Autor |
Wiadomość |
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-09-08, 19:26 A8 D2 Moja Kochanka :)
|
|
|
Czas się pochwalić swoją Perełką. Dziewczyna mówi, że to moja Kochanka
Kupiona została 14 marca 2010 roku. Rok produkcji 1995 motor jedyny słuszny czyli 4.2
W pierwszej kolejności został założony gaz Stag 300+ dwa reduktory Niko 250 tłoczkowe oraz Magic Jety.
Audi jest na gwintowanym zawieszeniu H&R
Oto zdjęcię odrazu po zakupie:
Auto tak leżało, że nie dało się przejechać przez żadną hopkę więc delikatnie gwincik podkręciłem
Wyposażenie jak to w każdej a8
Niestety Audi miało jasny środek Wołga Line. Nie chciałem jasnego wnetrza( 3 auto z jasnym wnetrzem) więc poszedłem po bandzie i zakupiłem od Daniela ze Wschowy cały CZARNY środek z Recaro po lifcie ( wykładzina boczki, pasy, wszystkie plastiki ) Cała operacja zajęła mi dwa dni. Później przyszła kolej na jakąś ładną felgą wypadło na ori słoneczka 19 cali;>
troche zniekształcone zdjęćie.
A tutaj zdjęcia ze spotkania z Tutenhamon'em (Gdy odbierał audi od ASB SONEX)
Niestety mam maskę w innym kolorze ponieważ jakiś czas temu trafiłem sarenkę i nie zdążyłem pomalować maski
W planach:
-Nawigacja ori
- chodzi mi po głowie ori webasto
- wydech Simonsa
Jak zrobię zdjęcia środka to wrzucę
Pozdrawiam |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-09-08, 20:06
|
|
|
robertas napisał/a: | No kolejne ladne osiem A zderzak tez wymieniles?? Bo widzialem ze miales spryski a teraz ich brak
Autko prezenci sie ladnie, maske pomalujesz i bedzie gitarka A gleba fajniutka |
Miałem niestety. Po sarence ostał się tylko jeden. Jak trafie w dobrych pieniążkach to znów założę |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-09-09, 08:33
|
|
|
ładny kolor, ładne felgi i gwint - czego chciec wiecej :d :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-09-09, 09:13
|
|
|
Navi i webasto a zima się zbliża i trzeba by było ugryźć ten temat |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2012-09-12, 13:02
|
|
|
Navi z tego co pamiętam to FOSS ma na sprzedarz. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
nynek16
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 134 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2012-09-12, 19:48
|
|
|
tak sie zastanawim dlaczego 4,2 to jedyny słuszny silnik?
z tego co wiem to niczym sie różni od 3,7 tylko że jest mocniejszy i ciagle skrzynie przy nim siadaja:)
i wiecej żre, co nie oznacza że że nie zrobie swapa ale 4,2 od S8 |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników. |
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-09-12, 19:59
|
|
|
nynek16 napisał/a: | tak sie zastanawim dlaczego 4,2 to jedyny słuszny silnik?
z tego co wiem to niczym sie różni od 3,7 tylko że jest mocniejszy i ciagle skrzynie przy nim siadaja:)
i wiecej żre, co nie oznacza że że nie zrobie swapa ale 4,2 od S8 |
Wiadomo więcej mocy i momentu i jak ktoś nieumiejętnie użytkuje skrzynie to pada ( albo poprzedni właściciel nie dbał o skrzynie) U mnie siedzi ta bardziej niezawodna lecz już trochę stara 4 biegowa skrzynia. Uważana jest za tą bardziej wytrwałą
nynek16 często jestem w Wałczu (mam tam rodzinkę) więc możemy zrobić mini spota |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-12, 20:01
|
|
|
nynek16 napisał/a: | tak sie zastanawim dlaczego 4,2 to jedyny słuszny silnik?
z tego co wiem to niczym sie różni od 3,7 tylko że jest mocniejszy i ciagle skrzynie przy nim siadaja:)
i wiecej żre, co nie oznacza że że nie zrobie swapa ale 4,2 od S8 |
Skrzynie siadają nie od silnika a wszyscy wiemy od czego-polityka niewymieniania oleju głownie Tak jest mocniejszy i to znacznie i nieznacznie wiecej pali więc to jedyny słuszny silnik jest i pozostanie W 12 to już inna baja. |
|
|
|
|
nynek16
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 134 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2012-09-16, 09:58
|
|
|
SZOPEN Jasne że tak daj znać tylko kiedy bedziesz i bez problemu
[ Dodano: 2012-09-16, 11:03 ]
Skrzynie siadają nie od silnika a wszyscy wiemy od czego-polityka niewymieniania oleju głownie Tak jest mocniejszy i to znacznie i nieznacznie wiecej pali więc to jedyny słuszny silnik jest i pozostanie W 12 to już inna baja.[/quot
a mi sie wydaje że to już kwestia inna np ktoś może nie chcieć takiego silnika i dla niego może być jedyny słuszny np 2.8l albo jak pisałeś W12
wiec dla jednego jest to 4,2 dla innego 3,7 a jeszcze dla innego 2.5 wiec to kwestia gustu i innych czyników jak właśnie spalanie :-P |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-16, 10:35
|
|
|
nynek16 napisał/a: | wiec to kwestia gustu | Wybierając 3,7 kierujemy sie w szczególności gustem |
|
|
|
|
nynek16
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 134 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 2012-09-16, 13:54
|
|
|
Apophis napisał/a: | nynek16 napisał/a: | wiec to kwestia gustu | Wybierając 3,7 kierujemy sie w szczególności gustem |
jak cytujesz to cytuj do końca zdanie :-P |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-16, 21:21
|
|
|
nynek16 napisał/a: | Apophis napisał/a: | nynek16 napisał/a: | wiec to kwestia gustu | Wybierając 3,7 kierujemy sie w szczególności gustem |
jak cytujesz to cytuj do końca zdanie :-P |
Było tyle ile potrzeba 8-) |
|
|
|
|
|