Autor |
Wiadomość |
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-11-03, 19:11 [A8 D2] Zamiennik wahacza
|
|
|
Witam Wszystkich. telepoce mi przedni lewy wahacz przy skręcaniu.Niestety chyba mószę kupić nowy. Czy zamiennik to dobre wyjście z sytuacji? Pozdrawiam :-D |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2010-11-03, 19:23
|
|
|
TRW , wymieniłem i jest ok |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-11-03, 19:36
|
|
|
Ja wymieniałem dwa miesiące temu. Kupiłem cały zawias jakiejś niemieckiej firmy. Były one jakieś utwardzane. Na razie nie będę podawał nazwy bo je testuję. Na dzień dzisiejszy jest cisza. Więc myślę, że będzie dobrze. W sumie czas pokaże. Jeżeli wytrzymają do wiosny to będą żyć. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-11-03, 19:56
|
|
|
daro72 napisał/a: | Ja wymieniałem dwa miesiące temu. Kupiłem cały zawias jakiejś niemieckiej firmy. Były one jakieś utwardzane. Na razie nie będę podawał nazwy bo je testuję. Na dzień dzisiejszy jest cisza. Więc myślę, że będzie dobrze. W sumie czas pokaże. Jeżeli wytrzymają do wiosny to będą żyć. |
Rozumiem że rozsądnie by było wymienić od razu 2 ? :roll: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-11-03, 20:05
|
|
|
Moog jest ok , cena też |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-11-03, 20:08
|
|
|
U mnie miał być do wymiany jeden wahacz i łącznik stabilizatora. A po rozbiórce okazało się 5 wahaczy. Może i niektóre jeszcze by pochodziły ale kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie. Więc wymienił wahacze nawet z delikatnymi luzami, których nie wykazało na ścieżce i szarpakach. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-11-03, 20:11
|
|
|
daro72 napisał/a: | U mnie miał być do wymiany jeden wahacz i łącznik stabilizatora. A po rozbiórce okazało się 5 wahaczy. Może i niektóre jeszcze by pochodziły ale kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie. Więc wymienił wahacze nawet z delikatnymi luzami, których nie wykazało na ścieżce i szarpakach. |
Możesz mi powiedzieć Daro ile kosztowała Ciebie taka wymiana i robocizna + - ? |
_________________
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-11-03, 20:16
|
|
|
Cała operacja z robocizną wyniosła mnie 1500 zł. Części(komplet wahaczy,przegub) +robota(znajomy mechanik) tylko u mnie doszła jeszcze wymiana przegubu. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-11-03, 23:13
|
|
|
daro72 napisał/a: | kazałem mojemu mechaniorowi wymieniać wszystko co będzie wzbudzać jakiekolwiek podejrzenie. |
prawie jak u mnie :-) z tym , ze jak ja jadę do znajomego to on już nie pyta... wie, ze wszystko leci do kosza nawet jeśli tylko 1 tulejka w całym zawieszeniu miałaby luz :-D już się przyzwyczaił i wie, że mam bzika na punkcie bezpieczeństwa
Jak podjechałem XC90 to w samym tyle jest 30 gum oj miał zajęcie.. |
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-11-03, 23:30
|
|
|
PEPOL D2, podmien na Lemfordera (uważaj na podróby) lub dzwon do ASO po nowy. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-11-04, 15:05
|
|
|
Dzięki bardzo za informacje.Mam jeszcze jedno pytanko.Mianowicie czy jesli jest uszkodzony przedni lewy przegub (Też tyrkocze przy skręcaniu) Czy może stać sie coś powaznego jeśli pojechalbym gdzieś w dalszą trasę (może coś odpaść, zablokować się itp) czy można go zregenerować czy od razu wymianka? :roll: |
_________________
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-11-04, 16:03
|
|
|
Jeżeli chodzi o przegub to tylko wymiana wchodzi w grę.
Co do jazdy z takim przegubem hmm ja wiedząc że terkocze, wymieniałbym jak najszybciej. Zawsze pewniej jechać w trase bo jak gdzieś się popsuje w nocy w środku lasu koło zablokuje to będzie problem. Kolega miał taki przegub i przejeździł na nim 15tyś tm bo nie miał czasu wymienić. A kupił już terkoczący :-D |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-11-04, 23:38
|
|
|
Ja kiedyś na terkoczącym zrobiłem jakieś 50 tysięcy w A6 C4 1,9TDi. Co raz w zakretach wychylałem delikatnie głowę ku szybie by słuchać stukotu mego przegubu... - miałem wtedy 18-19lat. Dziś uważam, że to HARDCORE! ;D
PEPOL - wymieniaj przegub. :roll: |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|