę a tam o zgrozo!!!!!!
Nie było dojścia do korbowodów więc ktoś za pomocą wiertarki młotka i przecinaka chciał poprawić inżynierów z audi i wykonał trepanacji dolnej części bloku. Kolana mi się ugieły. Dwa telefony i dół bloku już był za niecałe 600zł. Po wymontowaniu tłoka z korbowodem okazało się że tłok z jednej strony ocierał o cylinder czyłi korbowód do kątowania. |
Ja pierdziu... aż się nie chce wierzyć :shock:
wiertarka?... młotek + przecinak??... :shock:
Ręce ucinać takim mechanikom to chyba za mało |
To nie są mechanicy!!! KOWALE!!! Ewentualnie tak można ich nazwać!
Powoli następuje przełom w "odbudowie" mojego autka tzn zaczynam to wszystko składać a nie rozbierać:) |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-01-20, 21:51
|
|
|
Serduszko złożone na stole operacyjnym. Pozostaje zamontować do gabloty. Jutro zaczynam.
Czymajcie kciuki:-P |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-01-20, 22:06
|
|
|
Trzymamy, trzymamy. Oby ożyły na nowo wykresy Nm :-D |
_________________
|
|
|
|
|
|