Autor |
Wiadomość |
szamil1
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 28 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 2010-11-09, 22:11 [D2 ALL
] Uszczelniacz w proszku do chłodnicy
|
|
|
Hej mam mały problem ucieka mi borygo ale w bardzo małej ilości na 100ml na tydzień i zastanawiam sie czy użyć tego uszczelniacza a jak tak to ile bo opis jest dziwny jest napisane że wsypać zawartość opakowania po czym piszą że opakowanie starcza na 40l.Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-11-09, 22:23
|
|
|
Wsyp 1/3 opakowania. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-11-09, 23:07
|
|
|
Wyciek zlokalizowałeś ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-11-10, 01:50
|
|
|
płyn chłodniczy może świecić pod lampą UV , nie lej żadnego świństwa tam tylko zlokalizuj wyciek i napraw łącze lub jeśli już coś ma swoje lata to wymienić - ubytek płynu równa się przegrzany płyn w automacie więc za jakiś czas zawitasz z pytaniem Panowie jaki koszt naprawy ASB, odpowiedź 4 tysiące albo lepiej ;-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-11-10, 11:51
|
|
|
wg. mnie jest to owijanie bandażem złamanej ręki. Powinno się zlokalizować i naprawić usterkę a nie wlewać jakiegoś g.... które zalepi, zasyfi cały układ chłodzenia. |
|
|
|
|
szamil1
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 28 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 2010-11-10, 13:58
|
|
|
usterkę zlokalizowałem mam mokra chłodnicę ale wyciek jest o stron tylnej.Ale mam pytanko o jaki chodzi automat (skrzynia)jak tak to jaki ma to związek ze skrzynią |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-10, 18:18
|
|
|
zadnych proszkow nie wsypuj do ukladu bo to pozniej tylko wiecej klopotow z tego a po drugie to tylko srodek dorazny. Zlokalizuj wyciek i go usun, poki co mozesz obnizyc cisnienie w ukladzie poluzowujac korek na zbiorniczku zeby cisnienie uchodzilo tamtedy a mniej nieszczelnoscią- dziurą. |
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-11-10, 19:15
|
|
|
Związku ze skrzynią to nie ma żadnego.Jeśli utrzymujesz poziom płynu chłodniczego między min a max to nic złego się nie stanie.W przeciwnym razie przegrzejesz silnik. |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-10, 19:57
|
|
|
nie ma opcji zeby przegrzac motor nawet jesli plyn jest ponizej minimum |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-11-10, 23:20
|
|
|
kolega szamil1, dostał już odpowiedź na pw bo tak pytał
ponieważ temat idzie dalej to niech będzie dla innych też
ubytek nawet mały płynu chłodzącego ma b. duże znaczenie dla działania automatycznej skrzyni. Silniki mamy zazwyczaj V i sa to jednostki które potrafią przejechać sporą odległość w ogóle bez chłodzenia, czego niestety nie da się powiedzieć o automatycznej skrzyni. W chłodnicy silnika w wersji z automatem jest dodatkowo mała spiralna chłodniczka która dba o odpowiednią temperaturę płynu w ASB. W chłodnicy może być 2/3 poziomu i silnik będzie przy tym działał jak gdyby nic się nie działo natomiast dla skrzyni będzie to zabójcze. Płyn w ASB bardzo szybko osiągnie graniczną temperaturę a w rezultacie straci swoje właściwości i skrzynia ugotowana - dosłownie czyli remont a to już koszty wiemy |
|
|
|
|
|
|
|
tommi
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 74 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2010-11-11, 09:09
|
|
|
z tego co ja sie orientuje to zaden silnik chlodzony ciecza nie jest w stanie jechac na sucho nawet autostrada bo i tak sie zagotuje bez wody a po drugie to od kiedy automatyczna skrzynia biegow chlodzona jest woda? Jakies glupoty. Uklad chlodzenia nie ma absolutnie nic do skrzyn. |
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-11-11, 09:56
|
|
|
Też nie słyszałem zeby w naszych autach układ chłodzenia silnika miał soś wspólnego z chłodzeniem asb |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-11-11, 10:45
|
|
|
Wystarczy zobaczyć gdzie idą przewody od chłodzenia skrzyni biegów . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-11, 13:06
|
|
|
a zaoszczędzili w V8ce była dodatkowa chłodniczka oleju ASB i nawet miała czujnik
temp i wentylatorek - i dlatego te skrzynie sypały się bardzo rzadko |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|